کد خبر:
۱۵۱۰۹۴ ۱۴:۲۲
۱۴۰۱/۰۸/۰۲
فاطمیامین مقصر وضعیت صنعت خودرو نیست
یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: از نظر بنده اکنون برای استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت زود است و باید یک سال دیگر به وزیر فرصت داد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز؛ هادی بیگی نژاد با اشاره به اعلام وصول طرح استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت در مجلس، بیان کرد: بنده با کلیت استیضاح مشکلی ندارم و معتقدم اگر وزیری عملکرد ضعیفی دارد باید استیضاح شود اما وزیر صنعت، معدن و تجارت برای ضعف عملکرد در حوزه خودرو قرار است استیضاح شود. درست است که وزیر صنعت، معدن و تجارت در حوزه صنعت مسئولیت بر عهده دارد ولی در بحث صنعت خودرو می تواند ورود حداقلی به موضوع داشته باشد چراکه دولت در حوزه خودرو سرمایه گذار اصلی نیست.
حاکمیت در حوزه خودرو شفاف نیست
وی در ادامه اظهار کرد: به نوعی دولت هم متولی حوزه خودرو است و هم نیست. نتیجه این شفاف نبودن حاکمیت در حوزه خودرو این شده که باید در قیمت گذاری دخالت کند اما خروجی مطلوبی هم ندارد. بنده شخص فاطمی امین را مقصر اصلی وضعیت صنعت خودرو نمی دانم.
وزیر صمت عملکرد معمولی داشته است
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: هنوز ۶ ماه از عمر دولت نگذشته بود که استیضاح وزیر صمت مطرح شد و قطعا نمی توان انتظار داشت وزیر در عرض ۶ ماه کار خاصی انجام دهد. نظر بنده این است که برای قضاوت عملکرد وزیر صمت در حوزه خودرو بهتر است یک سال دیگر صبر کنیم و قضاوت عملکرد فاطمی امین زود است.
بیگی نژاد خاطرنشان کرد: بررسی عملکرد وزیر صنعت، معدن و تجارت در حوزه معدن و بازرگانی و سایر حوزه ها نشان می دهد که فاطمی امین یک وزیر متوسط است نه عملکرد قوی داشته است و نه عملکرد ضعیفی داشته است و باید یک سال دیگر به وزیر صنعت، معدن و تجارت فرصت داد.
منبع: ایسنا
حاکمیت در حوزه خودرو شفاف نیست
وی در ادامه اظهار کرد: به نوعی دولت هم متولی حوزه خودرو است و هم نیست. نتیجه این شفاف نبودن حاکمیت در حوزه خودرو این شده که باید در قیمت گذاری دخالت کند اما خروجی مطلوبی هم ندارد. بنده شخص فاطمی امین را مقصر اصلی وضعیت صنعت خودرو نمی دانم.
وزیر صمت عملکرد معمولی داشته است
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: هنوز ۶ ماه از عمر دولت نگذشته بود که استیضاح وزیر صمت مطرح شد و قطعا نمی توان انتظار داشت وزیر در عرض ۶ ماه کار خاصی انجام دهد. نظر بنده این است که برای قضاوت عملکرد وزیر صمت در حوزه خودرو بهتر است یک سال دیگر صبر کنیم و قضاوت عملکرد فاطمی امین زود است.
بیگی نژاد خاطرنشان کرد: بررسی عملکرد وزیر صنعت، معدن و تجارت در حوزه معدن و بازرگانی و سایر حوزه ها نشان می دهد که فاطمی امین یک وزیر متوسط است نه عملکرد قوی داشته است و نه عملکرد ضعیفی داشته است و باید یک سال دیگر به وزیر صنعت، معدن و تجارت فرصت داد.
منبع: ایسنا
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
صورتحساب سیاستگذار خودرو قیمت جدید خودروساز اصلاح نمیشود صرفهجویی ۱۰ میلیون یورویی با توسعه مراکز آزمون خودرو چرا خودروهای ایرانی با وجود ۸۵ استاندارد هم ایمن نشدند؟ فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025
شرایط فروش