نصب اینترنت در اتوبوسها
پدال نیوز: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از نوسازی ۱۰۰ دستگاه مینیبوس فرسوده طی سال جاری خبر داد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایلنا، پیمان سنندجی درخصوص راهاندازی خط ویژه بهشتی- مطهری با بیان اینکه این یکی از 5 خط فرامنطقهای ما است، گفت: این خطوط به لحاظ کارکردی مشخصات خطوط بیآرتی را دارد، اما به نحوی نیستند که ایزوله شده و دارای خطوط ویژه به صورت گاردریل باشند.
وی ادامه داد: معمولا از طریق خطکشیهایی که روی زمین کشیده میشود، مشخص میکنیم؛ این مسیر خط ویژه است و امیدواریم با برنامهریزی بتوانیم این خط را تا آخر سال راهاندازی کنیم.
سنندجی همچنین با اشاره به نصب تابلوهای خطوط بریل در برخی از ایستگاههای اتوبوس اظهار کرد: این تابلوها مرتبط با نابینایان است که برنامههای لازم برای نصب آن انجام شده و با انجمن نابینایان نیز در ارتباط هستیم و امیدوارم تا پایان سال جاری این تابلوها در خط 1 اتوبوسرانی (چهارراه تهرانپارس- آزادی) افتتاح شود.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با تاکید بر نصب اینترنت در اتوبوسبا یادآوری اینکه یک بار اینترنت را در برخی اتوبوسها نصب کردیم، اما به دلایلی نتوانستیم آن را ادامه بدهیم، خاطرنشان کرد: پس از برداشته شدن تحریمها بسیاری از جمله شرکتهای داخلی همچون همراه اول و رایتل در این راستا به ما مراجعه کردند که اکنون در حال مذاکره با این شرکتها هستیم.
وی اظهار امیدواری کرد که در مسیر مراکز دانشگاهی بتوانیم از اینترنت استفاده کنیم، هرچند که زمان انجام این کار مشخص نیست.
سنندجی تاکید کرد: نصب اینترنت در ایستگاهها مسائل حقوقی خاص خود را دارند و ما به شدت پیگیر مساله هستیم و به دلیل تجربههای موفقی که داشتیم، امیدواریم بتوانیم؛ این اقدام را هرچه سریعتر انجام دهیم.
نوسازی 100 دستگاه مینیبوس فرسوده طی سال جاری
مدیرعامل شرکت واحد با اشاره به نوسازی 100 دستگاه مینیبوس با بودجه این شرکت افزود: امیدواریم تا آخر سال بتوانیم نیمی از کار را انجام دهیم و در این راستا با شرکتهای خودروساز جلساتی داشته و به نتیجه رسیدیم.
سنندجی با بیان اینکه این نوسازی از طریق کمکهای شرکت واحد و خود رانندهها انجام شده و متاسفانه از طرف دولت هیچ کمکی به ما نشده است، بیان کرد: باید سالی هزار دستگاه اتوبوس وارد ناوگان اتوبوسرانی میشد که 500 دستگاه صرف امور توسعهای و 500 دستگاه دیگر صرف امور بازسازی میشد، اما متاسفانه چنین نشد.
وی با تاکید براینکه از سال89 حتی یک دستگاه اتوبوس به ناوگان شهر تهران اضافه نشده و در حال حاضر 3 هزار اتوبوس فرسوده داریم، گفت: در این زمینه مشکلاتی به لحاظ اعتباری وجود دارد، ولی امیدوارم با خبرهای خوشی که در حوزه رفع تحریمها وجود داشته است به نتیجه خوبی برسیم و دولت هم در این زمینه مشتاق است.
وی ادامه داد: معمولا از طریق خطکشیهایی که روی زمین کشیده میشود، مشخص میکنیم؛ این مسیر خط ویژه است و امیدواریم با برنامهریزی بتوانیم این خط را تا آخر سال راهاندازی کنیم.
سنندجی همچنین با اشاره به نصب تابلوهای خطوط بریل در برخی از ایستگاههای اتوبوس اظهار کرد: این تابلوها مرتبط با نابینایان است که برنامههای لازم برای نصب آن انجام شده و با انجمن نابینایان نیز در ارتباط هستیم و امیدوارم تا پایان سال جاری این تابلوها در خط 1 اتوبوسرانی (چهارراه تهرانپارس- آزادی) افتتاح شود.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با تاکید بر نصب اینترنت در اتوبوسبا یادآوری اینکه یک بار اینترنت را در برخی اتوبوسها نصب کردیم، اما به دلایلی نتوانستیم آن را ادامه بدهیم، خاطرنشان کرد: پس از برداشته شدن تحریمها بسیاری از جمله شرکتهای داخلی همچون همراه اول و رایتل در این راستا به ما مراجعه کردند که اکنون در حال مذاکره با این شرکتها هستیم.
وی اظهار امیدواری کرد که در مسیر مراکز دانشگاهی بتوانیم از اینترنت استفاده کنیم، هرچند که زمان انجام این کار مشخص نیست.
سنندجی تاکید کرد: نصب اینترنت در ایستگاهها مسائل حقوقی خاص خود را دارند و ما به شدت پیگیر مساله هستیم و به دلیل تجربههای موفقی که داشتیم، امیدواریم بتوانیم؛ این اقدام را هرچه سریعتر انجام دهیم.
نوسازی 100 دستگاه مینیبوس فرسوده طی سال جاری
مدیرعامل شرکت واحد با اشاره به نوسازی 100 دستگاه مینیبوس با بودجه این شرکت افزود: امیدواریم تا آخر سال بتوانیم نیمی از کار را انجام دهیم و در این راستا با شرکتهای خودروساز جلساتی داشته و به نتیجه رسیدیم.
سنندجی با بیان اینکه این نوسازی از طریق کمکهای شرکت واحد و خود رانندهها انجام شده و متاسفانه از طرف دولت هیچ کمکی به ما نشده است، بیان کرد: باید سالی هزار دستگاه اتوبوس وارد ناوگان اتوبوسرانی میشد که 500 دستگاه صرف امور توسعهای و 500 دستگاه دیگر صرف امور بازسازی میشد، اما متاسفانه چنین نشد.
وی با تاکید براینکه از سال89 حتی یک دستگاه اتوبوس به ناوگان شهر تهران اضافه نشده و در حال حاضر 3 هزار اتوبوس فرسوده داریم، گفت: در این زمینه مشکلاتی به لحاظ اعتباری وجود دارد، ولی امیدوارم با خبرهای خوشی که در حوزه رفع تحریمها وجود داشته است به نتیجه خوبی برسیم و دولت هم در این زمینه مشتاق است.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها