کد خبر:
۱۴۵۱۳۱ ۱۱:۴۷
۱۴۰۰/۰۸/۱۵
رئیس مجمع نمایندگان مرکزی خبر داد
راهاندازی خط تولید خودروی "لاماری" در خمین
به گفته رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی شرکت خصوصی پارس آرین موتور به زودی سومین خط تولید خودروی مونتاژ چینی را در شهرستان خمین آغاز خواهد کرد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز؛ علیرضا نظری در گفتوگو با ایسنا، در مورد راهاندازی خط تولید خودروی لاماری در شهر خمین اظهار کرد: با توجه به سفر مقام معظم رهبری در دهه ۸۰ به شهرستان خمین و با توجه به طرح توسعه این شهرستان در برنامه سوم و چهارم توسعه، ایجاد یک مجموعه تولید خودرو تحت پوشش سایپا و تولید سالانه ۱۵۰ هزار دستگاه مصوب شده بود که به دلایل مختلفی اجرایی نشد.
رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی اضافه کرد: خط تولید خودروی لاماری به ۵۰ هزار دستگاه و در نهایت به ۵۰۰۰ دستگاه کاهش پیدا کرد و در نهایت به مجموعههای دیگری واگذار شد. پس از چندی به طور کلی تولید خودروی بومی در این شهرستان منتفی شد.
نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی در خصوص راهاندازی خط تولید خودروی لاماری در این شهرستان گفت: اخیرا شرکت خصوصی پارس آرین موتور تصمیم گرفته که مجموعه بالا را خریداری کند و بحث تولید خودرو از راه مونتاژ را جدی بگیرد. این شرکت در طی دو سال گذشته کار را شروع کرده و خودروهای ون ۱۶ صندلی و پس از آن خودروی کامیونت را تولید کردند. اخیرا پیگیر هستند تا خط سوم تولید را با خودروی لاماری آغاز کند. این خط تولید با یک شرکت چینی طرف قرارداد است. هماکنون سولههای لازم تجهیز شده و آماده است.
این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این شرکت اخیرا با مشکلاتی مواجه بوده است، اظهار کرد: با توجه به پیگیریهای اخیری که انجام شد و البته سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت به این شهرستان گره کار باز شد و انشاءالله به زودی خط سوم تولید این شرکت راهاندازی خواهد شد.
رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی اضافه کرد: خط تولید خودروی لاماری به ۵۰ هزار دستگاه و در نهایت به ۵۰۰۰ دستگاه کاهش پیدا کرد و در نهایت به مجموعههای دیگری واگذار شد. پس از چندی به طور کلی تولید خودروی بومی در این شهرستان منتفی شد.
نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی در خصوص راهاندازی خط تولید خودروی لاماری در این شهرستان گفت: اخیرا شرکت خصوصی پارس آرین موتور تصمیم گرفته که مجموعه بالا را خریداری کند و بحث تولید خودرو از راه مونتاژ را جدی بگیرد. این شرکت در طی دو سال گذشته کار را شروع کرده و خودروهای ون ۱۶ صندلی و پس از آن خودروی کامیونت را تولید کردند. اخیرا پیگیر هستند تا خط سوم تولید را با خودروی لاماری آغاز کند. این خط تولید با یک شرکت چینی طرف قرارداد است. هماکنون سولههای لازم تجهیز شده و آماده است.
این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این شرکت اخیرا با مشکلاتی مواجه بوده است، اظهار کرد: با توجه به پیگیریهای اخیری که انجام شد و البته سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت به این شهرستان گره کار باز شد و انشاءالله به زودی خط سوم تولید این شرکت راهاندازی خواهد شد.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها