کد خبر:
۱۵۱۵۱۹ ۰۸:۴۸
۱۴۰۱/۰۹/۰۶
عرضه عمده خودرانهای فولکس تا ۲۰۳۰
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از دنیای اقتصاد : درحالیکه اخیرا شرکت آمریکایی آرگو که روی توسعه فناوریهای خودران متمرکز بود، اعلام کرده بهزودی تعطیل خواهد شد، خودروهای خودران فولکس واگن تا پایان دهه جاری میلادی بهطور عمده در سراسر دنیا دردسترس قرار میگیرند.
بنا به گزارشها، برخی از کارکنان این شرکت قرار است توسط دو سرمایهگذار بزرگ آرگو، فولکس واگن و فورد استخدام شوند. فولکس واگن بهرغم سرمایهگذاری ۶/ ۲میلیارددلاری خود در آرگو، معتقد است در مسیر معرفی خودروهای خودران تا پایان دهه است. توماس شفر، رئیس فولکس واگن، اخیرا در مورد این موضوع اظهارنظر کرده و گفته است این خودروساز در حال «تحکیم مشارکتهای توسعه» بدون ارائه جزئیات بیشتر است. بااینحال، شفر گفته است مشکلات بزرگی برای کل صنعت خودرو وجود دارد، اما سرمایهگذاریها نباید متوقف شود. جالب اینجاست که فولکس واگن برای رهبری استراتژی مستقل این شرکت به بخش خودروهای تجاری خود متکی خواهد بود. این بخش درحالحاضر روی یک نسخه کاملا خودران ID کار میکند که انتظار میرود تا اواسط دهه به عنوان یک رباتاکسی و خودروی تحویلی به کار گرفته شود. این خودرو هنوز در مراحل اولیه توسعه است و فولکس واگن در حال ارزیابی است که آیا آن خودرو به فرمان نیاز دارد یا خیر. برنامه فولکسواگن قرار است در هامبورگ آلمان آغاز شود، جایی که این شرکت درحالحاضر خودروهای آزمایشی خودران را بر اساس ID باز اجرا میکند.
بنا به گزارشها، برخی از کارکنان این شرکت قرار است توسط دو سرمایهگذار بزرگ آرگو، فولکس واگن و فورد استخدام شوند. فولکس واگن بهرغم سرمایهگذاری ۶/ ۲میلیارددلاری خود در آرگو، معتقد است در مسیر معرفی خودروهای خودران تا پایان دهه است. توماس شفر، رئیس فولکس واگن، اخیرا در مورد این موضوع اظهارنظر کرده و گفته است این خودروساز در حال «تحکیم مشارکتهای توسعه» بدون ارائه جزئیات بیشتر است. بااینحال، شفر گفته است مشکلات بزرگی برای کل صنعت خودرو وجود دارد، اما سرمایهگذاریها نباید متوقف شود. جالب اینجاست که فولکس واگن برای رهبری استراتژی مستقل این شرکت به بخش خودروهای تجاری خود متکی خواهد بود. این بخش درحالحاضر روی یک نسخه کاملا خودران ID کار میکند که انتظار میرود تا اواسط دهه به عنوان یک رباتاکسی و خودروی تحویلی به کار گرفته شود. این خودرو هنوز در مراحل اولیه توسعه است و فولکس واگن در حال ارزیابی است که آیا آن خودرو به فرمان نیاز دارد یا خیر. برنامه فولکسواگن قرار است در هامبورگ آلمان آغاز شود، جایی که این شرکت درحالحاضر خودروهای آزمایشی خودران را بر اساس ID باز اجرا میکند.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها