کد خبر:
۱۴۱۸۷۲ ۱۸:۰۴
۱۴۰۰/۰۴/۰۷
وزیر صنعت، معدن وتجارت اعلام کرد:
کاهش وابستگی خارجی صنعت خودروسازی
پدال نیوز- وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: با تلاش خودروسازان و قطعهسازان، وابستگی چهار میلیارد دلاری صنعت خودروسازی به خارج امروز به ۱.۵ میلیارد دلار کاهش یافته و عمق داخلیسازیها افزایش یافته است.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایرنا، علیرضا رزمحسینی در مراسم امضای تفاهمنامه همکاری مشترک بین ایدرو، 2 خودروساز بزرگ کشور، بنیاد شهید و بانک مرکزی این موضوع را اعلام کرد.
براساس این تفاهمنامه ایران خودرو و سایپا متعهد به تحویل 30 هزار دستگاه خودرو به خانوادههای معظم شهدا، جانبازان و مدافعان حرم شدند.
وزیر صمت در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران، افزود: در هر نظام و حکومتی، فداکاران و سربازان وطن مورد تجلیل قرار میگیرند و بر اساس قانون خدماتی به آنان ارائه میشود.
وی خاطرنشانکرد: تفاهمنامه امروز بر اساس قانون مجلس به منظور کمک به ایثارگران بهویژه افرادی که مشکل رفت و آمد دارند اجرایی میشود و تحویل این خودروها از محل افزایش تولید خودروسازان خواهد بود.
رزم حسینی بیانداشت: با تلاش خودروسازان و قطعهسازان، وابستگی چهار میلیارد دلاری صنعت خودروسازی امروز به 1.5 میلیارد دلار کاهش یافته و عمق داخلیسازیها افزایش یافته است.
وزیر صنعت، معدن وتجارت با اشاره به تلاش خودروسازان برای افزایش کیفی تولیدات، تصریحکرد: امسال افزایش تولید نسبت به سال گذشته محقق خواهد شد و خودروسازان، تنوع در تولید و ارائه محصولات جدید را در برنامه دارند.
براساس این تفاهمنامه ایران خودرو و سایپا متعهد به تحویل 30 هزار دستگاه خودرو به خانوادههای معظم شهدا، جانبازان و مدافعان حرم شدند.
وزیر صمت در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران، افزود: در هر نظام و حکومتی، فداکاران و سربازان وطن مورد تجلیل قرار میگیرند و بر اساس قانون خدماتی به آنان ارائه میشود.
وی خاطرنشانکرد: تفاهمنامه امروز بر اساس قانون مجلس به منظور کمک به ایثارگران بهویژه افرادی که مشکل رفت و آمد دارند اجرایی میشود و تحویل این خودروها از محل افزایش تولید خودروسازان خواهد بود.
رزم حسینی بیانداشت: با تلاش خودروسازان و قطعهسازان، وابستگی چهار میلیارد دلاری صنعت خودروسازی امروز به 1.5 میلیارد دلار کاهش یافته و عمق داخلیسازیها افزایش یافته است.
وزیر صنعت، معدن وتجارت با اشاره به تلاش خودروسازان برای افزایش کیفی تولیدات، تصریحکرد: امسال افزایش تولید نسبت به سال گذشته محقق خواهد شد و خودروسازان، تنوع در تولید و ارائه محصولات جدید را در برنامه دارند.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها