آخرین به روز رسانی:
قیمت روز خودرو
شرایط فروش خودرو
مقایسه خودرو
تجربه رانندگی
کد خبر:
۱۴۴۰۰۵
۱۱:۲۵
۱۴۰۰/۰۶/۳۱
در بزرگترین شهرک غیردولتی صنعتی کشور

پایان مرحله اول واکسیناسیون در مجتمع صنعتی رایزکو با همکاری دانشگاه علوم پزشکی ایران

پدال نیوز: واکسیناسیون عموم پرسنل کارخانجات و صنایع شهرک صنعتی صفادشت در مجتمع صنعتی رایزکو با همکاری دانشگاه علوم پزشکی ایران (مرکز بهداشت غرب تهران) با ظرفیت روزانه ۶۰۰۰ نفر در روز به اتمام رسید.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز؛ هلدینگ رایزکو در راستای اهتمام به‌سلامت عمومی و اهمیت تسریع واکسیناسیون سراسری کشور، با اختصاص فضای مناسب، رعایت تمامی پروتکل‌های فنی و بهداشتی و مراعات استانداردهای تزریق واکسن در کنار استفاده از تجهیزات مدرن و مقبول برای حفظ، نگهداری و انتقال ویال‌های واکسن، استقرار واحدهای امدادی و خودرویی اورژانس، حضور دائمی پزشک جهت ارائه خدمات مشاوره‌، ایجاد زیرساخت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مناسب جهت عملیات ثبت هویت در اقل زمان و حضور نیروهای متخصص در ۴ واحد غربالگری و ۷ ایستگاه تزریق واکسن، از هفته‌های گذشته فعالیت خود را آغاز و علاوه بر واکسیناسیون تمامی کارکنان و خانواده‌های پرسنل هلدینگ رایزکو، روزانه حدود ۲۰۰۰ نفر از شاغلین و کارگران شهرک صنعتی صفادشت و خانواده‌هایشان را نیز واکسینه نمود و تزریق سراسری دوز اول به‌صورت کامل به پایان رسید.


در بازدید مقامات و مسئولان شهرستان ملارد از مجموعه واکسیناسیون هلدینگ رایزکو، برنجی فرماندار شهرستان ملارد ضمن قدردانی از مجموعه هلدینگ رایزکو جهت فراهم کردن بستر مناسب واکسیناسیون در این مجتمع صنعتی گفت: باعث شعف و خوشحالی‌ است که این مجموعه معظم صنعتی در راستای مسئولیت اجتماعی خود، اهتمام و توجه ویژه‌ای به موضوع واکسیناسیون داشته و در ارتباط مستقیم با موضوع سلامت کارگران عزیز و شریف و زحمت‌کش شهرستان ملارد در حال فعالیت است.


مصطفی رهگذر مدیرعامل شهرک صنعتی غیردولتی صفادشت نیز گفت: با توجه به شیوع گسترده بیماری کرونا و لزوم تسهیل واکسیناسیون عمومی در شهرک صنعتی صفادشت به‌عنوان بزرگترین شهرک صنعتی غیردولتی کشور با هماهنگی و حمایت‌های فرماندار محترم شهرستان صفادشت، دانشگاه علوم پزشکی ایران (مرکز بهداشت غرب تهران و ملارد) و همچنین ایجاد فضای نرم‌افزاری و سخت‌افزاری مقبول و همکاری همه‌جانبه مجموعه رایزکو موفق شدیم از روز دوشنبه هفته گذشته طرح واکسیناسیون عمومی کارگران و شاغلین واحدهای مستقر در شهرک صنعتی صفادشت را آغاز و آن را در این هفته به پایان برسانیم.


هلدینگ رایزکو و مدیران این مجموعه همچون گذشته در این مسیر کمک و یاور شهرک صنعتی غیردولتی صفادشت شدند و با سرعت‌بالا، فضایی را برای این امر تجهیز کردند تا در کمترین زمان ممکن کارگران و شاغلین این شهرک واکسینه شوند. ازآنجاکه لازم بود این برنامه‌ریزی به نحوی صورت گیرد که خطوط تولید متوقف نشوند، بیش از ۱۵۰۰۰ نیروی کار فعال در این شهرک بر اساس شیفت‌های تولیدی جهت واکسیناسیون در این مرکز حضور پیدا کردند.


مرحله نخست واکسیناسیون سراسری کارکنان شرکت‌های منطقه صنعتی صفادشت به همت هلدینگ رایزکو، حمایت‌های فرماندار محترم شهرستان صفادشت، ریاست دانشگاه علوم پزشکی ایران (شبکه‌های بهداشت غرب تهران و ملارد) انجام شد و این مجموعه بزرگ آماده‌ی تزریق دوز دوم واکسن خواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودرو‌های وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذی‌صلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبهه‌گیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج می‌شوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر