یک مقام مسئول اعلام کرد
آغاز بهره برداری از سامانه جامع بازرگانی سازمان راهداری
پدال نیوز- یک مقام مسئول گفت: سامانه جامع بازرگانی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای (TIS) به بهره برداری رسید.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از سازمان راهداری و حمل و نقل جادهای، حمیدرضا شهرکی ثانوی مدیرکل دفترامور سرمایه گذاری و نظارت بر بهره برداری سازمان راهداری و حمل و نقل جادهای اظهار داشت: به منظور مدیریت اطلاعات بخش بازرگانی سازمان راهداری و حمل و نقل جادهای، این سامانه طی یک فرآیند 9 ماهه و جلسات متعدد کارشناسی طراحی و به بهرهبرداری رسید.
وی افزود: این سامانه یک سیستم پشتیبانی تصمیم گیری (DSS)، محسوب میشود و قادر به مدیریت قراردادهای بهرهبرداری سازمان راهداری و حمل و نقل جادهای در حوزه بازرگانی است. همچنین اطلاعات کلیه اموال این سازمان در بخش بازرگانی شامل تابلوهای تبلیغاتی، پلهای عابر پیاده، پایانههای بار دولتی، کاربریهای خارج از پایانه، غرف حمل و نقلی، تجاری و غیره، جمع آوری و مدیریت میشود.
شهرکی خاطرنشان کرد: تهیه نقشههای GIS از اموال و پراکندگی آنها در سطح کشور، تهیه گزارشها و داشبوردهای مدیریتی و راهبردی از اطلاعات قراردادها و اموال از نقاط قوت این سامانه است.
مدیرکل دفتر امور سرمایه گذاری و نظارت بر بهره برداری اظهار داشت: مقرر است در فاز دوم با تهیه اپلیکیشن موبایلی مبتنی بر اندروید و با استفاده از پروتکلهای Gtoz-Gtoc خدمات متنوعی به سرمایه گذاران و متقاضیان سرمایه گذاری در بخشهای مختلف حوزه بازرگانی ارائه و همچنین اطلاع رسانیهای متعددی به شهروندان ذینفع در این حوزه انجام شود.
وی یادآور شد: پیاده سازی فاز اول این سامانه شامل ورود اطلاعات پایه اموال سازمان راهداری و حمل و نقل جادهای با همکاری کارشناسان بازرگانی ادارات کل راهداری و حمل و نقل جادهای استانهای سراسر کشور، انجام شد.
گفتنی است، سامانه از طریق نشانی tis.rmto.ir قابل استفاده و بهره برداری است.
وی افزود: این سامانه یک سیستم پشتیبانی تصمیم گیری (DSS)، محسوب میشود و قادر به مدیریت قراردادهای بهرهبرداری سازمان راهداری و حمل و نقل جادهای در حوزه بازرگانی است. همچنین اطلاعات کلیه اموال این سازمان در بخش بازرگانی شامل تابلوهای تبلیغاتی، پلهای عابر پیاده، پایانههای بار دولتی، کاربریهای خارج از پایانه، غرف حمل و نقلی، تجاری و غیره، جمع آوری و مدیریت میشود.
شهرکی خاطرنشان کرد: تهیه نقشههای GIS از اموال و پراکندگی آنها در سطح کشور، تهیه گزارشها و داشبوردهای مدیریتی و راهبردی از اطلاعات قراردادها و اموال از نقاط قوت این سامانه است.
مدیرکل دفتر امور سرمایه گذاری و نظارت بر بهره برداری اظهار داشت: مقرر است در فاز دوم با تهیه اپلیکیشن موبایلی مبتنی بر اندروید و با استفاده از پروتکلهای Gtoz-Gtoc خدمات متنوعی به سرمایه گذاران و متقاضیان سرمایه گذاری در بخشهای مختلف حوزه بازرگانی ارائه و همچنین اطلاع رسانیهای متعددی به شهروندان ذینفع در این حوزه انجام شود.
وی یادآور شد: پیاده سازی فاز اول این سامانه شامل ورود اطلاعات پایه اموال سازمان راهداری و حمل و نقل جادهای با همکاری کارشناسان بازرگانی ادارات کل راهداری و حمل و نقل جادهای استانهای سراسر کشور، انجام شد.
گفتنی است، سامانه از طریق نشانی tis.rmto.ir قابل استفاده و بهره برداری است.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها