آخرین خبرها از تخصیص سهمیه بنزین نوروزی ۱۴۰۲
سخنگوی صنف جایگاه داران سوخت درباره اختصاص سهمیه ویژه بنزین برای سفرهای نوروزی توضیحاتی داد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، نواز، سخنگوی صنف جایگاهداران سوخت کشور گفت: پیش بینی صورت گرفته که احتمالا با افزایش مصرف سوخت در نوروز روبه رو خواهیم بود، تدابیر ویژهای در این خصوص اندیشیده شده است؛ یعنی در سخت افزار و نرم افزار و همچنین در خصوص تجهیزات جایگاههای سوخت، پرسنل، پشتیبانی و ارسال فرآورده به موقع در جایگاه های سوخت اقدامات خوبی انجام شده است.
او گفت: در حال حاضر وضعیت نسبتا پایداری را در جایگاههای سوخت نقاط مختلف کشور داریم، اما در برخی از نقاط مرزی نیز با مشکلاتی مواجه هستیم که جایگاه داران و همه فعالان تلاش میکنند تا این مشکلات را رفع کنند.
نواز گفت: همچنین از 15 اسفند ماه در واقع عملا جایگاههای سوخت وارد فاز اجرایی نوروز شده و بیش از 4200 جایگاه عرضه فرآروده نفتی و 2700 جایگاه سی ان جی با بیش از 60 هزار نفر پرسنل خدمت رسانی را به مردم انجام خواهند داد و امیدواریم با تلاش شبانه روزی، هیچ فرد در هیچ کجای ایران وقتی که به جایگاه سوخت مراجعه میکند، بدون سوخت نماند.
به گفته سخنگوی صنف جایگاه داران سوخت کشور، این محدودیتهای سقف سوخت گیری هم در استانها برطرف شده که مردم با کمترین مشکل در جایگاه سوخت بتوانند این خدمات را دریافت کنند.
او در پاسخ به این سوال که آیا سهمیه سوخت نوروز در نظر گرفته شده است یا خیر؟ گفت:در حال حاضر چیزی اعلام نشده است.
نواز گفت:کارت سوخت جامانده در جایگاههای سوخت بعداز ده روز انتقال پیدامی کند به نواحی شرکتهای وزارت نفت، در آنجا هم یک دو ماهی نگهداری میشود.
سخنگوی صنف جایگاه داران سوخت گفت: اگر یک درصد هم در سامانه یافت نشد، چون شاید مالک جایگاه هنوز در سامانه ثبت نکرده باشد با توجه به آخرین سوخت گیری که مردم یادشان هست، به همان جایگاه مراجعه حضوری کنند.
او گفت: در حال حاضر وضعیت نسبتا پایداری را در جایگاههای سوخت نقاط مختلف کشور داریم، اما در برخی از نقاط مرزی نیز با مشکلاتی مواجه هستیم که جایگاه داران و همه فعالان تلاش میکنند تا این مشکلات را رفع کنند.
نواز گفت: همچنین از 15 اسفند ماه در واقع عملا جایگاههای سوخت وارد فاز اجرایی نوروز شده و بیش از 4200 جایگاه عرضه فرآروده نفتی و 2700 جایگاه سی ان جی با بیش از 60 هزار نفر پرسنل خدمت رسانی را به مردم انجام خواهند داد و امیدواریم با تلاش شبانه روزی، هیچ فرد در هیچ کجای ایران وقتی که به جایگاه سوخت مراجعه میکند، بدون سوخت نماند.
به گفته سخنگوی صنف جایگاه داران سوخت کشور، این محدودیتهای سقف سوخت گیری هم در استانها برطرف شده که مردم با کمترین مشکل در جایگاه سوخت بتوانند این خدمات را دریافت کنند.
او در پاسخ به این سوال که آیا سهمیه سوخت نوروز در نظر گرفته شده است یا خیر؟ گفت:در حال حاضر چیزی اعلام نشده است.
نواز گفت:کارت سوخت جامانده در جایگاههای سوخت بعداز ده روز انتقال پیدامی کند به نواحی شرکتهای وزارت نفت، در آنجا هم یک دو ماهی نگهداری میشود.
سخنگوی صنف جایگاه داران سوخت گفت: اگر یک درصد هم در سامانه یافت نشد، چون شاید مالک جایگاه هنوز در سامانه ثبت نکرده باشد با توجه به آخرین سوخت گیری که مردم یادشان هست، به همان جایگاه مراجعه حضوری کنند.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش