وعده اختصاص سهمیه بنزین جداگانه بابت اختلال اخیر
پدال نیوز- وزیر نفت گفت: با هماهنگی رئیسجمهور سهمیه بنزین ویژهای به منظور جبران اختلالرسانی سوخت در روزهای اخیر برای مردم در نظر گرفته میشود.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایسنا، جواد اوجی پس از نشست با مدیران عامل شرکت ملی پالایش و پخش و شرکت پخش فراوردههای نفتی ایران با بیان اینکه تا کنون بالغ بر 3700 جایگاه در سراسر کشور دوباره فعال شده است و مردم می توانند با سهمیه آزاد فرایند سوختگیری را انجام دهند، گفت: همچنین 800 جایگاه به سامانه هوشمند سوخت متصل شده است.
وی با بیان اینکه ظرف یک تا دو روز آینده همه جایگاه های سوخت کشور به سامانه متصل می شوند، گفت: هیچ خلل و مشکلی در سهمیه کارت ها اتفاق نیفتاده وسهمیه سوخت همه افراد پایدار است.
وزیر نفت با بیان اینکه مدیران استانی در خصوص جایگاه های فعال شده گزارشاتی را اعلام کردهاند و همه تلاش می کنند که سایر جایگاه هایی که به سامانه هوشمند متصل نشدند نیز طی یکی و دو روز آینده متصل شوند، اظهار کرد: 55 هزار نازل عملیات سوخت گیری در کشور وجود دارد لذا انجام فرایند زمانبر است.
اوجی با تاکید بر اینکه وضعیت ذخایر سوخت خوب است و هیچ مشکلی در تامین سوخت نداریم، گفت: جایگاه های بین راهی نیز پایدار هستند و با تدابیری خوبی که اندیشیده شده سوخت رسانی برای ناوگان حمل و نقل سنگین در بحث اتوبوسرانی و ماشین های سنگین در حال انجام است.
وی با بیان اینکه انشاالله هرچه سریع تر این اخلال برطرف می شود و با تدابیری که در شرکت ملی پخش در حال انجام است دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نخواهیم بود، گفت: لازم است که دوستان بازنگری عمیقی روی سامانه داشته باشند.
وی با بیان اینکه ظرف یک تا دو روز آینده همه جایگاه های سوخت کشور به سامانه متصل می شوند، گفت: هیچ خلل و مشکلی در سهمیه کارت ها اتفاق نیفتاده وسهمیه سوخت همه افراد پایدار است.
وزیر نفت با بیان اینکه مدیران استانی در خصوص جایگاه های فعال شده گزارشاتی را اعلام کردهاند و همه تلاش می کنند که سایر جایگاه هایی که به سامانه هوشمند متصل نشدند نیز طی یکی و دو روز آینده متصل شوند، اظهار کرد: 55 هزار نازل عملیات سوخت گیری در کشور وجود دارد لذا انجام فرایند زمانبر است.
اوجی با تاکید بر اینکه وضعیت ذخایر سوخت خوب است و هیچ مشکلی در تامین سوخت نداریم، گفت: جایگاه های بین راهی نیز پایدار هستند و با تدابیری خوبی که اندیشیده شده سوخت رسانی برای ناوگان حمل و نقل سنگین در بحث اتوبوسرانی و ماشین های سنگین در حال انجام است.
وی با بیان اینکه انشاالله هرچه سریع تر این اخلال برطرف می شود و با تدابیری که در شرکت ملی پخش در حال انجام است دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نخواهیم بود، گفت: لازم است که دوستان بازنگری عمیقی روی سامانه داشته باشند.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها