کد خبر:
۱۴۲۰۵۸ ۱۸:۴۶
۱۴۰۰/۰۴/۱۳
یک نماینده مجلس عنوان کرد:
خدمت سایپا به صنعت خودرو با داخلی سازی
پدال نیوز: يك نماينده مجلس شوراي اسلامي با اشاره به تلاش مدیران سایپا برای داخلیسازی صنعت خودرو گفت: تلاش برای داخلیسازی خودرو خدمت فوقالعاده به کشور است.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، علیرضا نظری نماینده خمین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش سایپا در رونق و افزایش تولید خودرو در کشور گفت: تلاش مدیران این شرکت برای داخلیسازی صنعت خودرو، خدمت فوقالعاده به کشور است و یک اقدام مثبت برای رشد اقتصادی محسوب میشود.
وی افزود: امیدوارم با حمایتهایی که از صنعت خودرو میشود وضعیت این صنعت در آینده بهتر از گذشته باشد.
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه شرکت سایپا بعد از دوران تحریم با شرکتهای دانشبنیان داخلی و از جمله وزارت دفاع برای تولید قطعات خودرو قرارداد بسته است، عنوان کرد: شرکتهای هوافضای سپاه همچنین شرکتهای زیرمجموعه وزارت دفاع قراردادهای خوبی را با صنعت خودرو بسته و تلاش دارند تا قطعات خودرو در داخل تأمین شود.
نظری با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 60 قطعه خودروی پژو و رنو در داخل تولید میشود، اظهار داشت: در حال حاضر گیربکس اتوماتیک از خارج وارد میشود که مدیران صنعت خودرو در تلاش هستند تا این قطعه را داخلیسازی کنند.
وی افزود: در حال حاضر کیفیت خودرو یکی از دغدغههای اصلی در صنعت خودرو است و امیدواریم با افزایش کیفیت خودرو این دغدغه نیز کاهش یابد.
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس خاطرنشان کرد: توجه به صنعت خودرو و داخلی سازی آن برای رشد اقتصادی کشور بسیار مفید است و باعث میشود که دیگر پارکینگهای خودروسازان از خودروهای ناقص دپو نشود و در بازار مشکلی در تأمین خودرو وجود نداشته باشد.
وی افزود: امیدوارم با حمایتهایی که از صنعت خودرو میشود وضعیت این صنعت در آینده بهتر از گذشته باشد.
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه شرکت سایپا بعد از دوران تحریم با شرکتهای دانشبنیان داخلی و از جمله وزارت دفاع برای تولید قطعات خودرو قرارداد بسته است، عنوان کرد: شرکتهای هوافضای سپاه همچنین شرکتهای زیرمجموعه وزارت دفاع قراردادهای خوبی را با صنعت خودرو بسته و تلاش دارند تا قطعات خودرو در داخل تأمین شود.
نظری با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 60 قطعه خودروی پژو و رنو در داخل تولید میشود، اظهار داشت: در حال حاضر گیربکس اتوماتیک از خارج وارد میشود که مدیران صنعت خودرو در تلاش هستند تا این قطعه را داخلیسازی کنند.
وی افزود: در حال حاضر کیفیت خودرو یکی از دغدغههای اصلی در صنعت خودرو است و امیدواریم با افزایش کیفیت خودرو این دغدغه نیز کاهش یابد.
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس خاطرنشان کرد: توجه به صنعت خودرو و داخلی سازی آن برای رشد اقتصادی کشور بسیار مفید است و باعث میشود که دیگر پارکینگهای خودروسازان از خودروهای ناقص دپو نشود و در بازار مشکلی در تأمین خودرو وجود نداشته باشد.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها