رییس پلیس راهور ناجا خبر داد:
اعمال محدودیتها از ساعت ۱۸ امروز
پدال نیوز- رییس پلیس راهور ناجا از اعمال محدودیتها از ساعت ۱۸ امروز دوشنبه خبر داد و گفت: همه مجوزهایی که از سوی فرمانداریها صادر شدهاند لغو و تردد ممنوع است.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایرنا، سردار سید کمال هادیانفر اظهار داشت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، محدویت های تردد به صورت مستمر در حال حاضر اجرا می شود و هم اکنون اعمال قانون در 169 شهر قرمز و 166 شهر نارنجی در حال انجام است.
به گفته وی از ساعت 18 امروز در 14 معبر ورودی و خروجی تهران و البرز، اعمال محدودیت ها اجرا می شود.
وی افزود: همچنین بر اساس مصوبه اخیر ستاد مقابله با کرونا که روز گذشته به پلیس راهور ابلاغ شد و با توجه به تعطیلات اعلام شده از سوی این ستاد، تعطیلات استان های تهران و البرز از فردا آغاز و تا پایان روز یکشنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت.
پلیس راهور به همکاران برای همکاری تاکید و به هموطنان برای انصراف از سفر توصیه کرد و یادآور شد: در صورتی که خودرویی اصرار به ادامه سفر داشته باشد اعمال قانون صورت گرفته و خودرو یک میلیون تومان جریمه نقدی می شود.
سردار هادیانفر تصریح کرد: ناوگان بار مسافری از این محدودیت ها مستثنی است و می توانند تردد داشته باشند.
لغو تمام مجوزهای تردد صادرشده توسط فرمانداری ها
سردار هادیانفر یادآور شد: برابر با اعلام وزارت کشور، تمام مجوزهایی که از سوی فرمانداری ها صادر شده اند لغو و تردد ممنوع است.
وی افزود: ضمن اینکه تاکید شده تا روسای پلیس راهور در استان های شمالی و شرقی استان البرز و تهران از خروج خودروهای بومی و ورود خودروهای غیربومی به این استان ها جلوگیری کنند و همچنین از ورود و خروج خودرو از سایر شهرهای قرمز به سایر شهر یا استان ها جلوگیری کنند در غیر اینصورت رانندگان یک میلیون تومان جریمه نقدی می شوند.
به گفته وی از ساعت 18 امروز در 14 معبر ورودی و خروجی تهران و البرز، اعمال محدودیت ها اجرا می شود.
وی افزود: همچنین بر اساس مصوبه اخیر ستاد مقابله با کرونا که روز گذشته به پلیس راهور ابلاغ شد و با توجه به تعطیلات اعلام شده از سوی این ستاد، تعطیلات استان های تهران و البرز از فردا آغاز و تا پایان روز یکشنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت.
پلیس راهور به همکاران برای همکاری تاکید و به هموطنان برای انصراف از سفر توصیه کرد و یادآور شد: در صورتی که خودرویی اصرار به ادامه سفر داشته باشد اعمال قانون صورت گرفته و خودرو یک میلیون تومان جریمه نقدی می شود.
سردار هادیانفر تصریح کرد: ناوگان بار مسافری از این محدودیت ها مستثنی است و می توانند تردد داشته باشند.
لغو تمام مجوزهای تردد صادرشده توسط فرمانداری ها
سردار هادیانفر یادآور شد: برابر با اعلام وزارت کشور، تمام مجوزهایی که از سوی فرمانداری ها صادر شده اند لغو و تردد ممنوع است.
وی افزود: ضمن اینکه تاکید شده تا روسای پلیس راهور در استان های شمالی و شرقی استان البرز و تهران از خروج خودروهای بومی و ورود خودروهای غیربومی به این استان ها جلوگیری کنند و همچنین از ورود و خروج خودرو از سایر شهرهای قرمز به سایر شهر یا استان ها جلوگیری کنند در غیر اینصورت رانندگان یک میلیون تومان جریمه نقدی می شوند.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو خودرو در «فاز انتظار» توافق ورود خودروی پلاک منطقه آزاد تهران به ناوگان حمل و نقل عدم صدور مجوز برای تردد خودروهای مناطق آزاد در سرزمین اصلی
شرایط فروش