کد خبر:
۱۵۲۷۳۰ ۱۰:۴۵
۱۴۰۱/۱۲/۱۳
رونمایی از سایت جدید فروش خودروهای داخلی
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز؛ دنیای اقتصاد : سخنگوی وزارت صمت روز گذشته از سامانه جدید ثبتنام خودروهای داخلی رونمایی کرد. وی در گفتوگوی تلویزیونی اعلام کرد متقاضیان میتوانند از این هفته در سامانه saleauto.ir ثبتنام کنند. در شکل جدید فروش خودرو در این سامانه برخلاف سریهای گذشته این اولویت تخصیص خودرو است که به قرعهکشی گذاشته میشود و ثبتنامکنندگان در لیست انتظار قرار میگیرند.
قالیباف پیش از این اعلام کرده بود در این سری از عرضه ۵۰۰هزار خودرو به قرعه گذاشته خواهند شد. همچنین گفته شده بود ثبتنام باید در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو انجام شود. همین موضوع باعث شد صحبتهایی از بازگشت به سامانه یکپارچه ایجاد شود؛ با این حال سخنگوی وزارت صمت در گفتوگو با «دنیای اقتصاد» تاکید کرد سامانه جدید با سامانه یکپارچه قبلی متفاوت است و حالا هم که از این سامانه رونمایی شده، به نظر میرسد تغییراتی از نظر پلتفرمی صورت گرفته است. با ورود به آدرسی که قالیباف اعلام کرده عنوان سایت یعنی «سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی» جلبنظر میکند. بنابراین میتوان نتیجه گرفت فروش خودروهای داخلی در همان سامانه قرعهکشی اولویتبندی خودروهای وارداتی انجام خواهد شد.
قالیباف همچنین تاکید کرده است در این طرح میزان تقاضا برای هر خودرو و مدل آن، مشخص است. بنابراین احتمالا ابهامی که ثبتنامکنندگان برای خودروهای خارجی دارند برای متقاضیان خودروهای داخلی وجود ندارد. پیش از این گفته شده بود تا چهارشنبه گذشته ثبتنام خودروهای وارداتی انجام خواهد شد؛ اما مدت زیادی از انتشار آن نگذشت که قرعهکشی اولویتبندی این ۵۰۰هزار خودرو به چهارشنبه این هفته منتقل شد. قالیباف در جدیدترین اظهارنظر خود گفته است در هفته جاری کار ثبتنام برای این خودروها آغاز میشود. بنابراین تا چهار روز آینده احتمالا باید منتظر قرعهکشی این ۵۰۰هزار دستگاه خودروی داخلی باشیم.
قالیباف پیش از این اعلام کرده بود در این سری از عرضه ۵۰۰هزار خودرو به قرعه گذاشته خواهند شد. همچنین گفته شده بود ثبتنام باید در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو انجام شود. همین موضوع باعث شد صحبتهایی از بازگشت به سامانه یکپارچه ایجاد شود؛ با این حال سخنگوی وزارت صمت در گفتوگو با «دنیای اقتصاد» تاکید کرد سامانه جدید با سامانه یکپارچه قبلی متفاوت است و حالا هم که از این سامانه رونمایی شده، به نظر میرسد تغییراتی از نظر پلتفرمی صورت گرفته است. با ورود به آدرسی که قالیباف اعلام کرده عنوان سایت یعنی «سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی» جلبنظر میکند. بنابراین میتوان نتیجه گرفت فروش خودروهای داخلی در همان سامانه قرعهکشی اولویتبندی خودروهای وارداتی انجام خواهد شد.
قالیباف همچنین تاکید کرده است در این طرح میزان تقاضا برای هر خودرو و مدل آن، مشخص است. بنابراین احتمالا ابهامی که ثبتنامکنندگان برای خودروهای خارجی دارند برای متقاضیان خودروهای داخلی وجود ندارد. پیش از این گفته شده بود تا چهارشنبه گذشته ثبتنام خودروهای وارداتی انجام خواهد شد؛ اما مدت زیادی از انتشار آن نگذشت که قرعهکشی اولویتبندی این ۵۰۰هزار خودرو به چهارشنبه این هفته منتقل شد. قالیباف در جدیدترین اظهارنظر خود گفته است در هفته جاری کار ثبتنام برای این خودروها آغاز میشود. بنابراین تا چهار روز آینده احتمالا باید منتظر قرعهکشی این ۵۰۰هزار دستگاه خودروی داخلی باشیم.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها