سخنگوی کمیسیون انرژی با اشاره به حمله سایبری صورت گرفته تاکید کرد
تصمیم گیری برای تخصیص سهمیه مازاد بنزین به مردم با دولت است
پدال نیوز: سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: سهمیه مردم برای استفاده از بنزین در سر جای خود قرار دارد و یک تاخیری در استفاده از این سهمیه به وجود آمده است اما اینکه آیا سهمیه بیشتری برای این ماه به مردم داده شود یا خیر به دولت بازمی گردد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، مصطفی نخعی با اشاره به ورود کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به حمله سایبری صورت گرفته به سیستم هوشمند سوخت رسانی کشور، بیان کرد: از لحظه ای که این اتفاق افتاد ما پیگیر این موضوع بودیم و تاکید ما بر این بود که کار مردم باید راه افتاده و مشکل آنان مرتفع گردد. خوشبختانه تیم های پشتیبان سامانه هوشمند در جایگاه ها حضور یافتند و امکان سوخت گیری با بنزین نرخ ۳ هزار تومانی و نفت و گاز ۶۰۰ تومانی فراهم شد. به صورت مقطعی تا حدود زیادی مشکل برطرف شد.
وی در ادامه اظهار کرد: الحمدالله راهکار راه اندازی سیستم هوشمند نیز پیدا شده و جایگاهها یکی یکی در حال وارد شدن به مدار هستند تا مردم بتوانند در بستر سامانه هوشمند از سهمیه سوخت خود استفاده کنند. کمیسیون انرژی به صورت مرتب موضوع را رصد می کند تا مشکلی به وجود نیاید.
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: طبیعتا بعد از اینکه این مشکل ظرف روزهای آتی مرتفع گردید، حتما کمیسیون انرژی در جلسات کارشناسی این موضوع را بررسی خواهد کرد. اینکه چرا این اتفاق روی داده، خلاءهای سیستم چه بوده، چرا در بحث پدافند غیرعامل پیش بینی های لازم انجام نشده و چرا سیستم های جایگزین درنظر گرفته نشده است، باید روشن گردد و کمیسیون انرژی این موضوع را دنبال می کند.
وی در ادامه تاکید کرد: سهمیه مردم برای استفاده از بنزین در سرجای خود قرار دارد و یک تاخیری در استفاده از این سهمیه به وجود آمده است اینکه آیا سهمیه بیشتری برای این ماه به مردم داده شود یا خیر به دولت بازمی گردد اما کمیسیون انرژی در جلسه آتی خود تمام ابعاد این موضوع را به همراه تاثیرات به جای گذاشته بررسی خواهد و پیشنهادات خود را مطرح می کند.
منبع: ایسنا
انتهای پیام/
وی در ادامه اظهار کرد: الحمدالله راهکار راه اندازی سیستم هوشمند نیز پیدا شده و جایگاهها یکی یکی در حال وارد شدن به مدار هستند تا مردم بتوانند در بستر سامانه هوشمند از سهمیه سوخت خود استفاده کنند. کمیسیون انرژی به صورت مرتب موضوع را رصد می کند تا مشکلی به وجود نیاید.
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: طبیعتا بعد از اینکه این مشکل ظرف روزهای آتی مرتفع گردید، حتما کمیسیون انرژی در جلسات کارشناسی این موضوع را بررسی خواهد کرد. اینکه چرا این اتفاق روی داده، خلاءهای سیستم چه بوده، چرا در بحث پدافند غیرعامل پیش بینی های لازم انجام نشده و چرا سیستم های جایگزین درنظر گرفته نشده است، باید روشن گردد و کمیسیون انرژی این موضوع را دنبال می کند.
وی در ادامه تاکید کرد: سهمیه مردم برای استفاده از بنزین در سرجای خود قرار دارد و یک تاخیری در استفاده از این سهمیه به وجود آمده است اینکه آیا سهمیه بیشتری برای این ماه به مردم داده شود یا خیر به دولت بازمی گردد اما کمیسیون انرژی در جلسه آتی خود تمام ابعاد این موضوع را به همراه تاثیرات به جای گذاشته بررسی خواهد و پیشنهادات خود را مطرح می کند.
منبع: ایسنا
انتهای پیام/
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها