فولکس واگن در اندیشه راه اندازی قطب سوم خودروسازی
پدال نیوز: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به راه اندازی قطب سوم خودروسازی گفت: در حال حاضر دولت با برخی از خودروسازان خارجی در حوزه راه اندازی قطب سوم خودروسازی وارد مذاکره شده و شرکت فولکس واگن آلمان نیز در این راستا اعلام آمادگی ک
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به راه اندازی قطب سوم خودروسازی گفت: در حال حاضر دولت با برخی از خودروسازان خارجی در حوزه راه اندازی قطب سوم خودروسازی وارد مذاکره شده و شرکت فولکس واگن آلمان نیز در این راستا اعلام آمادگی کرده است.
سید محمد بیاتیان در گفتگو با خبرنگار خبرخودرو اظهار داشت: برای رسیدن به جایگاه قابل رقابت در صنعت خودرو در دنیا باید این صنعت مورد حمایت جدی دولت قرار گیرد.
وی با اشاره به مزیت استفاده از خودروهای برقی و هیبریدی در کشور تصریح کرد: امروزه استفاده از خودروهای برقی و هیبریدی در ایران یک ضرورت است به همین منظور باید نسبت به تولید و یا واردات این نوع خودروها برای استفاده از کلان شهرها اقدام جدی صورت گیرد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در ادامه خاطرنشان کرد: امروزه شهری مانند تهران نیازمند استفاده از خودروهای هیبریدی و برقی است البته بسیار مناسب است که این خودروها تولید داخل بوده و با سرمایه گذاری در شرکت های داخلی تولید شوند همچنین در شرایط کنونی استفاده از خودروهای برقی و هیبریدی در انواع مختلف می تواند مشکل آلایندگی و ترافیک در شهرهای بزرگ را تا حدود زیادی برطرف می نماید.
بیاتیان اظهار داشت: هر چند استفاده از خودروهای هیبریدی و برقی در ناوگان حمل و نقل عمومی ضرورت دارد اما چنانچه زیرساخت های آن در داخل شهرها فراهم شود قطعا اغلب مردم نیز می توانند برای تردد در داخل شهرها از این نوع خودروها استفاده کنند همچنین در صورت فراهم نمودن زیرساخت ها و مکان هایی برای شارژ خودروهای برقی قطعا استقبال خوبی از آن خواهد شد.
وی با اشاره به قیمت بالای خودروهای برقی و هیبریدی خواستار حمایت دولت و ارائه تسهیلاتی برای استفاده از این خودروها در کشور شد.
وی در خصوص وام های 25 میلیون تومانی برای خرید خودرو تصریح کرد: به نظر می رسد اختصاص تسهیلات 25 میلیونی خرید خودرو تاثیر مثبتی در بازار نداشته و در این راستا باید تسهیلات و وام های بانکی به گونه ای ارائه شوند که برای مصرف کننده ضرر کمتری یه همراه داشته باشد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر برای رفع کمبود نقدینگی در کشور باید بازار خودروسازی فعال گردد در این راستا باید به حوزه هایی که به تولید ملی کمک خواهند کرد از جمله بازار مسکن توجه بیشتری داشت.
بیاتیان در ادامه افزود: اجرایی شدن برجام باعث افزایش کیفیت تولیدات داخلی و افزایش تولید در خودرو سازی شده و این امر در عرضه و تقاضا نیز تاثیر گذار خواهد بود.
سید محمد بیاتیان در گفتگو با خبرنگار خبرخودرو اظهار داشت: برای رسیدن به جایگاه قابل رقابت در صنعت خودرو در دنیا باید این صنعت مورد حمایت جدی دولت قرار گیرد.
وی با اشاره به مزیت استفاده از خودروهای برقی و هیبریدی در کشور تصریح کرد: امروزه استفاده از خودروهای برقی و هیبریدی در ایران یک ضرورت است به همین منظور باید نسبت به تولید و یا واردات این نوع خودروها برای استفاده از کلان شهرها اقدام جدی صورت گیرد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در ادامه خاطرنشان کرد: امروزه شهری مانند تهران نیازمند استفاده از خودروهای هیبریدی و برقی است البته بسیار مناسب است که این خودروها تولید داخل بوده و با سرمایه گذاری در شرکت های داخلی تولید شوند همچنین در شرایط کنونی استفاده از خودروهای برقی و هیبریدی در انواع مختلف می تواند مشکل آلایندگی و ترافیک در شهرهای بزرگ را تا حدود زیادی برطرف می نماید.
بیاتیان اظهار داشت: هر چند استفاده از خودروهای هیبریدی و برقی در ناوگان حمل و نقل عمومی ضرورت دارد اما چنانچه زیرساخت های آن در داخل شهرها فراهم شود قطعا اغلب مردم نیز می توانند برای تردد در داخل شهرها از این نوع خودروها استفاده کنند همچنین در صورت فراهم نمودن زیرساخت ها و مکان هایی برای شارژ خودروهای برقی قطعا استقبال خوبی از آن خواهد شد.
وی با اشاره به قیمت بالای خودروهای برقی و هیبریدی خواستار حمایت دولت و ارائه تسهیلاتی برای استفاده از این خودروها در کشور شد.
وی در خصوص وام های 25 میلیون تومانی برای خرید خودرو تصریح کرد: به نظر می رسد اختصاص تسهیلات 25 میلیونی خرید خودرو تاثیر مثبتی در بازار نداشته و در این راستا باید تسهیلات و وام های بانکی به گونه ای ارائه شوند که برای مصرف کننده ضرر کمتری یه همراه داشته باشد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر برای رفع کمبود نقدینگی در کشور باید بازار خودروسازی فعال گردد در این راستا باید به حوزه هایی که به تولید ملی کمک خواهند کرد از جمله بازار مسکن توجه بیشتری داشت.
بیاتیان در ادامه افزود: اجرایی شدن برجام باعث افزایش کیفیت تولیدات داخلی و افزایش تولید در خودرو سازی شده و این امر در عرضه و تقاضا نیز تاثیر گذار خواهد بود.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها