جانشین پلیس راهور تهران بزرگ:
ارسال پیامک جریمه به ۲ هزار و ۷۳۵ راننده
پدال نیوز- جانشین پلیس راهور تهران بزرگ گفت: برای ۲ هزار و ۷۳۵ راننده در سه ماهه سال جاری پیامک ارسال شده که امیدواریم با احترام به قانون و کاهش سرعتها توسط رانندگان شاهد حوادث تلخ در سطح معابر شهر تهران نباشیم.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور جانشین پلیس راهور تهران بزرگ اظهار کرد: با پیگیریهایی که صورت پذیرفت امسال مجدد قرارگاه کنترل سرعت در پلیس راهور تهران بزرگ کار خود را ادامه میدهد، همکاران بنده در مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ مسئولیت این کار را برعهده دارند و زیر نظر مستقیم رییس این مرکز قرارگاه سرعت فعالیت خود را ادامه میدهد.
وی بیان کرد: قانون گذار سرعت را به سه بخش تقسیم کرده است که بخشی از سرعتها تا 30 کیلومتر بیشتر از حد مجاز و بخش دیگری 30 کیلومتر تا 50 کیلومتر بالاتر از حد مجاز و بخش سوم نیز سرعتهای بالاتر از 50 کیلوتر در ساعت است، قرارگاه کنترل سرعت در پلیس راهور تهران بزرگ سرعتهای بالاتر 50 کیلومتر در ساعت را مورد بررسی و کنترل میکند.
سرهنگ موسوی پور بیان کرد: دوربینها این سرعتها را که شبها ثبت میکنند، فردای همان روز همکاران بنده این سرعتها را رصد کرده و سرعتهایی که بالای 50 کیلومتر بالاتر از سرعت مقرره بوده را از طریق سامانههایی که در دسترس داریم ثبت کرده برای مالکین مشخص شده پیامک ارسال میشود.
وی گفت: برای بار اول و دوم برای رانندگان متخلف حضور در پلیس راهور است و بحث توجیه و آموزش و اعمال قانون و پرداخت جرایم را داریم و اگر این تخلفات به بار سوم برسد برابرماده 618 قانون مجازات اسلامی این تخلف اخلال در نظم محسوب شده و پرونده تحویل مقامات قضایی میشود.
وی افزود: برای 2735 راننده در سه ماهه سال جاری پیامک ارسال شده که امیدواریم با احترام به قانون و کاهش سرعتها توسط رانندگان شاهد حوادث تلخ در سطح معابر شهر تهران نباشیم.
وی بیان کرد: قانون گذار سرعت را به سه بخش تقسیم کرده است که بخشی از سرعتها تا 30 کیلومتر بیشتر از حد مجاز و بخش دیگری 30 کیلومتر تا 50 کیلومتر بالاتر از حد مجاز و بخش سوم نیز سرعتهای بالاتر از 50 کیلوتر در ساعت است، قرارگاه کنترل سرعت در پلیس راهور تهران بزرگ سرعتهای بالاتر 50 کیلومتر در ساعت را مورد بررسی و کنترل میکند.
سرهنگ موسوی پور بیان کرد: دوربینها این سرعتها را که شبها ثبت میکنند، فردای همان روز همکاران بنده این سرعتها را رصد کرده و سرعتهایی که بالای 50 کیلومتر بالاتر از سرعت مقرره بوده را از طریق سامانههایی که در دسترس داریم ثبت کرده برای مالکین مشخص شده پیامک ارسال میشود.
وی گفت: برای بار اول و دوم برای رانندگان متخلف حضور در پلیس راهور است و بحث توجیه و آموزش و اعمال قانون و پرداخت جرایم را داریم و اگر این تخلفات به بار سوم برسد برابرماده 618 قانون مجازات اسلامی این تخلف اخلال در نظم محسوب شده و پرونده تحویل مقامات قضایی میشود.
وی افزود: برای 2735 راننده در سه ماهه سال جاری پیامک ارسال شده که امیدواریم با احترام به قانون و کاهش سرعتها توسط رانندگان شاهد حوادث تلخ در سطح معابر شهر تهران نباشیم.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها