مدیر عامل اتحادیه سواری کرایه اعلام کرد
پرداخت نشدن مابه التفاوت بنزین رانندگان بین شهری
پدال نیوز: مدیر عامل اتحادیه تعاونی سواری کرایههای کشور با اشاره به عدم تخصیص مابه التفاوت نرخ بنزین سهمیهای و آزاد برای رانندگان سواریهای کرایه بینشهری در دو ماه گذشته، گفت: بهترین راهکار برای حل این مشکل رانندگان این وسایل حمل و نقل عمومی افزایش سهمیه بنزین به ۷۵۰ لیتر در ماه است.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، رحمت حاج محمدعلی اظهار کرد: در حال حاضر ۳۰ هزار دستگاه سواریکرایه در محورهای مواصلاتی کشور هستند که از این تعداد بیش از ۱۲ هزار خودرو فعالیت بیشتری داشته و پرکارتر از رانندگان دیگر هستند.
وی با اشاره به اختصاص سهمیه ۴۰۰ لیتری بنزین برای رانندگان بینشهری با قیمت ۱۵۰۰ تومان، افزود: از همان ابتدا قرار بود به ازای کاکرد بیشتر رانندگان مازاد بر مصرف این ۴۰۰ لیتر سهمیهای، مابهالتفاوت آن به حساب رانندگان واریز شود. بدین صورت که در پایان هر ماه اتحادیه سواری کرایه لیست رانندگان بین شهری را که بیشتر از ۴۰۰ لبتر بنزین مصرف کردند را به سازمان راهداری ارسال کرده و نهایتا این لیست با تایید وزارت کشور به شرکت نفت ارسال میشود تا مابهالتفاوت بنزینی که رانندگان مصرف کردهاند به حسابشان واریز شود.
مدیر عامل اتحادیه تعاونی سواری کرایههای کشور با بیان این نامه رانندگان با وجود گذشت دو ماه هنوز به تایید و امضای مسئول مربوطه در وزارت کشور نرسیده است، ادامه داد: در حال حاضر با وجود مشقتها و سختیهایی که رانندگان متحمل میشوند، طی دو ماه گذششته یعنی اسفند ماه سال گذشته و فروردین ماه این مابهالتفاون به حساب رانندگان واریز نشده است در حالی که قرار بود تا پنجم هر ماه این اتفاق بیافتد.
حاج محمدعلی گفت: با توجه به این مشکلات ضمن درخواست پرداخت این مبلغ در اسرع وقت، پیشنهاد دادیم که سهیمه بنزین رانندگان بین شهری به ویژه آنهایی که پر کار هستند تا ۷۵۰ لیتر افزایش یابد و دیگر مابهالتفاوتی هم پرداخت نکنند.
منبع: ایسنا
وی با اشاره به اختصاص سهمیه ۴۰۰ لیتری بنزین برای رانندگان بینشهری با قیمت ۱۵۰۰ تومان، افزود: از همان ابتدا قرار بود به ازای کاکرد بیشتر رانندگان مازاد بر مصرف این ۴۰۰ لیتر سهمیهای، مابهالتفاوت آن به حساب رانندگان واریز شود. بدین صورت که در پایان هر ماه اتحادیه سواری کرایه لیست رانندگان بین شهری را که بیشتر از ۴۰۰ لبتر بنزین مصرف کردند را به سازمان راهداری ارسال کرده و نهایتا این لیست با تایید وزارت کشور به شرکت نفت ارسال میشود تا مابهالتفاوت بنزینی که رانندگان مصرف کردهاند به حسابشان واریز شود.
مدیر عامل اتحادیه تعاونی سواری کرایههای کشور با بیان این نامه رانندگان با وجود گذشت دو ماه هنوز به تایید و امضای مسئول مربوطه در وزارت کشور نرسیده است، ادامه داد: در حال حاضر با وجود مشقتها و سختیهایی که رانندگان متحمل میشوند، طی دو ماه گذششته یعنی اسفند ماه سال گذشته و فروردین ماه این مابهالتفاون به حساب رانندگان واریز نشده است در حالی که قرار بود تا پنجم هر ماه این اتفاق بیافتد.
حاج محمدعلی گفت: با توجه به این مشکلات ضمن درخواست پرداخت این مبلغ در اسرع وقت، پیشنهاد دادیم که سهیمه بنزین رانندگان بین شهری به ویژه آنهایی که پر کار هستند تا ۷۵۰ لیتر افزایش یابد و دیگر مابهالتفاوتی هم پرداخت نکنند.
منبع: ایسنا
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها