آخرین وضعیت سفرهای جاده ای در موج چهارم کرونا +جریمههای دوربینی
پدال نیوز: بر اساس آخرین اخبار و اطلاعات بدست آمده از وضعیت جادهها و محورهای مواصلاتی، سفرهای بینشهری در موج چهارم کرونا و به ویژه پس ممنوعیتهای جدید تردد کاهش محسوسی داشته است و همه دوربینهای پلاکخوان برای ثبت تخلفات رانندهها در این ایام فعال شدهاند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، بر اساس آخرین وضعیت و آمار تردد وسایل نقلیه مختلف در محورهای مواصلاتی بین استانی تا شنبه هفته جاری تعداد وسایل نقلیه مختلف که از جادههای کشور عبور کردهاند به حدود یک میلیون و ۶۰۰ هزار دستگاه رسیده است که کاهش محسوسی را پس از تعطیلات نوروزی نشان میدهد.
از سوی دیگر طی روزهای گذشته با سختگیریهای اعمال شده در پی گسترش ویروس کرونا در کشور در موج چهارم، وضعیت ترددها نشان میدهد سفرهای جادهای مردم روز به روز در حال کاهش است و در روزهای آتی ممکن است به حداقل تردد در سال جاری و حتی سال گذشته برسد.
اما در این میان برخی از رانندگان اقدام به جابهجایی با وسایل نقلیه خود میکنند که بر اساس آخرین اطلاعات بدست آمده خبرنگار ایسنا از مرکز مدیریت راهها، همه دوربینهای نصب شده این مرکز بنا به دستور ستاد ملی مقابله با کرونا فعال شده و در حال صبت پلاک مسافران متخلف است.
بر این اساس همه خودروها با ورود و خروج از و به استانها و شهرهایی به غیر منطقه بومی خود با جرائم ۵۰۰ هزار تومانی تا یک میلیون تومانی مواجه میشوند و حتی ممکن است خودروی مسافران توقف شده یا با وجود این جریمههای سنگین به مبدا سفر بازگردانده شود. البته با توجه به قرمز بودن اکثر شهرهای کشور که ممکن است بر اساس آخرین اعلام وزارت بهداشت رنگ برخی شهرها سیاه شوند، جریمه فعلی که برای عبور و مرور از و به این شهرها در نظر گرفته شده یک میلیون تومان خواهد بود.
البته اگر رانندگان از آزادراهها یا محورهای مواصلاتی کمربندی استفاده کنند ممکن است مشمول این جرایم نشوند اما با توجه به قرمز بودن رنگ کشور از نظر شیوع ویروس کرونا، هیچ یک از مردم نمیتوانند به راحتی و بدون جریمه از شهر خود خارج شوند.
منبع: ایسنا
انتهای پیام/
از سوی دیگر طی روزهای گذشته با سختگیریهای اعمال شده در پی گسترش ویروس کرونا در کشور در موج چهارم، وضعیت ترددها نشان میدهد سفرهای جادهای مردم روز به روز در حال کاهش است و در روزهای آتی ممکن است به حداقل تردد در سال جاری و حتی سال گذشته برسد.
اما در این میان برخی از رانندگان اقدام به جابهجایی با وسایل نقلیه خود میکنند که بر اساس آخرین اطلاعات بدست آمده خبرنگار ایسنا از مرکز مدیریت راهها، همه دوربینهای نصب شده این مرکز بنا به دستور ستاد ملی مقابله با کرونا فعال شده و در حال صبت پلاک مسافران متخلف است.
بر این اساس همه خودروها با ورود و خروج از و به استانها و شهرهایی به غیر منطقه بومی خود با جرائم ۵۰۰ هزار تومانی تا یک میلیون تومانی مواجه میشوند و حتی ممکن است خودروی مسافران توقف شده یا با وجود این جریمههای سنگین به مبدا سفر بازگردانده شود. البته با توجه به قرمز بودن اکثر شهرهای کشور که ممکن است بر اساس آخرین اعلام وزارت بهداشت رنگ برخی شهرها سیاه شوند، جریمه فعلی که برای عبور و مرور از و به این شهرها در نظر گرفته شده یک میلیون تومان خواهد بود.
البته اگر رانندگان از آزادراهها یا محورهای مواصلاتی کمربندی استفاده کنند ممکن است مشمول این جرایم نشوند اما با توجه به قرمز بودن رنگ کشور از نظر شیوع ویروس کرونا، هیچ یک از مردم نمیتوانند به راحتی و بدون جریمه از شهر خود خارج شوند.
منبع: ایسنا
انتهای پیام/
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش