عدم تحقق وعده ها برای واکسیناسیون رانندگان اتوبوس
پدال نیوز: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اعلام مرگ ۱۶ نفر در این شرکت بر اثر کرونا، گفت: هنوز وعده های مسئولان در خصوص تزریق واکسن به رانندگان عملی نشده است.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز؛ محمود ترفع در مورد آخرین وضعیت واکسیناسیون رانندگان اتوبوس گفت: از ابتدای آغاز واکسیناسیون کرونا تقریبا هر هفته طی مکاتباتی با ستاد کرونا خواستار تزریق واکسن برای رانندگان اتوبوس شدیم، اما متاسفانه تا کنون رانندگان در اولویت تزریق قرار نگرفتند و هیچ راننده اتوبوسی از طریق شرکت واحد اتوبوسرانی واکسن دریافت نکرده مگر اینکه سنش به افرادی که فراخوان شدند مطابقت داشته باشد.
وی با بیان اینکه تا امروز ۸۳ نفر در شرکت واحد اتوبوسرانی تهران به کرونا مبتلا شده اند که از این میان ۱۶ نفر در همه مشاغل از جمله راننده، تعمیرکار و ... بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند، گفت: ما تمام اقدامات را برای اینکه اتوبوس و رانندگان آن در مقابل ابتلا به کرونا ایمن باشند انجام داده ایم و تنها مسئله این است که باید مردم ضمن رعایت استفاده از ماسک، مسائل بهداشتی را رعایت کنند. به گونه ای که همواره تاکید کردیم که بهتر است مردم حتما اسپری الکل به همراه داشته باشند. چرا که درست است که ما در ابتدای خطوط و بعد از هر سرویس همه بخش های اتوبوس را ضد عفونی می کنیم اما از آنجایی که تعداد مسافران زیاد است این ضدعفونی کارساز نیست و بهتر است که خود مسافران محلول ضدعفونی همراه داشته باشند.
وی با بیان اینکه دو هفته پیش با حضور رئیس جمهور مراسم افتتاحی در معاونت حمل و نقل انجام شد که رئیس جمهور وعده داد که رانندگان وسایل حمل و نقل عمومی نیز در اولویت دریافت واکسن قرار می گیرند، گفت: تا کنون که چنین اتفاقی رخ نداده و با اینکه مکاتبات زیادی انجام داده ایم اما هیچ اتفاق مثبتی رخ نداده و به نظر می رسد کمبود فعلی واکسن سبب شده که مسئولان بهداشتی نتوانند به سراغ سایر اولویت های دریافت واکسن بروند.
منبع: ایسنا
انتهای پیام/
وی با بیان اینکه تا امروز ۸۳ نفر در شرکت واحد اتوبوسرانی تهران به کرونا مبتلا شده اند که از این میان ۱۶ نفر در همه مشاغل از جمله راننده، تعمیرکار و ... بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند، گفت: ما تمام اقدامات را برای اینکه اتوبوس و رانندگان آن در مقابل ابتلا به کرونا ایمن باشند انجام داده ایم و تنها مسئله این است که باید مردم ضمن رعایت استفاده از ماسک، مسائل بهداشتی را رعایت کنند. به گونه ای که همواره تاکید کردیم که بهتر است مردم حتما اسپری الکل به همراه داشته باشند. چرا که درست است که ما در ابتدای خطوط و بعد از هر سرویس همه بخش های اتوبوس را ضد عفونی می کنیم اما از آنجایی که تعداد مسافران زیاد است این ضدعفونی کارساز نیست و بهتر است که خود مسافران محلول ضدعفونی همراه داشته باشند.
وی با بیان اینکه دو هفته پیش با حضور رئیس جمهور مراسم افتتاحی در معاونت حمل و نقل انجام شد که رئیس جمهور وعده داد که رانندگان وسایل حمل و نقل عمومی نیز در اولویت دریافت واکسن قرار می گیرند، گفت: تا کنون که چنین اتفاقی رخ نداده و با اینکه مکاتبات زیادی انجام داده ایم اما هیچ اتفاق مثبتی رخ نداده و به نظر می رسد کمبود فعلی واکسن سبب شده که مسئولان بهداشتی نتوانند به سراغ سایر اولویت های دریافت واکسن بروند.
منبع: ایسنا
انتهای پیام/
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش