اعتراض به رقص و جیغ دختران در 22 بهمن
پدال نیوز: روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: در راهپیمایی تهران، بعضی ایستگاهها آشکارا با استفاده از تصاویر مقوائی به تخریب چهرههائی پرداخته بودند که در میان مردمی که به راهپیمائی آمده بودند طرفداران فراوانی دارند. این تخریبها به هیچ وجه منطقی نیست و با روح مراسم یومالله 22 بهمن سازگاری ندارد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: هر چند نقش و سهم اول و عمده در شکل گیری حماسه راهپیمائی یومالله 22 بهمن متعلق به مردم است، ولی این واقعیت نیز قابل انکار نیست که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در چگونگی برگزاری مراسم این روز تاریخی نقش قابل تحسینی دارد و لازم است از دستاندرکاران زحمتکش آن قدردانی شود.
با توجه به همین واقعیت معتقدیم شورای هماهنگی تبلیغات میتواند اشراف دقیقتری بر آنچه در حاشیه برگزاری راهپیمائی 22 بهمن در تهران میگذرد داشته باشد و مانع دلسردی مردم شود. در این زمینه دو نکته را لازم میدانیم یادآور شویم.
اول آنکه وجود ایستگاههای نمایش رقصهای محلی و برنامههای ضدارزشی در کنار ایستگاههای صلواتی، انصافاً وصلههای ناچسبی هستند که با روح انقلاب اسلامی و اهدافی که مردم با فداکاریها و شهید دادنها در پی تحقق آن اهداف بودند سازگاری ندارد و حتی در تضاد است. درست است که یکی از عناوین راهپیمائی 22 بهمن، جشن انقلاب است ولی این جشن باید با ارزشهای این انقلاب تناسب داشته باشد.
رقص و آواز و اینکه بعضی زنان و دختران به بهانه مجریگری روی سکو قرار بگیرند و با حرکات و کلمات و جملات جلف درصدد جلب توجه برآیند و به دختران و پسران بگویند جیغ بنفش بکشید، با ارزشها و اصول و آرمانهای انقلاب اسلامی در تضاد است. در راه پیمائی امسال این وضعیت بیش از گذشته جلوه گر بود و به همان نسبت، اظهار تاسف و حتی اعتراض مردم نیز افزایش یافته بود. وجود این ایستگاهها نه تنها ضرورتی ندارد بلکه مضر و حتی مخل راهپیمائی هم هست.
نکته دوم مربوط به بعضی اقدامات ضد وحدت است. عیبی ندارد که گروههای مختلف عقاید سیاسی خود را حفظ کنند و در چارچوبهای قانونی به ترویج آن نیز بپردازند، ولی اینکه در یومالله 22 بهمن که مظهر وحدت و همبستگی ملی است و همه باید همصدا علیه دشمنان مشترک شعار بدهند در چنین روزی و در مراسمی که باید دلها را به همدیگر نزدیک کند، عدهای با سوءاستفاده از فرصت و قدرتی که دارند علیه هر کس که بخواهند و حتی علیه مسئولان نظام تبلیغ کنند و دست به تخریب بزنند قابل قبول نیست.
در راهپیمائی تهران، بعضی ایستگاهها آشکارا با استفاده از تصاویر مقوائی به تخریب چهرههائی پرداخته بودند که در میان مردمی که به راهپیمائی آمده بودند طرفداران فراوانی دارند. این تخریبها به هیچ وجه منطقی نیست و با روح مراسم یومالله 22 بهمن سازگاری ندارد. این صاحبان قدرت میتوانند عقاید خود را هر جا که میخواهند تبلیغ کنند ولی عرصه راهپیمائی 22 بهمن، که مظهر وحدت و همبستگی است، را نباید به جولانگاه تخریب این و آن تبدیل کنند و نقض غرض نمایند.
از شورای هماهنگی تبلیغات این انتظار وجود دارد که با این پدیدههای ضدارزش و ضد وحدت، قاطعانه برخورد نماید و از هم اکنون زمینه را برای پاکسازی عرصه راهپیمائی یومالله 22 بهمن از اقدامات ضد وحدت فراهم سازد.
با توجه به همین واقعیت معتقدیم شورای هماهنگی تبلیغات میتواند اشراف دقیقتری بر آنچه در حاشیه برگزاری راهپیمائی 22 بهمن در تهران میگذرد داشته باشد و مانع دلسردی مردم شود. در این زمینه دو نکته را لازم میدانیم یادآور شویم.
اول آنکه وجود ایستگاههای نمایش رقصهای محلی و برنامههای ضدارزشی در کنار ایستگاههای صلواتی، انصافاً وصلههای ناچسبی هستند که با روح انقلاب اسلامی و اهدافی که مردم با فداکاریها و شهید دادنها در پی تحقق آن اهداف بودند سازگاری ندارد و حتی در تضاد است. درست است که یکی از عناوین راهپیمائی 22 بهمن، جشن انقلاب است ولی این جشن باید با ارزشهای این انقلاب تناسب داشته باشد.
رقص و آواز و اینکه بعضی زنان و دختران به بهانه مجریگری روی سکو قرار بگیرند و با حرکات و کلمات و جملات جلف درصدد جلب توجه برآیند و به دختران و پسران بگویند جیغ بنفش بکشید، با ارزشها و اصول و آرمانهای انقلاب اسلامی در تضاد است. در راه پیمائی امسال این وضعیت بیش از گذشته جلوه گر بود و به همان نسبت، اظهار تاسف و حتی اعتراض مردم نیز افزایش یافته بود. وجود این ایستگاهها نه تنها ضرورتی ندارد بلکه مضر و حتی مخل راهپیمائی هم هست.
نکته دوم مربوط به بعضی اقدامات ضد وحدت است. عیبی ندارد که گروههای مختلف عقاید سیاسی خود را حفظ کنند و در چارچوبهای قانونی به ترویج آن نیز بپردازند، ولی اینکه در یومالله 22 بهمن که مظهر وحدت و همبستگی ملی است و همه باید همصدا علیه دشمنان مشترک شعار بدهند در چنین روزی و در مراسمی که باید دلها را به همدیگر نزدیک کند، عدهای با سوءاستفاده از فرصت و قدرتی که دارند علیه هر کس که بخواهند و حتی علیه مسئولان نظام تبلیغ کنند و دست به تخریب بزنند قابل قبول نیست.
در راهپیمائی تهران، بعضی ایستگاهها آشکارا با استفاده از تصاویر مقوائی به تخریب چهرههائی پرداخته بودند که در میان مردمی که به راهپیمائی آمده بودند طرفداران فراوانی دارند. این تخریبها به هیچ وجه منطقی نیست و با روح مراسم یومالله 22 بهمن سازگاری ندارد. این صاحبان قدرت میتوانند عقاید خود را هر جا که میخواهند تبلیغ کنند ولی عرصه راهپیمائی 22 بهمن، که مظهر وحدت و همبستگی است، را نباید به جولانگاه تخریب این و آن تبدیل کنند و نقض غرض نمایند.
از شورای هماهنگی تبلیغات این انتظار وجود دارد که با این پدیدههای ضدارزش و ضد وحدت، قاطعانه برخورد نماید و از هم اکنون زمینه را برای پاکسازی عرصه راهپیمائی یومالله 22 بهمن از اقدامات ضد وحدت فراهم سازد.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها