کد خبر:
۱۵۰۱۷۷ ۱۰:۰۳
۱۴۰۱/۰۵/۲۴
مدیرعامل پارس خودرو اعلام کرد:
فروش خودرو در بورس کالا به نفع خودروسازی است
مدیرعامل پارسخودرو از ورود سهند به بازار در نیمه دوم سال آینده خبر داد و گفت: با توجه به تاثیر منفی تحریمها در سالهای اخیر، پارسخودرو امسال را با تولید خودروی داخلی ادامه خواهد داد، اما در نیمه نخست سال آینده به سی. کی. دیکاری و مونتاژکاری پرداخته و در نیمه دوم سال با تولید محصول جدید فعالیت خود را ادامه خواهد داد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، محمد حسین ترابی در جمع خبرنگاران در خصوص واگذاری سهام پارسخودرو اظهار کرد: ۸۰ درصد سهام پارسخودرو در اختیار شرکت سایپا قرار دارد و اختیار فروش یا نگهداری این سهام با خود شرکت سایپا بوده و این شرکت تصمیم گیرنده نهایی خواهد بود.
وی با اشاره به عدم صدور مجوز افزایش قیمت با وجود افزایش قیمت نهاده های تولید تصریح کرد: با وجود سهم ۸۰ درصدی مواد اولیه و منابع تولیدی در یک خودرو اما مجوز افزایش قیمت محصول نهایی صادر نشده که این امر به چالش فعلی صنعت خودرو تبدیل شده است.
ترابی ادامه داد: از این رو به دنبال آن هستیم از طریق راه های دیگر همچون بورس کالا و سایر مسیرها نسبت به ایجاد رقابت اقدام کنیم این در حالیست که هم اکنون اختلاف زیاد قیمتی بین بازار و کارخانه وجود دارد که به دنبال آن هستیم تا این اختلاف قیمت به نفع شرکت تمام شود که به نظر می رسد بهترین اقدام فروش خودرو در بورس کالا باشد.
مدیرعامل پارس خودرو در ادامه از تکمیل حدود ۲۰ هزار دستگاه خودروی ناقص در این شرکت خبر داد و گفت: در حال حاضر هیچ خودرویی به صورت ناقص در این شرکت تولید نمیشود و عبور مستقیم خودرو از ۶۵ درصد در سالهای گذشته، اکنون به حدود ۹۸ درصد رسیده است.
وی تاکید کرد: تلاش می شود تا پارس خودرو به جایگاه واقعی خود بازگردد.
وی با اشاره به عدم صدور مجوز افزایش قیمت با وجود افزایش قیمت نهاده های تولید تصریح کرد: با وجود سهم ۸۰ درصدی مواد اولیه و منابع تولیدی در یک خودرو اما مجوز افزایش قیمت محصول نهایی صادر نشده که این امر به چالش فعلی صنعت خودرو تبدیل شده است.
ترابی ادامه داد: از این رو به دنبال آن هستیم از طریق راه های دیگر همچون بورس کالا و سایر مسیرها نسبت به ایجاد رقابت اقدام کنیم این در حالیست که هم اکنون اختلاف زیاد قیمتی بین بازار و کارخانه وجود دارد که به دنبال آن هستیم تا این اختلاف قیمت به نفع شرکت تمام شود که به نظر می رسد بهترین اقدام فروش خودرو در بورس کالا باشد.
مدیرعامل پارس خودرو در ادامه از تکمیل حدود ۲۰ هزار دستگاه خودروی ناقص در این شرکت خبر داد و گفت: در حال حاضر هیچ خودرویی به صورت ناقص در این شرکت تولید نمیشود و عبور مستقیم خودرو از ۶۵ درصد در سالهای گذشته، اکنون به حدود ۹۸ درصد رسیده است.
وی تاکید کرد: تلاش می شود تا پارس خودرو به جایگاه واقعی خود بازگردد.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها