کد خبر:
۱۵۵۲۱۶ ۱۵:۵۰
۱۴۰۳/۰۴/۲۴
سرمایه گذاری جنرال موتورز برای تولید خودروهای برقی
جنرال موتورز ۹۰۰ میلیون دلار برای راهاندازی کارخانه خودروسازی در لنسینگ میشیگان برای تولید خودروهای برقی سرمایهگذاری میکند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایسنا، جنیفر گرانهولم، وزیر انرژی آمریکا گفت که جنرال موتورز قصد دارد حداقل 900 میلیون دلار برای بازسازی کارخانه خودروسازی لنسینگ میشیگان برای ساخت وسایل نقلیه الکتریکی سرمایهگذاری کند.
او اعلام کرد که بزرگترین خودروساز ایالاتمتحده 500 میلیون دلار کمک مالی دولتی دریافت خواهد کرد تا کارخانه میشیگان را در آینده نامشخصی به خودروهای برقی تبدیل کند.
جنرال موتورز گفت که در آینده خودروهای برقی را در لنسینگ تولید خواهد کرد و از بحث در مورد جزئیات مدلهای برنامهریزی شده خودداری کرد اما گفت که کارخانه به تولید کادیلاک CT4 و CT5 ادامه خواهد داد. در مجموع، وزارت انرژی 1.7 میلیارد دلار کمک مالی برنامه ریزی شده برای 11 نیروگاه در هشت ایالت اعلام کرد.
این خودروساز اعلام کرده است که قصد دارد تعدادی از کارخانههای موتور احتراق داخلی را به تولید خودروهای برقی تبدیل کند، زیرا قصد دارد تا سال 2035 به فروش خودروهای گازسوز پایان دهد.
در ژانویه 2022، جنرال موتورز برنامههای خود را با الجی انرژی سولوشن برای ساخت یک کارخانه تولید باتری 2.6 میلیارد دلاری در لنسینگ اعلام کرد. این کارخانه قرار است اواخر امسال تولید خود را آغاز کند.
رویترز گزارش کرد که خودروساز دیترویت از سال 2020 بیش از 12 میلیارد دلار سرمایه گذاری برای تولید و توسعه زنجیره تامین خودروهای الکتریکی در آمریکای شمالی اعلام کرده است.
او اعلام کرد که بزرگترین خودروساز ایالاتمتحده 500 میلیون دلار کمک مالی دولتی دریافت خواهد کرد تا کارخانه میشیگان را در آینده نامشخصی به خودروهای برقی تبدیل کند.
جنرال موتورز گفت که در آینده خودروهای برقی را در لنسینگ تولید خواهد کرد و از بحث در مورد جزئیات مدلهای برنامهریزی شده خودداری کرد اما گفت که کارخانه به تولید کادیلاک CT4 و CT5 ادامه خواهد داد. در مجموع، وزارت انرژی 1.7 میلیارد دلار کمک مالی برنامه ریزی شده برای 11 نیروگاه در هشت ایالت اعلام کرد.
این خودروساز اعلام کرده است که قصد دارد تعدادی از کارخانههای موتور احتراق داخلی را به تولید خودروهای برقی تبدیل کند، زیرا قصد دارد تا سال 2035 به فروش خودروهای گازسوز پایان دهد.
در ژانویه 2022، جنرال موتورز برنامههای خود را با الجی انرژی سولوشن برای ساخت یک کارخانه تولید باتری 2.6 میلیارد دلاری در لنسینگ اعلام کرد. این کارخانه قرار است اواخر امسال تولید خود را آغاز کند.
رویترز گزارش کرد که خودروساز دیترویت از سال 2020 بیش از 12 میلیارد دلار سرمایه گذاری برای تولید و توسعه زنجیره تامین خودروهای الکتریکی در آمریکای شمالی اعلام کرده است.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو خودرو در «فاز انتظار» توافق ورود خودروی پلاک منطقه آزاد تهران به ناوگان حمل و نقل عدم صدور مجوز برای تردد خودروهای مناطق آزاد در سرزمین اصلی خودرو در انتظار تکرار برجام هند در مسیر فناوری خودروهای خودران
شرایط فروش