کد خبر:
۱۴۶۹۶۲ ۰۹:۵۵
۱۴۰۰/۱۱/۱۰
دستیار ویژه وزیر صمت:
ایران خودرو سرمایه ملی کشور است
دستیار ویژه وزیر صمت، ایران خودرو را سرمایه ملی کشور خواند و گفت: با همت مجموعه کارکنان این گروه صنعتی، دستیابی به اهداف، با انگیزه و همت بیشتری انجام خواهد شد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز؛ رییس ستاد راهبری شرکت ها و موسسات غیرحاکمیتی تحت پوشش وزارت صمت، در جلسه معارفه مدیرعامل جدید گروه صنعتی ایران خودرو، با بیان این که تجربیات آقای خطیبی، وی را در دستیابی به اهداف یاری خواهد کرد، ایران خودرو را سرمایه ملی کشور خواند و گفت: هجمههایی به صنعت خودروی کشور وارد شد که فرصت اقدامات اقتصادی و فنی را از مدیران گرفت، اما با همت مجموعه کارکنان ایرانخودرو درخصوص افزایش تولید،کیفیت، صادرات و... دستیابی به اهداف با انگیزه و همت بیشتری انجام خواهد شد.
علی نبوی، ضمن قدردانی از تلاش های مدیرعامل سابق ایران خودرو، برای وی آرزوی موفقیت و توفیق کرد و گفت: امیدواریم مدیرعامل جدید، شرایط خطیر کنونی را به نفع صنعت خودروی کشور و سربلندی کشور و نظام جمهوری اسلامی مدیریت کند.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو نیز در جلسه معارفه خود، ضمن قدردانی از حسن اعتماد اعضای هیات مدیره این شرکت، گفت: امیدوارم با کمک و همراهی تمامی همکارانم، بهترین عملکرد را در محضر خدای متعال و ملت شریف ایران داشته باشم.
مهدی خطیبی، محورهای اصلی فعالیت ها و برنامه های خود در ایران خودرو را برشمرد و گفت: برنامه های تدوین شده در سه بخش کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت است که راهکارها و سیاست های مورد نظر برای اجرای آن درنظر گرفته شده که مطابق با برنامه های وزارت صمت بوده و با تایید و تصویب در هیات مدیره به اجرا درخواهد آمد.
وی تکمیل خودروهای دارای کسری قطعه را یکی از اولویت های مدیریتی خود دانست و گفت: کمیته و تیم ویژهای برای رسیدگی به مشکلات خودروهای کف پارکینگ تشکیل شده که با قدرت و سرعت به موضوع رسیدگی خواهد شد.
خطیبی افزود: توجه به ارتقای کیفیت محصولات از دیگر برنامه های ایران خودرو است. مردم از کیفیت خودروها راضی نیستند و باید ارتقای کیفیت را به صورت جدی دنبال کنیم.
وی از برنامهریزی برای افزایش ظرفیتهای تولید خبر داد و گفت: کاهش بهای تمام شده تولید نیز از دیگر برنامههای محوری است که مطابق با راهبرد وزارت صمت دنبال خواهد شد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، افزایش رضایتمندی کارکنان را به عنوان موتور محرک رشد و توسعه و از دیگر محورهای برنامه های خود عنوان کرد و گفت: نیروی انسانی باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
وی تصریح کرد: توسعه بدون توجه به صادرات اثربخش نخواهد بود و برای توسعه بازارهای صادراتی، برنامه مدونی را درنظر گرفته ایم که مشارکت با برخی از کشورها در دستور کار قرار دارد.
خطیبی بر تنوع بخشی محصولات تاکید کرد و گفت: باید زمان طراحی تا تولید محصول کاهش یابد و محصولات جدید با سرعت بالاتری به بازار عرضه شوند.
وی بهبود رابطه با قطعه سازان را از دیگر محورهای برنامه های خود خواند و گفت: در زنجیره ارزش خودرو، توسعه خدمات مالی و بیمه ای نیز برای افزایش سودآوری گروه ضرورت دارد که مورد توجه خواهد بود.
گفتنی است، هیات مدیره گروه صنعتی ایران خودرو با ترکیب نفرات قبلی و حضور دکتر مهدی خطیبی، مدیرعامل جدید به کار خود ادامه خواهد داد.
علی نبوی، ضمن قدردانی از تلاش های مدیرعامل سابق ایران خودرو، برای وی آرزوی موفقیت و توفیق کرد و گفت: امیدواریم مدیرعامل جدید، شرایط خطیر کنونی را به نفع صنعت خودروی کشور و سربلندی کشور و نظام جمهوری اسلامی مدیریت کند.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو نیز در جلسه معارفه خود، ضمن قدردانی از حسن اعتماد اعضای هیات مدیره این شرکت، گفت: امیدوارم با کمک و همراهی تمامی همکارانم، بهترین عملکرد را در محضر خدای متعال و ملت شریف ایران داشته باشم.
مهدی خطیبی، محورهای اصلی فعالیت ها و برنامه های خود در ایران خودرو را برشمرد و گفت: برنامه های تدوین شده در سه بخش کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت است که راهکارها و سیاست های مورد نظر برای اجرای آن درنظر گرفته شده که مطابق با برنامه های وزارت صمت بوده و با تایید و تصویب در هیات مدیره به اجرا درخواهد آمد.
وی تکمیل خودروهای دارای کسری قطعه را یکی از اولویت های مدیریتی خود دانست و گفت: کمیته و تیم ویژهای برای رسیدگی به مشکلات خودروهای کف پارکینگ تشکیل شده که با قدرت و سرعت به موضوع رسیدگی خواهد شد.
خطیبی افزود: توجه به ارتقای کیفیت محصولات از دیگر برنامه های ایران خودرو است. مردم از کیفیت خودروها راضی نیستند و باید ارتقای کیفیت را به صورت جدی دنبال کنیم.
وی از برنامهریزی برای افزایش ظرفیتهای تولید خبر داد و گفت: کاهش بهای تمام شده تولید نیز از دیگر برنامههای محوری است که مطابق با راهبرد وزارت صمت دنبال خواهد شد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، افزایش رضایتمندی کارکنان را به عنوان موتور محرک رشد و توسعه و از دیگر محورهای برنامه های خود عنوان کرد و گفت: نیروی انسانی باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
وی تصریح کرد: توسعه بدون توجه به صادرات اثربخش نخواهد بود و برای توسعه بازارهای صادراتی، برنامه مدونی را درنظر گرفته ایم که مشارکت با برخی از کشورها در دستور کار قرار دارد.
خطیبی بر تنوع بخشی محصولات تاکید کرد و گفت: باید زمان طراحی تا تولید محصول کاهش یابد و محصولات جدید با سرعت بالاتری به بازار عرضه شوند.
وی بهبود رابطه با قطعه سازان را از دیگر محورهای برنامه های خود خواند و گفت: در زنجیره ارزش خودرو، توسعه خدمات مالی و بیمه ای نیز برای افزایش سودآوری گروه ضرورت دارد که مورد توجه خواهد بود.
گفتنی است، هیات مدیره گروه صنعتی ایران خودرو با ترکیب نفرات قبلی و حضور دکتر مهدی خطیبی، مدیرعامل جدید به کار خود ادامه خواهد داد.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها