وزیر نفت:
تمام جایگاههای سوخت تا سه روز دیگر به کارت سوخت متصل میشوند
پدال نیوز- وزیر نفت گفت: طی ۲ الی ۳ روز آینده تمامی جایگاه ها به کارت سوخت متصل می شوند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از مهر، جواد اوجی در مورد وضعیت شبکه هوشمند سوخت، اظهار کرد: آخرین وضعیت جایگاههای سوخت را امروز بررسی کردیم؛ بالای 96 درصد جایگاهها فعال شده اند و هموطنان میتوانند به راحتی عملیات سوخت گیری را انجام دهند.
وزیر نفت افزود: حدود 1400 جایگاه هم به سامانه کارت هوشمند سوخت متصل شده اند. امیدواریم به تدریج باقی جایگاهها به کارت سوخت متصل شوند.
وی ادامه داد: بالغ بر 54 هزار نازل را در سراسر جایگاههای سوخت داریم که هر نازلی را باید نصب برنامه را انجام دهند و زمانبر است ولی با افزایش تیمها و فراخوانی که انجام شده تا 2 الی 3 روز آینده تمامی جایگاهها به کارت سوخت متصل میشوند.
افزایش قیمت گاز برای مشترکین بدمصرف
اوجی در ادامه اظهار کرد: تعمیرات اساسی حوزه بالادست میادین تولید گاز (فاز 12 پارس جنوبی) تا فردا به اتمام میرسد و آمادگی صد در صد برای تولید گاز در بخش بالادست را داریم.
وی افزود: با برنامه ریزی شرکت ملی گاز و شرکت ملی پخش و ذخایر خوب سوخت مایع نیروگاهها و صنایع، پیش بینی میکنیم زمستان را بدون چالش به پایان برسانیم.
وزیر نفت تصریح کرد: امسال برای مشترکین بدمصرف گاز افزایش قیمت خواهیم داشت. مشترکینی که در سقف الگوی مصرف باشند همان میزان قیمت پارسال را میپردازند اما برای بدمصرف ها و پرمصرفها افزایش نرخ اعمال خواهیم کرد.
وزیر نفت گفت: برای سوخت رسانی به نیروگاهها نیز نزدیک به 3 میلیارد لیتر حجم مایع داریم که 450 میلیون لیتر بیشتر از پارسال است.
وزیر نفت افزود: حدود 1400 جایگاه هم به سامانه کارت هوشمند سوخت متصل شده اند. امیدواریم به تدریج باقی جایگاهها به کارت سوخت متصل شوند.
وی ادامه داد: بالغ بر 54 هزار نازل را در سراسر جایگاههای سوخت داریم که هر نازلی را باید نصب برنامه را انجام دهند و زمانبر است ولی با افزایش تیمها و فراخوانی که انجام شده تا 2 الی 3 روز آینده تمامی جایگاهها به کارت سوخت متصل میشوند.
افزایش قیمت گاز برای مشترکین بدمصرف
اوجی در ادامه اظهار کرد: تعمیرات اساسی حوزه بالادست میادین تولید گاز (فاز 12 پارس جنوبی) تا فردا به اتمام میرسد و آمادگی صد در صد برای تولید گاز در بخش بالادست را داریم.
وی افزود: با برنامه ریزی شرکت ملی گاز و شرکت ملی پخش و ذخایر خوب سوخت مایع نیروگاهها و صنایع، پیش بینی میکنیم زمستان را بدون چالش به پایان برسانیم.
وزیر نفت تصریح کرد: امسال برای مشترکین بدمصرف گاز افزایش قیمت خواهیم داشت. مشترکینی که در سقف الگوی مصرف باشند همان میزان قیمت پارسال را میپردازند اما برای بدمصرف ها و پرمصرفها افزایش نرخ اعمال خواهیم کرد.
وزیر نفت گفت: برای سوخت رسانی به نیروگاهها نیز نزدیک به 3 میلیارد لیتر حجم مایع داریم که 450 میلیون لیتر بیشتر از پارسال است.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها