دفاع تمام قد از اتوبوسهای بدون پلاک ملی
پدال نیوز: معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران از اتوبوسهای پلاک موقت شهر تهران دفاع کرد و گفت: این اتوبوسها دارای استاندارد یورو ۴ و از مدرنترین سیستم سوخترسانی و احتراقی که مدل روز اروپاست، برخوردار هستند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از تسنیم، سیدجعفر تشکری هاشمی درباره تردد اتوبوسهای بدون پلاک ملی در سطح شهر و مشکلات زیست محیطی آنها، اظهار داشت: برخلاف نظر شما این اتوبوسها دارای استاندارد یورو 4 هستند و از مدرنترین سیستم سوخترسانی و احتراقی که مدل روز اروپاست، برخوردارند.
وی با بیان اینکه همه قطعات اصلی این اتوبوسها ساخت کشورهای اروپایی است، ادامه داد: این اتوبوسها مجوز سازمان محیط زیست، وزارت صنعت و معدن، مؤسسه استاندارد و پلیس را داراست اما به دلیل اینکه تشریفات اداری مربوط به شمارهگذاری طولانی میشد هماهنگی لازم را انجام دادیم تا با شمارهای که برای مردم و پلیس قابل شناسایی باشد بتوانند خدمات رسانی کنند.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران تصریح کرد: در شرایطی که شهر تهران به شدت از داشتن اتوبوس محروم است تقاضا کردیم زمان از دست نرود و در طول استفاده از اتوبوسها شمارهگذاری آنها صورت گیرد.
وی با بیان اینکه به جز 200 دستگاه اتوبوسی که اخیرا دریافت کردیم، اتوبوسهای قبلی شمارهگذاری شدهاند، گفت: 200 اتوبوس فعلی بالاترین استانداردهای مصوب دستگاههای نظارتی مذکور را دارند و نه تنها جای نگرانی وجود ندارد بلکه باعث افتخار نظام است که در شرایط تحریم و محدودیت منابع مالی برای رفاه حال مردم از بهترین وسایل حمل و نقلی استفاده کرده است.
وی با بیان اینکه همه قطعات اصلی این اتوبوسها ساخت کشورهای اروپایی است، ادامه داد: این اتوبوسها مجوز سازمان محیط زیست، وزارت صنعت و معدن، مؤسسه استاندارد و پلیس را داراست اما به دلیل اینکه تشریفات اداری مربوط به شمارهگذاری طولانی میشد هماهنگی لازم را انجام دادیم تا با شمارهای که برای مردم و پلیس قابل شناسایی باشد بتوانند خدمات رسانی کنند.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران تصریح کرد: در شرایطی که شهر تهران به شدت از داشتن اتوبوس محروم است تقاضا کردیم زمان از دست نرود و در طول استفاده از اتوبوسها شمارهگذاری آنها صورت گیرد.
وی با بیان اینکه به جز 200 دستگاه اتوبوسی که اخیرا دریافت کردیم، اتوبوسهای قبلی شمارهگذاری شدهاند، گفت: 200 اتوبوس فعلی بالاترین استانداردهای مصوب دستگاههای نظارتی مذکور را دارند و نه تنها جای نگرانی وجود ندارد بلکه باعث افتخار نظام است که در شرایط تحریم و محدودیت منابع مالی برای رفاه حال مردم از بهترین وسایل حمل و نقلی استفاده کرده است.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها