دبیر کانون انجمنهای صنفی کامیونداران هشدار داد
پایین بودن کرایه و بروز مشکل در سوخت رسانی به جایگاهها
پدال نیوز: دبیر کانون انجمنهای صنفی کامیونداران اعلام کرد: اگر مشکلات و برنامهریزی از سوی وزارت نفت حل نشود، در جابهجایی و حمل و نقل بنزین به مشکل برخورد خواهیم کرد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز؛ احمد کریمی اظهار کرد: در زمینه کامیونهای حامل سوخت هم مشکلاتی متوجه کامیونداران شده است و در این زمینه تعدادی از کامیونداران از این حوزه بیرون آمدهاند و در بخشهای دیگر فعالیت میکنند.
وی افزود: وزارت نفت که متولی این حوزه است، به این مشکل یعنی بیبرنامه بودن و تعیین کرایههای نامناسب توجهی نمیکند و همین مساله سبب بروز نارضایتی در میان کامیونداران در این حوزه شده است.
دبیر کانون انجمنهای صنفی کامیونداران ادامه داد: تعیین نرخ کرایه برای کامیونداران حامل سوخت در انحصار وزارت نفت است و از سوی دیگر برنامهریزی را هم خودش انجام میدهد.
کریمی گفت: در شرایط کنونی در زمینه سوخترسانی مشکلی از نظر ناوگان و نسبت تعداد کامیونهای فعال در این بخش به سوخت مورد نیاز جایگاههای کشور نداریم و حتی تعداد کامیونها بیشتر است اما از نظر ساختاری و برنامهریزی با مشکلاتی مواجه هستیم که وزارت نفت به عنوان متولی باید به این مسئله توجه کند.
وی اظهار کرد: در زمینه ناوگان باری مشکلی خاصی برای جابهجایی انواع کالا و سوخت نداریم و مدیرکل حمل و نقل کالا به صورت هفتگی و حضوری بر این فرآیند نظارت میکند اما هر قصوری پیش میآید تنها کامیونداران و سازمان راهداری را مقصر میدانند و دیگر دستگاهها و مشکلاتی که آنها میتوانند برای این بخش به وجود بیاورند، فراموش میشود.
منبع: ایسنا
انتهای پیام/
وی افزود: وزارت نفت که متولی این حوزه است، به این مشکل یعنی بیبرنامه بودن و تعیین کرایههای نامناسب توجهی نمیکند و همین مساله سبب بروز نارضایتی در میان کامیونداران در این حوزه شده است.
دبیر کانون انجمنهای صنفی کامیونداران ادامه داد: تعیین نرخ کرایه برای کامیونداران حامل سوخت در انحصار وزارت نفت است و از سوی دیگر برنامهریزی را هم خودش انجام میدهد.
کریمی گفت: در شرایط کنونی در زمینه سوخترسانی مشکلی از نظر ناوگان و نسبت تعداد کامیونهای فعال در این بخش به سوخت مورد نیاز جایگاههای کشور نداریم و حتی تعداد کامیونها بیشتر است اما از نظر ساختاری و برنامهریزی با مشکلاتی مواجه هستیم که وزارت نفت به عنوان متولی باید به این مسئله توجه کند.
وی اظهار کرد: در زمینه ناوگان باری مشکلی خاصی برای جابهجایی انواع کالا و سوخت نداریم و مدیرکل حمل و نقل کالا به صورت هفتگی و حضوری بر این فرآیند نظارت میکند اما هر قصوری پیش میآید تنها کامیونداران و سازمان راهداری را مقصر میدانند و دیگر دستگاهها و مشکلاتی که آنها میتوانند برای این بخش به وجود بیاورند، فراموش میشود.
منبع: ایسنا
انتهای پیام/
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها