بنزین جبرانی به همراه سهمیه آذرماه واریز شد
سهمیه بنزین دارندگان وسایل نقلیه به همراه سهمیه جبرانی ناشی از حمله سایبری به سامانه هوشمند سوخت، در کارتهای سوخت شارژ شد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، ۱۰ لیتر بنزین جبرانی بر اساس مصوبه هیئت وزیران بهمنظور قدردانی از همراهی هموطنان در جریان حمله سایبری به سامانه هوشمند سوخت از ساعت ۳ و ۳۰ دقیقه بامداد امروز دوشنبه (یکم آذرماه) قابل استفاده است.
در این خصوص شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی در اطلاعیه ای اعلام کرد:
«به اطلاع تمامی دارندگان خودرو و موتور سیکلت میرساند بر اساس مصوبه هیئت وزیران در تاریخ ۲۶ آبان ماه ۱۴۰۰ مقرر شد به منظور قدردانی از همراهی هموطنان عزیز در جریان حمله سایبری به سامانه هوشمند سوخت، هدیهای به میزان ۱۰ لیتر به انواع خودروهای بنزین سوز (تک سوز و دوگانه سوز) و به میزان پنج لیتر برای موتورسیکلتها، (فقط برای یکبار) در کارتهای هوشمند سوخت (علاوه بر سهمیههای مصوب ماهیانه) واریز میشود که از ساعت ۳:۳۰ بامداد روز یکم آذرماه قابل استفاده است.
به طور مثال، سهمیه خودروی سواری شخصی تک سوز بنزینی ۶۰ لیتر است که در ساعت ۳:۳۰ بامداد یکم آذرماه (۱۰+ ۶۰) مجموعا ۷۰ لیتر و برای موتورسیکلتها (۵+۲۵) مجموعاً ۳۰ لیتر در کارت هوشمند سوخت وسائط نقلیه شارژ شد.
بدیهی است جهت خودروهای عمومی (شامل آمبولانس، تاکسی، بین شهری، وانتهای پرمصرف، ون) باقیمانده هدیه یکم ماه آینده همراه با سهمیه دی ماه به کارت هوشمند سوخت آنها واریز می شود.»
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
در این خصوص شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی در اطلاعیه ای اعلام کرد:
«به اطلاع تمامی دارندگان خودرو و موتور سیکلت میرساند بر اساس مصوبه هیئت وزیران در تاریخ ۲۶ آبان ماه ۱۴۰۰ مقرر شد به منظور قدردانی از همراهی هموطنان عزیز در جریان حمله سایبری به سامانه هوشمند سوخت، هدیهای به میزان ۱۰ لیتر به انواع خودروهای بنزین سوز (تک سوز و دوگانه سوز) و به میزان پنج لیتر برای موتورسیکلتها، (فقط برای یکبار) در کارتهای هوشمند سوخت (علاوه بر سهمیههای مصوب ماهیانه) واریز میشود که از ساعت ۳:۳۰ بامداد روز یکم آذرماه قابل استفاده است.
به طور مثال، سهمیه خودروی سواری شخصی تک سوز بنزینی ۶۰ لیتر است که در ساعت ۳:۳۰ بامداد یکم آذرماه (۱۰+ ۶۰) مجموعا ۷۰ لیتر و برای موتورسیکلتها (۵+۲۵) مجموعاً ۳۰ لیتر در کارت هوشمند سوخت وسائط نقلیه شارژ شد.
بدیهی است جهت خودروهای عمومی (شامل آمبولانس، تاکسی، بین شهری، وانتهای پرمصرف، ون) باقیمانده هدیه یکم ماه آینده همراه با سهمیه دی ماه به کارت هوشمند سوخت آنها واریز می شود.»
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
صرفهجویی ۱۰ میلیون یورویی با توسعه مراکز آزمون خودرو چرا خودروهای ایرانی با وجود ۸۵ استاندارد هم ایمن نشدند؟ فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها