کد خبر:
۱۴۸۳۴۸ ۱۴:۰۱
۱۴۰۱/۰۲/۰۷
مدیر عامل ایران خودرو
خودروهای ناقص ایران خودرو به ۳۹ هزار دستگاه رسید
مدیر عامل ایران خودرو گفت: از خرداد امسال تولید خودروهای ناقص برای همیشه از گروه صنعتی ایران خودرو انجام نخواهد شد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز؛ مهدی خطیبی مدیر عامل ایران خودرو گفت : از خرداد امسال تولید خودروهای ناقص برای همیشه از گروه صنعتی ایران خودرو انجام نخواهد شد.
مدیر عامل ایران خودرو می گوید: ۱۴۰ هزار دستگاه از اول اسفند به بازار عرضه شده است؛ کل خودروهای ناقص در ایران خودرو به ۳۹ هزار دستگاه رسید که حدود ۱۵ هزار دستگاه معطل ریزتراشه ها هستند.
به گفته او در حوزه کلان صنعت خودرو اتحاد ۲ خودرساز بزرگ کشور، صحبت ساده ای نیست؛ سال ها دنبال آن بودیم و این اتفاق اجرایی نشد اما با اراده ۲ مجموعه این مهم محقق شده است.
۲ روز گذشته، شورای هماهنگی صنعت خودرو اکنون تشکیل شده است و اعضای این شورا، انجمن قطعه سازان و انجمن خودروسازان هستند و قرار است در جهت افزایش تولید خودرو با کیفیت این اتحاد صورت بگیرد.
سال گذشته تعداد خودروهای ناقص ۲ خودروساز به ۱۷۰ هزار دستگاه رسیده بود که پس از آن سازمان بازرسی به این موضوع ورود کرد؛ پس از آن رئیس جمهور از پارکینگ خودروسازان بازدید کرد و به آنها فرصت یک ماهه داد تا خودروهای ناقص را تکمیل و تحویل مشتریان دهند.
در فروردین امسال آقای سعید موتمنی رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو گفته بود عرضه خودروسازان افزایش نیافته و عرضه کم باعث افزایش قیمت خودروهای داخلی شده است به طوری در برخی از آنها افزایش ۱۰ درصدی را شاهد بودیم.
مدیر عامل ایران خودرو می گوید: ۱۴۰ هزار دستگاه از اول اسفند به بازار عرضه شده است؛ کل خودروهای ناقص در ایران خودرو به ۳۹ هزار دستگاه رسید که حدود ۱۵ هزار دستگاه معطل ریزتراشه ها هستند.
به گفته او در حوزه کلان صنعت خودرو اتحاد ۲ خودرساز بزرگ کشور، صحبت ساده ای نیست؛ سال ها دنبال آن بودیم و این اتفاق اجرایی نشد اما با اراده ۲ مجموعه این مهم محقق شده است.
۲ روز گذشته، شورای هماهنگی صنعت خودرو اکنون تشکیل شده است و اعضای این شورا، انجمن قطعه سازان و انجمن خودروسازان هستند و قرار است در جهت افزایش تولید خودرو با کیفیت این اتحاد صورت بگیرد.
سال گذشته تعداد خودروهای ناقص ۲ خودروساز به ۱۷۰ هزار دستگاه رسیده بود که پس از آن سازمان بازرسی به این موضوع ورود کرد؛ پس از آن رئیس جمهور از پارکینگ خودروسازان بازدید کرد و به آنها فرصت یک ماهه داد تا خودروهای ناقص را تکمیل و تحویل مشتریان دهند.
در فروردین امسال آقای سعید موتمنی رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو گفته بود عرضه خودروسازان افزایش نیافته و عرضه کم باعث افزایش قیمت خودروهای داخلی شده است به طوری در برخی از آنها افزایش ۱۰ درصدی را شاهد بودیم.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
شرایط عرضه جدید خودروهای وارداتی در اتونوین آغاز دور جدید فروش خودروهای GAC جیران موتور شمارش معکوس برای آغاز بزرگترین رویداد خودرویی کشور صورتحساب سیاستگذار خودرو قیمت جدید خودروساز اصلاح نمیشود صرفهجویی ۱۰ میلیون یورویی با توسعه مراکز آزمون خودرو چرا خودروهای ایرانی با وجود ۸۵ استاندارد هم ایمن نشدند؟ فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه
شرایط فروش