آخرین به روز رسانی:
قیمت روز خودرو
شرایط فروش خودرو
مقایسه خودرو
تجربه رانندگی
کد خبر:
۱۵۲۱۵۶
۱۲:۵۷
۱۴۰۱/۱۰/۲۶

 خطیبی: ۳۵۰ هزار میلیارد تومان از جیب خودروسازان رفت

مدیرعامل ایران خودرو با بیان این که مخالف دخالت های قیمتی به بهانه انحصار هستم گفت: ۳۵۰ هزار میلیارد تومان از جیب خودروسازان رفته است.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از تسنیم، مدیرعامل ایران خودرو گفت: با توجه به تعداد زیاد خودروسازی که در کشور داریم، انحصار در صنعت خودرو وجود ندارد. مخالف دخالت های قیمتی به بهانه انحصار هستم. 350 هزار میلیارد تومان از جیب خودروسازان رفته، بگویند این منافع عاید چه کسانی شده است؟

خطیبی افزود: هیچ راه حلی بهتر از بورس کالا وجود ندارد. با توجه به سهامداران عدالت حدود یک چهارم مردم ایران، سهامدار ایران خودرو هستند. مردم، خودروساز و دولت همگی از روند عرضه خودرو در بورس راضی هستند.
گزارش خطا
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
صرفه‌جویی ۱۰ میلیون یورویی با توسعه مراکز آزمون خودرو چرا خودرو‌های ایرانی با وجود ۸۵ استاندارد هم ایمن نشدند؟ فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودرو‌های وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذی‌صلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبهه‌گیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج می‌شوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025
پربازدیدترین‌ها
پربحث‌ترین‌ها