معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا
محدودیتهای تردد برداشته نشده، شکل آن تغییر کرده
پدال نیوز- معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا گفت:همچنان تردد بین شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ عینالله جهانی معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا در رابطه با اعمال محدودیت های تردد در جاده های کشور از امروز( شنبه، 6 شهریور ماه) گفت:بر اساس مصوبهای که ستاد مقابله با بیماری کرونا ابلاغ کرد بود، تا 5 شهریور ممنوعیت تردد بین استانی برقرار بود و برای اجرای این منع ترددها چارهای جزء استفاده از نرده و نیوجرسی برای بستن مسیر استان ها نداشتیم.
وی گفت:در حال حاضر این شرایط و محدودیت به اتمام رسیده است اما باز هم 310 شهر قرمز، 110 شهر نارنجی و 32 شهر زرد داریم. اعلام میکنیم که همچنان تردد بین شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است.
سرهنگ جهانی بیان کرد:اصالت قوانین فیزیکی و برخورد همکارانم برداشته شده است، اما به صورت سیستمی تردد ها کنترل میشود و همچنان با وجود اینکه منع تردد برداشته شده، اما مصوبه ستاد مبارزه کرونا سر جای خود پا بر جا است.
وی ادامه داد:بنابراین اگر کسی قصد خروج از شهر قرمز را داشته باشد، قطعا از طریق دوربین و سیستم کنترل میشود و جریمه یک میلیون تومانی برای شهرهای قرمز و جریمه 500 هزار تومانی برای شهرهای زرد اعمال می شود و تردد شبانه از ساعت 10 شب تا 3 صبح ، جریمه 200 هزار تومانی را به همراه دارد.
سرهنگ جهانی بیان کرد: مردم اشتباه نکنند، فقط شکل کار تغییر کرده است و فکر نکنند که ممنوعیت ها به کلی برداشته است.افرادی که خیلی اصرار برای تردد دارند، باید از حمل و نقل عمومی یا از فرمانداریها مجوز تردد دریافت کنند.
وی گفت:در حال حاضر این شرایط و محدودیت به اتمام رسیده است اما باز هم 310 شهر قرمز، 110 شهر نارنجی و 32 شهر زرد داریم. اعلام میکنیم که همچنان تردد بین شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است.
سرهنگ جهانی بیان کرد:اصالت قوانین فیزیکی و برخورد همکارانم برداشته شده است، اما به صورت سیستمی تردد ها کنترل میشود و همچنان با وجود اینکه منع تردد برداشته شده، اما مصوبه ستاد مبارزه کرونا سر جای خود پا بر جا است.
وی ادامه داد:بنابراین اگر کسی قصد خروج از شهر قرمز را داشته باشد، قطعا از طریق دوربین و سیستم کنترل میشود و جریمه یک میلیون تومانی برای شهرهای قرمز و جریمه 500 هزار تومانی برای شهرهای زرد اعمال می شود و تردد شبانه از ساعت 10 شب تا 3 صبح ، جریمه 200 هزار تومانی را به همراه دارد.
سرهنگ جهانی بیان کرد: مردم اشتباه نکنند، فقط شکل کار تغییر کرده است و فکر نکنند که ممنوعیت ها به کلی برداشته است.افرادی که خیلی اصرار برای تردد دارند، باید از حمل و نقل عمومی یا از فرمانداریها مجوز تردد دریافت کنند.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها