آخرین به روز رسانی:
قیمت روز خودرو
شرایط فروش خودرو
مقایسه خودرو
تجربه رانندگی
کد خبر:
۱۴۳۶۷۴
۱۶:۰۶
۱۴۰۰/۰۶/۱۷
رسیدن تزریق دوز اول به ۱۰۰ هزار نفر در هفته آینده

آغاز تزریق دوز دوم واکسن کرونا به کارکنان ایران خودرو

پدال نیوز: معاون توسعه منابع انسانی گروه صنعتی ایران خودرو، از آغاز تزریق دوز دوم واکسن کرونا به کارکنان از روز گذشته خبر داد و گفت: در هفته آینده تعداد کارکنان ایران خودرو و قطعه سازانی که دوز اول را دریافت کرده‌اند به ۱۰۰ هزار نفر خواهد رسید. هم‌زمان واکسیناسیون دوز دوم برای افرادی که نوبت تزریق آنها مطابق شیوه نامه‌های بهداشتی فرارسیده، انجام می‌شود.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز- محمد گلچین راد، گفت: با شروع بیماری کرونا در کشور و با دستور و تاکید مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، ستاد مقابله با کرونا با هدف انجام اقدامات حمایتی، فرهنگی، آموزشی و توجه به سلامت کارکنان تشکیل شد.
وی ادامه داد: در این ستاد واحدهای مرتبط با کارکنان و سلامت آنان، اقدامات گسترده ای برای مهار و کنترل این بیماری انجام دادند که می‌توان اجرای دقیق شیوه‌نامه‌های بهداشتی، گندزدایی و ضدعفونی کردن ماشین‌آلات، تجهیزات و سالن‌های تولیدی، بخش‌های ستادی و محاوط شرکت، تب سنجی روزانه از کارکنان و ارایه مشاوره‌های پزشکی و اقدامات حمایتی اشاره کرد. این اقدامات با هدف ایجاد محیط کار امن صورت گرفته است.
گلچین راد، با مطلوب خواندن عملکرد ستاد مقابله کرونای گروه صنعتی ایران خودرو در به حداقل رساندن میزان ابتلا در میان کارکنان، افزود: اقدامات صورت گرفته در گروه صنعتی ایران خودرو مورد توجه مسوولان وزارت بهداشت قرار گرفته است و طبق اظهارات آنان عملکرد ایران خودرو باید به عنوان یک الگو و نمونه کار خوب در این خصوص در سطح کشور مورد توجه قرار گیرد.
معاون توسعه منابع انسانی گروه صنعتی ایران خودرو به آمار واکسیناسیون کارکنان اشاره کرد و گفت: در کنار ایمن‌سازی محیط کار، با تاکید و حمایت مدیرعامل گروه و حمایت های وزارت بهداشت، واکسیناسیون کارکنان در دستور کار قرار گرفته و در یک ماه اخیر بیش از ۷۵ هزار نفر از کارکنان دوز اول واکسن را دریافت کردند که با ادامه روند کنونی، در هفته آینده این عدد به ۱۰۰ هزار نفر خواهد رسید.
گلچین راد گفت:۲۰ پایگاه در تهران و شرکت‌های ایران خودرو در سراسر کشور آماده واکسیناسیون است به طوری که ظرفیت تزریق روزانه ۲۸ هزار و ۵۰۰ دوز واکسن در تهران توسط گروه صنعتی ایران خودرو فراهم شده است.
وی تصریح کرد: در پایگاه اصلی ایران خودرو امکان تزریق روزانه ۱۰ هزار دوز واکسن وجود دارد؛ پایگاه های واکسیناسیون گروه صنعتی ایران خودرو براساس مسوولیت های اجتماعی این خودروساز، آماده همکاری کامل با وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا برای تسریع در فرآیند واکسیناسیون سراسری است.
 

گزارش خطا
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودرو‌های وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذی‌صلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبهه‌گیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج می‌شوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل می‌شود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو