ماموران شهرداری دوباره حاشیه ساز شدند +تصاویر
پدال نیوز: اقدام ماموران "شهربان حراقدام ماموران "شهربان حریمبان" در جمعآوری دستفروشان خیابان آزادی به درگیری منجر شد
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایسنا، اقدام ماموران "شهربان حریمبان" در جمعآوری دستفروشان خیابان آزادی به درگیری منجر شد.
ساعت 17:30 روز دوشنبه 26 بهمن، در محدوده خروجی متروی شادمان، مسافران در حال خروج از ایستگاه، با صحنه درگیری ماموران شهرداری با چرخیهای میوهفروش مواجه شدند.
حدود 10 نفر از ماموران شهربان - حریمبان عصر روز دوشنبه برای برخورد با سد معبر، با دو ماشین شاسیبلند که هیچ اثری از شماره منطقه و ناحیه شهرداری بر روی آنها نبود و فقط آرم شهرداری داشتند، در خیابان آزادی حاضر شده و اقدام آنها جهت برخورد با دستفروشان و چرخیهای مقابل خروجی مترو به درگیری و مجروح شدن شماری از دستفروشان منجر شد.
این اتفاق به فاصله یک هفته از ماجرای پربازتاب درگیری بین این ماموران و کارگران کارواشی در سعادتآباد تهران روی داده است؛ حادثهای که طی آن چند کارگر زخمی شدند و برخی اموال کارواش نیز تخریب شد. در این حادثه شهردار منطقه 2 تهران استعفا کرد و شهردار تهران نیز برای رسیدگی به ماجرا دستور داد.
چند نفر از شاهدان حاضر در صحنه درگیری روز دوشنبه نیز با اشاره به استفاده ماموران از باتوم و شوکر که در حادثه اخیر نیز گزارش شده بود، اظهار داشتند: متاسفانه ماموران شهرداری بدون بیان تذکر و هشدار و بدون مقدمه از ماشینها پیاده شدند و شروع به برهم ریختن و واژگونی چرخدستیها کردند که این کار باعث درگیری شد. با ادامه درگیریها که موجب مجروح شدن چند تن از فروشندگان شد، ماموران شهرداری با رهاکردن خودروهایشان صحنه را ترک کردند و مردم نیز با تماس با اورژانس برای مداوای مجروحان اقدام کردند.
یکی از دستفروشان حاضر نیز از این «حادثه ناگهانی» با ترس یاد کرد و به ماموران پلیس گفت: «در یک چشمبههمزدن از ماشینها پیاده شدند. هیچ توضیحی ندادند. فقط فحش میدادند. کاسه و کوزهمان را که به هم ریختند، اعتراض کردیم. به جای اینکه جوابمان را بدهند، با باتوم و شوکر به جانمان افتادند و تا میخوردیم، زدند. اگر مردم نبودند، تا همین الان هم داشتیم کتک میخوردیم.»
او سپس به پسر جوانش اشاره کرد و گفت: «دندانها و بینی پسرم را شکستند. این هم خواهرزادهام است که به این روز افتاده.»
به گزارش خبرنگار ما که دقایقی پس از حادثه در محل حضور یافته بود، پلیس نیز اقدام به تهیه گزارش از این اتفاق کرده و پروندهای در این باره تشکیل شده است اما با توجه به قرارگرفتن در ایام پایان سال و افزایش تعداد دستفروشان به نظر میرسد احتمال وقوع چنین درگیریهایی بالا باشد و مدیریت شهری باید فکری اساسی برای برخورد با این مساله داشته باشد تا هم قوانین سد معبر رعایت شود و هم به این موضوع که از سوی برخی مطرح میشود پاسخ داده شود که آیا دستی پنهان نمیخواهد مدیریت شهری پایتخت، پرحاشیه باشد؟



ساعت 17:30 روز دوشنبه 26 بهمن، در محدوده خروجی متروی شادمان، مسافران در حال خروج از ایستگاه، با صحنه درگیری ماموران شهرداری با چرخیهای میوهفروش مواجه شدند.
حدود 10 نفر از ماموران شهربان - حریمبان عصر روز دوشنبه برای برخورد با سد معبر، با دو ماشین شاسیبلند که هیچ اثری از شماره منطقه و ناحیه شهرداری بر روی آنها نبود و فقط آرم شهرداری داشتند، در خیابان آزادی حاضر شده و اقدام آنها جهت برخورد با دستفروشان و چرخیهای مقابل خروجی مترو به درگیری و مجروح شدن شماری از دستفروشان منجر شد.
این اتفاق به فاصله یک هفته از ماجرای پربازتاب درگیری بین این ماموران و کارگران کارواشی در سعادتآباد تهران روی داده است؛ حادثهای که طی آن چند کارگر زخمی شدند و برخی اموال کارواش نیز تخریب شد. در این حادثه شهردار منطقه 2 تهران استعفا کرد و شهردار تهران نیز برای رسیدگی به ماجرا دستور داد.
چند نفر از شاهدان حاضر در صحنه درگیری روز دوشنبه نیز با اشاره به استفاده ماموران از باتوم و شوکر که در حادثه اخیر نیز گزارش شده بود، اظهار داشتند: متاسفانه ماموران شهرداری بدون بیان تذکر و هشدار و بدون مقدمه از ماشینها پیاده شدند و شروع به برهم ریختن و واژگونی چرخدستیها کردند که این کار باعث درگیری شد. با ادامه درگیریها که موجب مجروح شدن چند تن از فروشندگان شد، ماموران شهرداری با رهاکردن خودروهایشان صحنه را ترک کردند و مردم نیز با تماس با اورژانس برای مداوای مجروحان اقدام کردند.
یکی از دستفروشان حاضر نیز از این «حادثه ناگهانی» با ترس یاد کرد و به ماموران پلیس گفت: «در یک چشمبههمزدن از ماشینها پیاده شدند. هیچ توضیحی ندادند. فقط فحش میدادند. کاسه و کوزهمان را که به هم ریختند، اعتراض کردیم. به جای اینکه جوابمان را بدهند، با باتوم و شوکر به جانمان افتادند و تا میخوردیم، زدند. اگر مردم نبودند، تا همین الان هم داشتیم کتک میخوردیم.»
او سپس به پسر جوانش اشاره کرد و گفت: «دندانها و بینی پسرم را شکستند. این هم خواهرزادهام است که به این روز افتاده.»
به گزارش خبرنگار ما که دقایقی پس از حادثه در محل حضور یافته بود، پلیس نیز اقدام به تهیه گزارش از این اتفاق کرده و پروندهای در این باره تشکیل شده است اما با توجه به قرارگرفتن در ایام پایان سال و افزایش تعداد دستفروشان به نظر میرسد احتمال وقوع چنین درگیریهایی بالا باشد و مدیریت شهری باید فکری اساسی برای برخورد با این مساله داشته باشد تا هم قوانین سد معبر رعایت شود و هم به این موضوع که از سوی برخی مطرح میشود پاسخ داده شود که آیا دستی پنهان نمیخواهد مدیریت شهری پایتخت، پرحاشیه باشد؟



گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها