بدهی میلیاردی دولت در عوارض به شهرداری
پدال نیوز: رئیس اداره کل درآمد شهرداری تهران گفت: دولت ۱۸۰ میلیارد تومان در عوارض جرایم راهنمایی و رانندگی به شهرداری بدهکار است.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از فارس، رزمی در جمع خبرنگاران در خصوص پرداخت عوارض نوسازی، کسب و پیشه و ... در شهر تهران، گفت: شهرداری تهران برای نهمین سال جشن خوشحسابی را برگزار میکند.
وی با بیان اینکه اگر افراد به موقع عوارض خود را پرداخت کنند 10 درصد به آنها تخفیف داده میشود و اگر به موقع پرداخت نکنند به آنها جریمه تعلق میگیرد، گفت: در عوارض نوسازی 9 درصد جریمه دیرکرد و در عوارض پسماند به صورت روزانه محاسبه میشود.
رئیس اداره کل درآمد شهرداری تهران اضافه کرد: در بخش عوارض خودرو تخفیف نداریم ولی اگر مالک خودرو عوارض را پرداخت نکند ماهیانه 2 درصد به آن جریمه تعلق میگیرد.
رزمی به پرداخت اینترنتی عوارض اشاره کرد و گفت: شهروندانی که به صورت اینترنتی عوارض خود را پرداخت کنند امتیازشان در قرعهکشی دو برابر میشود.
وی به بدهیهای دولت به شهرداری اشاره کرد و گفت: در بخش جرایم راهنمایی و رانندگی و سایر موارد دولت به شهرداری بدهکار است که سهم شهرداری از جرایم رانندگی حدود 170 تا 180 میلیارد تومان است که تاکنون یک ریال هم پرداخت نشده است.
رئیس اداره کل درآمد شهرداری تهران در خصوص عواضر بحث گمرکی گفت: در این زمینه هم پرداختی نداشته است و فقط در بحث سوخت قدری پرداختی داشتهایم که خیلی نبوده است که جمع تمامی این عوارض حدود 500 میلیارد تومان است که تاکنون دولت به طور کامل آن را پرداخت نکرده است.
وی با بیان اینکه اگر افراد به موقع عوارض خود را پرداخت کنند 10 درصد به آنها تخفیف داده میشود و اگر به موقع پرداخت نکنند به آنها جریمه تعلق میگیرد، گفت: در عوارض نوسازی 9 درصد جریمه دیرکرد و در عوارض پسماند به صورت روزانه محاسبه میشود.
رئیس اداره کل درآمد شهرداری تهران اضافه کرد: در بخش عوارض خودرو تخفیف نداریم ولی اگر مالک خودرو عوارض را پرداخت نکند ماهیانه 2 درصد به آن جریمه تعلق میگیرد.
رزمی به پرداخت اینترنتی عوارض اشاره کرد و گفت: شهروندانی که به صورت اینترنتی عوارض خود را پرداخت کنند امتیازشان در قرعهکشی دو برابر میشود.
وی به بدهیهای دولت به شهرداری اشاره کرد و گفت: در بخش جرایم راهنمایی و رانندگی و سایر موارد دولت به شهرداری بدهکار است که سهم شهرداری از جرایم رانندگی حدود 170 تا 180 میلیارد تومان است که تاکنون یک ریال هم پرداخت نشده است.
رئیس اداره کل درآمد شهرداری تهران در خصوص عواضر بحث گمرکی گفت: در این زمینه هم پرداختی نداشته است و فقط در بحث سوخت قدری پرداختی داشتهایم که خیلی نبوده است که جمع تمامی این عوارض حدود 500 میلیارد تومان است که تاکنون دولت به طور کامل آن را پرداخت نکرده است.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها