اخراج صدها کارمند اروپایی فورد آمریکا
پدال نیوز: فورد برای کاهش ۲۰۰ میلیون دلار از هزینههای سالانه و بهسازی مدلهایش، قصد دارد صدها شغل اداری در اروپا را کاهش دهد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایسنا، این شرکت آمریکایی سال گذشته در اروپا 259 میلیون دلار سود کرد که نخستین سود سالانه اش از سال 2010 بود و به کمک رشد 10 درصدی فروش خودرو حاصل شد.
جیم فیرلی، مدیر فورد اروپا اعلام کرد این شرکت یک طرح خروج داوطلبانه را به 10300 حقوق بگیرش در اروپا پیشنهاد خواهد کرد که شامل بازنشستگی زودتر از موعد و پاداش خاتمه خدمت است. وی پیش بینی کرد صدها نفر از این پیشنهاد استقبال خواهند کرد.
فورد همچنین قصد دارد شمار مدلهای شاسی بلند را که سال گذشته بیش از هر بخش دیگری در اروپا فروش داشتند، افزایش دهد و در مقابل عرضه مدلهای غیرسودآور را متوقف کند.
این خودروساز آمریکایی برنامه سازماندهی مجدد را دنبال میکند که تحت آن سه کارخانه اروپایی را تعطیل کرده و هزاران شغل را حذف کرده است. برنامه مذکور فعالیتهای اروپایی فورد را تثبیت کرده و کمک کرده است استفاده از ظرفیت به حدود 90 درصد افزایش پیدا کند. کارخانههای فورد شامل یک پایگاه در والنسیای اسپانیا، در سه شیفت و شش روز در هفته فعالیت میکنند.
فورد و رقیب آمریکاییاش جنرال موتورز سالهاست با ضرر در اروپا مقابله میکنند. اقتصاد این منطقه پس از شش سال رکود در سال 2016 احیا شد.
برند اوپل جنرال موتورز در اروپا سال گذشته ضرر کرد اما شرکت مادر این خودروساز قول داده است تا سال 2016 در این منطقه به سودآوری دست پیدا کند. فیات کرایسلر هم در سال 2015 برای نخستین بار در چند سال گذشته در اروپا، خاورمیانه و آفریقا سودآوری داشت.
بر اساس گزارش رویترز، تحلیلگران اظهار میکنند اگرچه تقاضا برای خودرو بهبود یافته اما سودآوری خودروسازان در اروپا به دلیل هزینههای رگولاتوری و رقابت پایین مانده است.
جیم فیرلی، مدیر فورد اروپا اعلام کرد این شرکت یک طرح خروج داوطلبانه را به 10300 حقوق بگیرش در اروپا پیشنهاد خواهد کرد که شامل بازنشستگی زودتر از موعد و پاداش خاتمه خدمت است. وی پیش بینی کرد صدها نفر از این پیشنهاد استقبال خواهند کرد.
فورد همچنین قصد دارد شمار مدلهای شاسی بلند را که سال گذشته بیش از هر بخش دیگری در اروپا فروش داشتند، افزایش دهد و در مقابل عرضه مدلهای غیرسودآور را متوقف کند.
این خودروساز آمریکایی برنامه سازماندهی مجدد را دنبال میکند که تحت آن سه کارخانه اروپایی را تعطیل کرده و هزاران شغل را حذف کرده است. برنامه مذکور فعالیتهای اروپایی فورد را تثبیت کرده و کمک کرده است استفاده از ظرفیت به حدود 90 درصد افزایش پیدا کند. کارخانههای فورد شامل یک پایگاه در والنسیای اسپانیا، در سه شیفت و شش روز در هفته فعالیت میکنند.
فورد و رقیب آمریکاییاش جنرال موتورز سالهاست با ضرر در اروپا مقابله میکنند. اقتصاد این منطقه پس از شش سال رکود در سال 2016 احیا شد.
برند اوپل جنرال موتورز در اروپا سال گذشته ضرر کرد اما شرکت مادر این خودروساز قول داده است تا سال 2016 در این منطقه به سودآوری دست پیدا کند. فیات کرایسلر هم در سال 2015 برای نخستین بار در چند سال گذشته در اروپا، خاورمیانه و آفریقا سودآوری داشت.
بر اساس گزارش رویترز، تحلیلگران اظهار میکنند اگرچه تقاضا برای خودرو بهبود یافته اما سودآوری خودروسازان در اروپا به دلیل هزینههای رگولاتوری و رقابت پایین مانده است.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها