مدیر سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی:
سامانه صدور کارتهای سوختهای المثنی تا پایان هفته راهاندازی میشود
مدیر سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی از راهاندازی سامانه صدور کارتهای سوخت المثنی تا پایان هفته خبر داد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، مسعود رضایی در این باره گفت: صدور کارتهای هوشمند سوخت المثنی از طریق سرویسی مشترک بین وزارت نفت و بانک اطلاعاتی پلیس راهور ناجا انجام میشود و اختلال سراسری سبب شد این ارتباط را بهدلیل حفظ امنیت دو سیستم قطع کنیم.
وی ادامه داد: همکاران من در کنار عزیزان پلیس راهور ناجا طراحیهای امنیتی این پیوند ارتباطی را بازبینی کردند و انشاءالله تا پایان هفته سامانه راهاندازی میشود، بنابراین هموطنانی که کارتهای سوختشان مفقود شده میتوانند به پلیس + ۱۰ مراجعه کنند.
مدیر سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی با اشاره به فرآیند صدور گفت: فرآیند صدور به شیوه گذشته انجام میشود، یعنی هموطنان میتوانند با مدارک مربوط به خودرو، مالک و بیمهنامه مراجعه کنند.
رضایی با بیان اینکه این سامانه از سال ۸۵ راهاندازی شده بود و با توجه به محدودیتهایی که از نظر تکنولوژی وجود دارد، اما وزارت نفت پروژههای ارتقای امنیت سامانه را در دستور کار قرار داد، تصریح کرد: برای ارتقای امنیت سامانه با عزیزان سازمان پدافند غیرعامل در ارتباط هستیم.
وی بیان کرد: با ممیزیهایی که توسط پدافند غیرعامل انجام شده بحث ارتقای امنیت را در دستور کار قرار دادیم و با جدیت پیگیری میکنیم.
مدیر سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی درباره تعداد صدور کارت سوختهای المثنی، اظهار کرد: در شرایط عادی مراجعات به پلیس +۱۰ بین ۵ تا ۱۰ هزار درخواست بوده است، البته برای حدود ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار نفر آمادگی صدور کارت را داریم.
رضایی در پایان اظهار کرد: به مقدار کافی کارت در کشور موجود است و هیچ مشکلی برای صدور کارتها نداریم.
وی ادامه داد: همکاران من در کنار عزیزان پلیس راهور ناجا طراحیهای امنیتی این پیوند ارتباطی را بازبینی کردند و انشاءالله تا پایان هفته سامانه راهاندازی میشود، بنابراین هموطنانی که کارتهای سوختشان مفقود شده میتوانند به پلیس + ۱۰ مراجعه کنند.
مدیر سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی با اشاره به فرآیند صدور گفت: فرآیند صدور به شیوه گذشته انجام میشود، یعنی هموطنان میتوانند با مدارک مربوط به خودرو، مالک و بیمهنامه مراجعه کنند.
رضایی با بیان اینکه این سامانه از سال ۸۵ راهاندازی شده بود و با توجه به محدودیتهایی که از نظر تکنولوژی وجود دارد، اما وزارت نفت پروژههای ارتقای امنیت سامانه را در دستور کار قرار داد، تصریح کرد: برای ارتقای امنیت سامانه با عزیزان سازمان پدافند غیرعامل در ارتباط هستیم.
وی بیان کرد: با ممیزیهایی که توسط پدافند غیرعامل انجام شده بحث ارتقای امنیت را در دستور کار قرار دادیم و با جدیت پیگیری میکنیم.
مدیر سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی درباره تعداد صدور کارت سوختهای المثنی، اظهار کرد: در شرایط عادی مراجعات به پلیس +۱۰ بین ۵ تا ۱۰ هزار درخواست بوده است، البته برای حدود ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار نفر آمادگی صدور کارت را داریم.
رضایی در پایان اظهار کرد: به مقدار کافی کارت در کشور موجود است و هیچ مشکلی برای صدور کارتها نداریم.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
صرفهجویی ۱۰ میلیون یورویی با توسعه مراکز آزمون خودرو چرا خودروهای ایرانی با وجود ۸۵ استاندارد هم ایمن نشدند؟ فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها