آخرین به روز رسانی:
قیمت روز خودرو
شرایط فروش خودرو
مقایسه خودرو
تجربه رانندگی
کد خبر:
۱۴۴۵۱
۱۵:۴۰
۱۳۹۴/۱۰/۰۹

مکاتبه نمایندگان با دستگاه‌ها درباره آلودگی هوا

پدال نیوز: نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه مشکل آلودگی هوای شهر تهران جان مردم جنوب استان را هم تهدید می‌کند، از مکاتبه نمایندگان با دستگاههای اجرایی خبر داد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از مهر، ابراهیم نکو   با اشاره به تاثیر آلودگی هفته های اخیر تهران بر جنوب استان، اظهار داشت: هر چند شدت آلودگی در شهرستان های جنوب استان تهران به میزان کمی فروکش کرده است، اما متاسفانه همچنان خطر جان مردم را تهدید می‌کند.

وی افزود: میزان آلودگی به اندازه ای است که همه مردم متوجه می شوند و این نگرانی وجود دارد که به مرور زمان اثرات خود را نشان دهد و امکان برطرف کردن آن نباشد؛ به ویژه در افراد کهنسال و کودکان تاثیر این آلودگی ها غیرقابل جبران است.

نماینده مردم رباط کریم در مجلس ادامه داد: در یک هفته اخیر نامه‌نگاری هایی با مسئولان مربوطه انجام داده ایم، اما نمی توان یک فرد یا یک سازمان را مقصر دانست؛ چراکه همه عوامل دست به دست هم داده و این پدیده خطرناک و نامبارک در استان تهران و البته در برخی کلانشهرهای دیگر به وجود آمده است.

نکو با تاکید بر اینکه رفع این مشکل نیاز به چاره اندیشی اساسی دارد، گفت: حداقل کار ممکن این است که اعتبار کافی در اختیار سازمان محیط زیست قرار گیرد و ناوگان عمومی هم برای پرهیز از رفت و آمد مردم با خودروهای شخصی، تقویت شود.

مکاتبه نمایندگان استان تهران با دستگاه‌های اجرایی/ بعید است مشکل حل شود

وی افزود: وقتی وضعیت ناوگان حمل و نقل عمومی به گونه ای است که استفاده از آن برای افراد به ویژه در نقاط دوردست شهر و استان به صرفه نیست، برای اینکه هزینه های خود را که گاهی بیشتر از هزینه استفاده از وسیله شخصی می شود، کاهش دهند، از خودروی شخصی استفاده می کنند که این باعث ترافیک و آلودگی می شود.

این نماینده مجلس تاکید کرد: هنوز ناوگان حمل و نقل عمومی ما مشکل اساسی دارد و کسی هم به فکر حل آن نیست.

نماینده مردم رباط کریم در مجلس از مکاتبه نمایندگان شهرستان های استان تهران در مجلس با وزارت کشور، سازمان حفاظت محیط زیست و استانداری تهران در ارتباط با معضل آلودگی هوا خبر داد و در عین حال تصریح کرد: اینکه این مساله با نامه‌نگاری حل شود، خیلی بعید است؛ چراکه قطعا سازمان حفاظت محیط زیست خواهد گفت که اعتبار کافی نداریم. بنابراین بعید است که به زودی شاهد حل این مشکل باشیم.

  

گزارش خطا
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودرو‌های وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذی‌صلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبهه‌گیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج می‌شوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل می‌شود