کد خبر:
۱۴۱۵۶۱ ۱۱:۱۴
۱۴۰۰/۰۳/۳۰
وزیر صمت در نشست با مدیران گروه خودروسازی بهمن تأکید کرد:
عرضه خودروی باکیفیت توسط خودروسازان
پدال نیوز: وزیر صمت در نشست با مدیران گروه خودروسازی بهمن به عرضه خودرو باکیفیت توسط خودروسازان تأکید کرد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز؛ علیرضا رزم حسینی در این نشست با اشاره به برنامهریزی انجام گرفته برای افزایش کمی و کیفی تولید خودرو در کشور، اظهار کرد: مردم ایران شایسته استفاده از خودروهای باکیفیت بالا هستند و این مهم باید به عنوان یک سیاست راهبردی مدنظر همه شرکت های خودروسازی باشد و در این راستا قدم بردارند.
وی همچنین افزود: شرکتهای خودروسازی باید ضمن افزایش تولیدات خود، برای ارتقای سطح کیفی محصولات تولیدی خود اقدام کنند.
وزیر صنعت، معدن و تجارت یکی از مهمترین سیاست های این وزارتخانه را حمایت از بخش خصوصی برشمرد و تاکید کرد: افزایش عمق ساخت داخل خودروهای مونتاژی در کشور باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
گفتنی است که مدیران گروه خودروسازی بهمن در نشستی با وزیر صنعت، معدن و تجارت، برنامه های سال 1400 این مجموعه برای تولید انواع خودروهای سواری، ون، باری و کشنده را ارائه کردند. سال 1400 پر محصول ترین سال گروه بهمن است و قرار بر عرضه خودروهای جدید می باشد. گروه بهمن امسال اولین خودرو SUV کوپه داخلی سازی شده، دیگنیتی را به بازار عرضه کرد و در کنار آن تولید فیدلیتی به عنوان محصول استراتژیک بهمن را در دست اقدام دارد که روز دوشنبه به صورت نقدی به فروش میرسد. همچنین امسال یک ون باری جدید (Cargo Van) و یک سدان مدرن، زیبا و پرقدرت را قصد تولید دارد. در حوزه تجاری نیز خوش درخشیده و در کنار تولید محصولات برند شیلر، تولید کامیون کشنده پر قدرت با طراحی و امکانات مدرن و پیشرفته با برند امپاور را برای تکمیل سبد محصولات خود و بر اساس نیاز بازار در برنامه دارد.
وی همچنین افزود: شرکتهای خودروسازی باید ضمن افزایش تولیدات خود، برای ارتقای سطح کیفی محصولات تولیدی خود اقدام کنند.
وزیر صنعت، معدن و تجارت یکی از مهمترین سیاست های این وزارتخانه را حمایت از بخش خصوصی برشمرد و تاکید کرد: افزایش عمق ساخت داخل خودروهای مونتاژی در کشور باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
گفتنی است که مدیران گروه خودروسازی بهمن در نشستی با وزیر صنعت، معدن و تجارت، برنامه های سال 1400 این مجموعه برای تولید انواع خودروهای سواری، ون، باری و کشنده را ارائه کردند. سال 1400 پر محصول ترین سال گروه بهمن است و قرار بر عرضه خودروهای جدید می باشد. گروه بهمن امسال اولین خودرو SUV کوپه داخلی سازی شده، دیگنیتی را به بازار عرضه کرد و در کنار آن تولید فیدلیتی به عنوان محصول استراتژیک بهمن را در دست اقدام دارد که روز دوشنبه به صورت نقدی به فروش میرسد. همچنین امسال یک ون باری جدید (Cargo Van) و یک سدان مدرن، زیبا و پرقدرت را قصد تولید دارد. در حوزه تجاری نیز خوش درخشیده و در کنار تولید محصولات برند شیلر، تولید کامیون کشنده پر قدرت با طراحی و امکانات مدرن و پیشرفته با برند امپاور را برای تکمیل سبد محصولات خود و بر اساس نیاز بازار در برنامه دارد.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها