آخرین به روز رسانی:
قیمت روز خودرو
شرایط فروش خودرو
مقایسه خودرو
تجربه رانندگی
کد خبر:
۱۴۴۸۰۳
۱۴:۰۳
۱۴۰۰/۰۸/۰۱
معاون اجتماعی پلیس راهور:

ورود به شهرهای قرمز و نارنجی همچنان ممنوع است

پدال نیوز- معاون اجتماعی پلیس راهور اعلام کرد: ورود و خروج به شهرهای قرمز و نارنجی همچنان ممنوع است و هموطنان در صورت رعایت نکردن دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا جریمه می‌شوند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ عین الله جهانی افزود: ممنوعیت و محدودیت تردد در شهرهای قرمز و نارنجی همچنان ادامه دارد اما آمار تعداد شهرهای قرمز و نارنجی تغییر کردهد است.

وی با بیان اینکه براساس ابلاغیه‌ ستاد ملی مقابله با کرونا به پلیس طرح محدودیت و ممنوعیت ها همچنان ادامه دارد، گفت: تردد شبانه نیز از ساعت 10 تا سه بامداد نیز اجرا می شود.

سرهنگ جهانی اضافه کرد: از ادامه عملیات عمرانی منجر به انسداد مسیر در آزاد راه تهران شمال خبر داد و گفت:‌ این آزاد راه تا سوم آبان ماه 1400 کماکان مسدود است.

معاون اجتماعی پلیس راهور از هموطنان خواست طرح کنترل محدودیت‌ها را اجرا کرده و در این زمینه با پلیس همکاری کنند.

سرهنگ جهانی اضافه کرد: کسانی که با پلاک‌های غیر بومی قصد ورود به شهرهای قرمز و نارنجی را دارند، باید بدانند که ورود به این شهرها ممنوع است و در صورت ورود به شهرهای قرمز، یک میلیون تومان و ورود به شهرهای نارنجی 500 هزار تومان جریمه می شوند.

وی تصریح کرد: البته تردد وانت ها با پلاک عمومی، سفید و نارنجی بلامانع است.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، اکنون شهرستان‌های جلفا، مرند در استان آذربایجان شرقی، اشنویه، بوکان، پیرانشهر در استان آذربایجان غربی، استهبان در امستان فارس، بانه، سقز در استان کردستان، پاوه، جوانرود، روانسر، سرپل ذهاب  در استان کرمانشاه، چرام، کهگیلویه در استان کهگیلویه و بویر احمد، زرندیه در استان مرکزی و مهریز در استان یزد در وضعیت قرمز قرار گرفتند.

بنا بر این گزارش، طبق آخرین آمار رنگ‌بندی کشور، اکنون 16 شهرستان قرمز، 119 شهرستان نارنجی، 227 شهرستان زرد و  86 شهرستان آبی است.

به گزارش ایرنا، هفته گذشته 24 مهر ماه شهرستان‌های اشنویه، بوکان، پیرانشهر، سردشت در استان آذربایجان غربی، استهبان در استان فارس، سنندج در استان کردستان و پاوه، جوانرود، سرپل ذهاب در استان کرمانشاه در وضعیت قرمز بودند و  9 شهرستان قرمز، 106 شهرستان نارنجی، 228 شهرستان زرد و 105 شهرستان در وضعیت آبی قرار داشتند.

با این وصف در طول یک هفته، هفت شهر به شهرهای قرمز کرونایی افزوده شده است.

افزایش شهرهای قزمز در حالیست که مسولان وزارت بهداشت همواره نسبت به آغاز خبز ششم کرونا از آبان ماه هشدار داده اند.

بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز یکشنبه 25 مهر ماه گفت:‌ هنوز بابت کرونا و پیک ششم آسوده خاطر نیستیم و باید درحالت آماده‌باش بمانیم و امیدوارم با انجام واکسیناسیون سراسری در ماه‌های آینده، در وضعیت بهتری قرار بگیریم.
گزارش خطا
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودرو‌های وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذی‌صلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبهه‌گیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج می‌شوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل می‌شود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو