چرا برخی جایگاهها بنزین ندارند؟
پدال نیوز- برخی از جایگاههای سوخت کشور با مشکل نبودن بنزین مواجه بودند و بسیاری از مردم موفق به سوختگیری نشدند. همایون صالحی، رئیس کانون جایگاهداران سوخت میگوید: این قضیه به دلیل کمبود بنزین نیست و مساله اصلی در پخش آن است.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از تجارتنیوز، امروز، امکان سوختگیری در برخی از جایگاههای کشور نبود. همایون صالحی، رییس کانون جایگاهداران سوخت در این باره میگوید: ناوگان حمل و نقل با مشکل روبهرو شده است و با توجه به کمبود درآمد رانندگان و جایگاهداران، پیشبینی میشود این مشکل گستردهتر هم شود.
صالحی توضیح میدهد: کرایه نفتکشها به نسبت کرایه حمل تریلیها و کامیونها، بسیار پایین است. این صنف مدتهاست مطالبه خود را مطرح میکنند اما کسی به آنان توجه نمیکند و تنها 50 درصد به حقوق آنان اضافه شده و نفتکشها در حال حاضر بیشتر ترجیح میدهند ماشینهای خود را به کانتینر یا هر وسیله کاربری دیگر که برایشان به صرفه است، تبدیل کنند.
او درباره مشکلات جایگاهداران اذعان میکند: حقالزحمهای که به جایگاهداران داده میشود، بسیار پایین است و بانک مرکزی تورم را بیش از 42 درصد گزارش کرده؛ با این حال، تنها 25 درصد به حقوق این افراد اضافه شده و با این وضعیت قطعا تعطیلی ناخواسته پیش میآید.
رییس کانون جایگاهداران سوخت ادعا میکند که این مشکل سراسری است و اضافه میکند: ناوگان حملونقل اغلب استانها بسیار کم شده و آنها برای سوخترسانی دچار مشکل شدهاند. همه تلاش مسولان این است که بنزین تهران را تامین کنند اما در سطح کشور ناوگان حمل و نقل دچار مشکل است. این به علت کمبود سوخت نیست و تاثیرات اعتصاب کارکنان نفتی هم هنوز خود را نشان نداده است.
همایون صالحی تصریح میکند: رانندگان به دلیل به صرفه نبودن کارشان، در حال تغییر کاربری کامیونهای خود هستند. چون نفتکش تا بندرعباس میرود و راننده حقوق مناسبی هم دریافت نمیکند. این رانندهها چون به مطالبات خود نمیرسند دیگر با شرکت پالایش و پخش توزیع نفت همکاری نمیکنند.
صالحی توضیح میدهد: کرایه نفتکشها به نسبت کرایه حمل تریلیها و کامیونها، بسیار پایین است. این صنف مدتهاست مطالبه خود را مطرح میکنند اما کسی به آنان توجه نمیکند و تنها 50 درصد به حقوق آنان اضافه شده و نفتکشها در حال حاضر بیشتر ترجیح میدهند ماشینهای خود را به کانتینر یا هر وسیله کاربری دیگر که برایشان به صرفه است، تبدیل کنند.
او درباره مشکلات جایگاهداران اذعان میکند: حقالزحمهای که به جایگاهداران داده میشود، بسیار پایین است و بانک مرکزی تورم را بیش از 42 درصد گزارش کرده؛ با این حال، تنها 25 درصد به حقوق این افراد اضافه شده و با این وضعیت قطعا تعطیلی ناخواسته پیش میآید.
رییس کانون جایگاهداران سوخت ادعا میکند که این مشکل سراسری است و اضافه میکند: ناوگان حملونقل اغلب استانها بسیار کم شده و آنها برای سوخترسانی دچار مشکل شدهاند. همه تلاش مسولان این است که بنزین تهران را تامین کنند اما در سطح کشور ناوگان حمل و نقل دچار مشکل است. این به علت کمبود سوخت نیست و تاثیرات اعتصاب کارکنان نفتی هم هنوز خود را نشان نداده است.
همایون صالحی تصریح میکند: رانندگان به دلیل به صرفه نبودن کارشان، در حال تغییر کاربری کامیونهای خود هستند. چون نفتکش تا بندرعباس میرود و راننده حقوق مناسبی هم دریافت نمیکند. این رانندهها چون به مطالبات خود نمیرسند دیگر با شرکت پالایش و پخش توزیع نفت همکاری نمیکنند.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها