کد خبر:
۱۵۴۵۴۹ ۱۱:۵۰
۱۴۰۲/۱۰/۱۷
برند قدیمی فولکس زنده میشود
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز؛ فولکس واگن در حال پیشرفت در برنامه خود برای احیای نام اسکوت است، به طوری که میتوان اولین محصولات آن را زودتر از حد انتظار در خیابانها دید. به نظر میرسد اولین مدل اسکوت در تابستان امسال عرضه خواهد شد و باید منتظر ماند و دید آیا این یک مدل تولیدی است یا مفهومی.
احتمالا اولین مدل تابستان ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد. اولین تیزر منتشرشده درباره اسکوت، یک شاسیبلند را نشان میداد که از مدلهای تولیدی طی سالهای ۱۹۶۰تا ۱۹۸۰به عنوان رقیب جیپ الهام گرفتهاند. بااینحال، یک تفاوت بزرگ بین آفرودهای قدیمی و جانشینان مدرن آنها، پیشرانه خواهد بود. برند اسکوت به طور کامل روی خودروهای الکتریکی تمرکز خواهد کرد. اسکوت در حالی که متعلق به فولکس واگن است، از فناوریهایی که به طور کامل توسط این برند توسعه یافته است، استفاده نخواهد کرد. در عوض، بر یک پلتفرم سفارشی با تمرکز بر آفرود تکیه خواهد کرد.
اخیرا مدیر فولکس واگن اظهار کرد که این خودروساز قصد دارد خودروهای برقی کمتر از ۳۵هزار دلاری را در سه تا چهار سال آینده به ایالات متحده بیاورد. راینهارد فیشر، معاون ارشد و رئیس استراتژی گروه فولکسواگن آمریکا، گفت که ما برنامههای خودروهای الکتریکی در بازار ایالاتمتحده را کاهش نمیدهیم. به گفته فیشر، فولکسواگن قصد دارد خودروی برقی کمتر از ۳۵هزار دلار آمریکا را در ایالاتمتحده یا مکزیک تولید کند. گزینهها شامل کارخانههای فولکس واگن در چاتانوگا، تنسی و پوئبلا، مکزیک و همچنین یک کارخانه مونتاژ جدید در کارولینای جنوبی است که برای زیرمجموعه فولکسواگن یعنی Scout برنامهریزی شده است.
احتمالا اولین مدل تابستان ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد. اولین تیزر منتشرشده درباره اسکوت، یک شاسیبلند را نشان میداد که از مدلهای تولیدی طی سالهای ۱۹۶۰تا ۱۹۸۰به عنوان رقیب جیپ الهام گرفتهاند. بااینحال، یک تفاوت بزرگ بین آفرودهای قدیمی و جانشینان مدرن آنها، پیشرانه خواهد بود. برند اسکوت به طور کامل روی خودروهای الکتریکی تمرکز خواهد کرد. اسکوت در حالی که متعلق به فولکس واگن است، از فناوریهایی که به طور کامل توسط این برند توسعه یافته است، استفاده نخواهد کرد. در عوض، بر یک پلتفرم سفارشی با تمرکز بر آفرود تکیه خواهد کرد.
اخیرا مدیر فولکس واگن اظهار کرد که این خودروساز قصد دارد خودروهای برقی کمتر از ۳۵هزار دلاری را در سه تا چهار سال آینده به ایالات متحده بیاورد. راینهارد فیشر، معاون ارشد و رئیس استراتژی گروه فولکسواگن آمریکا، گفت که ما برنامههای خودروهای الکتریکی در بازار ایالاتمتحده را کاهش نمیدهیم. به گفته فیشر، فولکسواگن قصد دارد خودروی برقی کمتر از ۳۵هزار دلار آمریکا را در ایالاتمتحده یا مکزیک تولید کند. گزینهها شامل کارخانههای فولکس واگن در چاتانوگا، تنسی و پوئبلا، مکزیک و همچنین یک کارخانه مونتاژ جدید در کارولینای جنوبی است که برای زیرمجموعه فولکسواگن یعنی Scout برنامهریزی شده است.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها