آخرین به روز رسانی:
قیمت روز خودرو
شرایط فروش خودرو
مقایسه خودرو
تجربه رانندگی
کد خبر:
۱۴۱۹۰
۰۹:۰۰
۱۳۹۴/۱۰/۰۷

گران ترین بنز ایران چقدر می ارزد؟ +تصاویر

پدال نیوز: اما گران ترین مرسدس بنز ایران هیچ کدام از این ها نیستند. این صفت برای یک عدد مرسدس بنز 300SL پلاک ملی است که با درب های Gullwing چهره ای بسیار جذاب پیدا کرده است. اما واقعاً قیمت این خودرو چقدر است؟
به گزارش "پدال نیوز"
به گزارش پدال نیوز، شاید با خواندن تیتر خبر ذهنتان به سمت مدل هایی نظیر نسل جدید کلاس S برود که اخیراً در تعدادی بسیار محدود و با قیمتی در حدود 2.5 میلیارد تومان وارد بازار ایران شد. شاید هم به فکر مدل SLS نسخه Black Series باشید که اخیراً توسط خودروبانک تست شد و پلاک ملی هم شده است.
اما گران ترین مرسدس بنز ایران هیچ کدام از این ها نیستند. این صفت برای یک عدد مرسدس بنز 300SL پلاک ملی است که با درب های Gullwing چهره ای بسیار جذاب پیدا کرده است. اما واقعاً قیمت این خودرو چقدر است؟
در حقیقت خودروهایی کلکسیونی در این حد اصلاً قابلیت قیمت گذاری ندارند و به آنها به چشم سرمایه ملی نگاه می شود اما اخیراً یکی از این خودروها که بیش از 73 هزار کیلومتر کارکرد داشته به قیمت 1.9 میلیون دلار در آمریکا فروخته شده است یعنی نزدیک به 7 میلیارد تومان! و این نکته نیز قابل ذکر است که این جابجایی مالکیت به صورت شخصی بوده و این خودرو در حراج به مزایده گذاشته نشده که اگر چنین بود شاید این خودروی آلمانی زیبا بیش از این عدد فروخته می شد.
اینطورکه گفته شده مرسدس بنز 300SL فروخته شده با وجود گذشت زمان بسیار زیادی از تولید آن هنوز هم از نظر مکانیکی در سلامت کامل بوده و هیچ گونه مشکلی در کارکرد آن وجود نداشت.

عکس: حسن رزاقی

گزارش خطا
ارسال نظر
captcha
نظرات شما
مظاهری
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۷
مال کیه؟
یه فیلم بررسی شو بزارید!
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۷
سلام....در اینکه این ماشین از گرونترین مرسدس های تاریخ هست (منظورم مدلش هست )بر کسی پوشیده نیست ولی مگه توی همون بررسی اس ال اس نگفته بودین که قیمتش 9 تا 9.5 میلیارد هست؟
جلالی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۷
گرانترین بنز ایران (شاید حتی گرانترین ماشین ایران) یک بنر 500k هست که مال دهد 30 میلادی هست. نسخه استاندارد و سالم این ماشین حدود 10تا 15 میلیون دلار قیمت داره. اونی که تو ایران هست سفارشیه. شاید تو یه حراجی تا 30 میلیون دلار هم فروش بره. البته تو موزه هست. عکسشو سرچ کنید میاره (اونی که گلگیر و سپر جلو یکپاره سبز داره)
عقیل مصطفایی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۷
پس اون مرسدس بنز سرى k كه رنگش سبز و سفيده و كلا يه دونه ازش هست اونم تو ايرانه كه زيباترين خودروى تاريخ هستش چى؟ اون فكر كنم كم كم ده ميليون دلار بيارزه
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۷
به نظر من این ماشین زیباترین ماشین تاریخ خودروسازی هستش
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۷
ای جونم- با روح و روان ادم بازی میکنه
دنی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۷
لا مصب خیلی شاخه
من ماکتش رو دارم همین رنگ واقعا زیباست
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودرو‌های وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذی‌صلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبهه‌گیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج می‌شوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل می‌شود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو