کد خبر:
۱۴۰۱۴۳ ۱۴:۲۱
۱۴۰۰/۰۲/۲۱
مشارکت "سایپا" در کاهش مصرف برق تهران
پدال نیوز: همگام با برنامههای مدیریت بار شبکه توزیع برق پایتخت، شرکت سایپا نیز با امضای تفاهمنامه همکاری با شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، به جمع همیاران صنعت برق کشور پیوست.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، علیرضا رنجبر مدیر منطقه برق آزادی از مناطق 22 گانه شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در این خصوص گفت: با توجه به این که وضعیت بارندگی های یک سال گذشته، با کاهش میزان تولید نیروگاههای برق آبی، فشار مضاعفی را بر مجموعه صنعت برق کشور وارد کرده است، همگام با طرحهای متعدد شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ به منظور کسب اطمینان از مدیریت بار شبکه برق کلان شهر تهران در ساعات اوج مصرف و تامین برق مشترکان، منطقه برق آزادی نیز به عنوان ارائه دهنده خدمات حوزه برق به بخش اعظم صنایع مستقر در پایتخت، امضای تفاهمنامههای همکاری با صنایع را از سال گذشته به شکل جدی در دستور کار خود قرار داده است.
رنجبر افزود: در همین راستا طی نشستی مشترک با "سید جواد سلیمانی" مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و جمعی از مدیران ارشد آن مجموعه، با توجه به تفکر و تعهد حاکم بر مجموعه مدیریتی خودروسازی سایپا به منظور همراهی با صنعت برق کشور، مقرر شد کارخانه سایپا و زیرمجموعههای تولیدی در ساعات پیک بار تهران، با اعمال راهکارهای مدیریت مصرف انرژی به میزان حداقل 5 مگاوات، مصرف برق خود را نسبت به سال گذشته کاهش دهند که این اقدام، گامی ارزنده در تامین آسایش و آرامش هموطنان ساکن پایتخت و همچنین همراهی در کاهش بار شبکه برق کشور خواهد بود.
مدیر منطقه برق آزادی، با اشاره به مشکلات ناشی از شیوع بیماری کرونا همزمان با کاهش بارندگیها و فرا رسیدن گرمای زودرس هوا، حفظ پایداری شبکه و تامین برق مراکز درمانی را در سال جاری، بسیار پراهمیتتر از سالهای گذشته دانست و گفت: شرکت سایپا با امضای این تفاهمنامه، به منظور همیاری هرچه بیشتر در کاهش مصرف برق در ماههای گرم سال، موافقت خود را با تغییر تاریخ تعطیلات تابستانی کارخانجات خود از شهریور به نیمه اول مردادماه سال جاری نیز اعلام کرد.
رنجبر با قدردانی از همکاری ارزنده مجموعه مدیریتی این گروه خودروسازی، صنایع را به عنوان ستون اقتدار و پیشرفت کشور، پیشگامان اجرای طرحهای زیست محیطی دانست و ابراز امیدواری کرد با همکاری مشترکان تهرانی در بخشهای مختلف بهویژه صنایع و ادارات، تابستان 1400 بدون کمترین اختلالی در تامین برق مورد نیاز هموطنان، پشت سر گذاشته شود.
منبع: ایلنا
رنجبر افزود: در همین راستا طی نشستی مشترک با "سید جواد سلیمانی" مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و جمعی از مدیران ارشد آن مجموعه، با توجه به تفکر و تعهد حاکم بر مجموعه مدیریتی خودروسازی سایپا به منظور همراهی با صنعت برق کشور، مقرر شد کارخانه سایپا و زیرمجموعههای تولیدی در ساعات پیک بار تهران، با اعمال راهکارهای مدیریت مصرف انرژی به میزان حداقل 5 مگاوات، مصرف برق خود را نسبت به سال گذشته کاهش دهند که این اقدام، گامی ارزنده در تامین آسایش و آرامش هموطنان ساکن پایتخت و همچنین همراهی در کاهش بار شبکه برق کشور خواهد بود.
مدیر منطقه برق آزادی، با اشاره به مشکلات ناشی از شیوع بیماری کرونا همزمان با کاهش بارندگیها و فرا رسیدن گرمای زودرس هوا، حفظ پایداری شبکه و تامین برق مراکز درمانی را در سال جاری، بسیار پراهمیتتر از سالهای گذشته دانست و گفت: شرکت سایپا با امضای این تفاهمنامه، به منظور همیاری هرچه بیشتر در کاهش مصرف برق در ماههای گرم سال، موافقت خود را با تغییر تاریخ تعطیلات تابستانی کارخانجات خود از شهریور به نیمه اول مردادماه سال جاری نیز اعلام کرد.
رنجبر با قدردانی از همکاری ارزنده مجموعه مدیریتی این گروه خودروسازی، صنایع را به عنوان ستون اقتدار و پیشرفت کشور، پیشگامان اجرای طرحهای زیست محیطی دانست و ابراز امیدواری کرد با همکاری مشترکان تهرانی در بخشهای مختلف بهویژه صنایع و ادارات، تابستان 1400 بدون کمترین اختلالی در تامین برق مورد نیاز هموطنان، پشت سر گذاشته شود.
منبع: ایلنا
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو خودرو در «فاز انتظار» توافق ورود خودروی پلاک منطقه آزاد تهران به ناوگان حمل و نقل عدم صدور مجوز برای تردد خودروهای مناطق آزاد در سرزمین اصلی خودرو در انتظار تکرار برجام هند در مسیر فناوری خودروهای خودران
شرایط فروش