بیانیه صدا و سیما درباره تحریم ظریف در 90
پدال نیوز: روابط عمومی رسانه ملی با ارائهی توضیحاتی به اظهارات اخیر نوبخت درباره صدا و سیما پاسخ داد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایسنا، روابط عمومی رسانه ملی با ارائهی توضیحاتی به اظهارات اخیر نوبخت درباره صدا و سیما پاسخ داد.
در این مطلب آمده است:
«در پی اظهارات اخیر سخنگوی محترم دولت درباره صداوسیما و طرح برخی نسبتهای نادرست به رسانه ملی، روابط عمومی صداوسیما، بیان توضیحاتی در این خصوص را ضروری میداند؛
1 - بنا به قوانین و ضوابط رسانه در دعوت از رجل سیاسی و مذهبی، هماهنگی و انجام امور اداری دعوت از سوی مدیران سازمان است و تهیهکنندگان و مجریان برنامه نیز با هماهنگی با مدیران اقدام میکنند، اما دعوت از جناب آقای دکتر ظریف در برنامه نود خارج از این قاعده متعارف صورت گرفته است.
2 - متاسفانه با وجود تاکیدات مکرر در این خصوص عدهای تلاش میکنند با بهره برداری های سیاسی از این موضوع، تلاشهای رسانهملی را نادیده گرفته و زحمات شبانه روزی همکاران خدوم این رسانه را در انجام رسالت حرفه ای و سازمانی خود خدشه دار کنند. جای بسی تأمل و تعجب است که سخنگوی محترم دولت با وجود اذعان به تلاشهای صداوسیما در پوشش فعالیتهای دولت در مقاطع مختلف، صفت نامفهوم اپوزیسیون را به صداوسیما نسبت میدهد و آن را به یک رسانه جناحی تشبیه میکند. باید پرسید آیا رشد کمی و کیفی تولیدات رسانه ملی درخصوص پوشش فعالیتهای دولت در بخشهای مختلف و با هدف کمک به دولت و ایجاد امید و نشاط در جامعه بیانگر عملکرد جناحی است؟ آیا رشد سه برابری برنامه های رسانه ملی در هفته دولت نسبت به سالهای گذشته و ایجاد امکان برای همه وزرای محترم برای ارائه گزارش از عملکرد حوزه وزارتی خود نشان دهنده برخورد اپوزیسیون گونه صداوسیماست؟
3- جناب آقای نوبخت نیک می دانند همه این اقدامات در شرایطی انجام می گیرد که رسانه ملی با چالشهای جدی در تامین منابع مالی خود روبروست و این مشکلات تاکنون زیان های جبران ناپذیری را به پیکره رسانه وارد کرده است. انتظار این است اگر رسانه ملی را از خود می دانیم در نقد عملکرد آن نیز همانند مجموعه های مرتبط با خود، جانب انصاف را رعایت کنیم.
در پایان براین نکته تاکید می شود این اظهارنظرها و حاشیهسازیها لحظهای رسانه ملی را در انجام وظیفه ذاتی خود نسبت به نظام ، دولت و سایر دستگاه های کشور دچار تردید نخواهد کرد و بر این باوریم که مردم شریف ایران با درک درست از واقعیتها همانند گذشته رسانه ملی را در انجام وظایف حرفهای خود همراهی خواهند کرد.»
در این مطلب آمده است:
«در پی اظهارات اخیر سخنگوی محترم دولت درباره صداوسیما و طرح برخی نسبتهای نادرست به رسانه ملی، روابط عمومی صداوسیما، بیان توضیحاتی در این خصوص را ضروری میداند؛
1 - بنا به قوانین و ضوابط رسانه در دعوت از رجل سیاسی و مذهبی، هماهنگی و انجام امور اداری دعوت از سوی مدیران سازمان است و تهیهکنندگان و مجریان برنامه نیز با هماهنگی با مدیران اقدام میکنند، اما دعوت از جناب آقای دکتر ظریف در برنامه نود خارج از این قاعده متعارف صورت گرفته است.
2 - متاسفانه با وجود تاکیدات مکرر در این خصوص عدهای تلاش میکنند با بهره برداری های سیاسی از این موضوع، تلاشهای رسانهملی را نادیده گرفته و زحمات شبانه روزی همکاران خدوم این رسانه را در انجام رسالت حرفه ای و سازمانی خود خدشه دار کنند. جای بسی تأمل و تعجب است که سخنگوی محترم دولت با وجود اذعان به تلاشهای صداوسیما در پوشش فعالیتهای دولت در مقاطع مختلف، صفت نامفهوم اپوزیسیون را به صداوسیما نسبت میدهد و آن را به یک رسانه جناحی تشبیه میکند. باید پرسید آیا رشد کمی و کیفی تولیدات رسانه ملی درخصوص پوشش فعالیتهای دولت در بخشهای مختلف و با هدف کمک به دولت و ایجاد امید و نشاط در جامعه بیانگر عملکرد جناحی است؟ آیا رشد سه برابری برنامه های رسانه ملی در هفته دولت نسبت به سالهای گذشته و ایجاد امکان برای همه وزرای محترم برای ارائه گزارش از عملکرد حوزه وزارتی خود نشان دهنده برخورد اپوزیسیون گونه صداوسیماست؟
3- جناب آقای نوبخت نیک می دانند همه این اقدامات در شرایطی انجام می گیرد که رسانه ملی با چالشهای جدی در تامین منابع مالی خود روبروست و این مشکلات تاکنون زیان های جبران ناپذیری را به پیکره رسانه وارد کرده است. انتظار این است اگر رسانه ملی را از خود می دانیم در نقد عملکرد آن نیز همانند مجموعه های مرتبط با خود، جانب انصاف را رعایت کنیم.
در پایان براین نکته تاکید می شود این اظهارنظرها و حاشیهسازیها لحظهای رسانه ملی را در انجام وظیفه ذاتی خود نسبت به نظام ، دولت و سایر دستگاه های کشور دچار تردید نخواهد کرد و بر این باوریم که مردم شریف ایران با درک درست از واقعیتها همانند گذشته رسانه ملی را در انجام وظایف حرفهای خود همراهی خواهند کرد.»
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها