کد خبر:
۱۴۵۱۵۷ ۲۱:۲۴
۱۴۰۰/۰۸/۱۵
کاهش سهمیه بنزین وانتباران تایید شد
سهمیه بنزین رانندگان وانت ۱۰ لیتر کم شده است. این گزارهای بود که عدهای از مخاطبان تجارتنیوز گفتند و رئیس انجمن صنفی رانندگان وانتبارها تایید کرد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از تجارتنیوز، رانندگان وانتبار ادعا میکنند که 10 لیتر از سهمیه بنزینشان کم شده است.
این ادعایی است که رانندگان وانتبارها، اسفند سال پیش هم مطرح کردند و چند روز بعد هم شرکت پالایش و پخش فرآوردههای نفتی، رسما اعلام کرد که سهمیه وانتها کم شده است.
رسول فرشباف، رئیس انجمن صنفی رانندگان وانتبار با تایید کاهش سهمیه وانتبارها میگوید: سهمیه بنزین رانندگان وانت 10 لیتر کم شده اما به به آنها یارانه جداگانه سوخت میدهیم.
یارانه وانتباران چیست؟
او درباره یارانه این خودروها توضیح میدهد: رانندگانی که کارت هوشمند ثبتشده دارند، یارانه سوخت دریافت میکنند. این مدل یارانه اضافه بر سازمان و کارت اعتباری این رانندگان است.
او همچنین ادعا میکند که فرآوردههای نفتی دیگر را هم اتحادیه در اختیار این رانندگان میگذارد: ما یک سالی است که روغن و دیگر فرآوردههای نفتی رانندگان را هم تامین میکنیم.
او در آخر یادآوری میکند: این سهمیه تنها به افرادی که پیماش داشته باشند واریز میشود. مثلا اگر یک راننده به بندرعباس برود، به جز سهمیه خود، بارنامه دولتی دریافت میکنند. پس از آن، بر میتواند بر مبنای آن بارنامه، سهمیه اضافه خود را دریافت میکنند.
آخرین بار، سهمیه بنزین وانتبارهای تک سوز کممصرف به 120 لیتر و وانتبارهای پرمصرف به 200 لیتر کاهش یافته بود.
این ادعایی است که رانندگان وانتبارها، اسفند سال پیش هم مطرح کردند و چند روز بعد هم شرکت پالایش و پخش فرآوردههای نفتی، رسما اعلام کرد که سهمیه وانتها کم شده است.
رسول فرشباف، رئیس انجمن صنفی رانندگان وانتبار با تایید کاهش سهمیه وانتبارها میگوید: سهمیه بنزین رانندگان وانت 10 لیتر کم شده اما به به آنها یارانه جداگانه سوخت میدهیم.
یارانه وانتباران چیست؟
او درباره یارانه این خودروها توضیح میدهد: رانندگانی که کارت هوشمند ثبتشده دارند، یارانه سوخت دریافت میکنند. این مدل یارانه اضافه بر سازمان و کارت اعتباری این رانندگان است.
او همچنین ادعا میکند که فرآوردههای نفتی دیگر را هم اتحادیه در اختیار این رانندگان میگذارد: ما یک سالی است که روغن و دیگر فرآوردههای نفتی رانندگان را هم تامین میکنیم.
او در آخر یادآوری میکند: این سهمیه تنها به افرادی که پیماش داشته باشند واریز میشود. مثلا اگر یک راننده به بندرعباس برود، به جز سهمیه خود، بارنامه دولتی دریافت میکنند. پس از آن، بر میتواند بر مبنای آن بارنامه، سهمیه اضافه خود را دریافت میکنند.
آخرین بار، سهمیه بنزین وانتبارهای تک سوز کممصرف به 120 لیتر و وانتبارهای پرمصرف به 200 لیتر کاهش یافته بود.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها