موتورهای سنگین از امروز میتوانند به خیابانها بیایند!
پدال نیوز- ساسان اکبری، قهرمان حرفهای موتور ریس کشورمان در رابطه با اتفاقات سال ۱۳۹۹ توضیحاتی داد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، ساسان اکبری، قهرمان جهانی حرفه ای رشته موتور ریس کشورمان در رابطه با اتفاقات سال 99 بیان کرد: در سالی که گذشت اتفاقات تلخ زیادی در کشورمان افتاد. ما در این سال از مسابقات دور بودیم، اما فدراسیون توانست در این سال 4 مسابقه را برای ما برگزار کند. آخرین مسابقهای که در سال 99 شرکت کردیم در ورزشگاه تختی برگزار شد که از بین 30 موتور سوار من توانستم عنوان قهرمانی را کسب کنم.
وی ادامه داد: یکی دیگر از مسابقاتی که در سال 99 شرکت کردم، رقابتی بود که به یاد سردار سلیمانی برگزار شد و حضور من در آن مسابقه نمادین بود. آن مسابقه در ورزشگاه آزادی برگزار شد و من هم به طور نمادین شرکت کردم تا جوانان انگیزه بیشتری برای رقابت داشته باشند. به همین دلیل از خط پایان عبور نکردم تا دوستانم همگی رد شدند و سپس من از خط رد شدم.
کار فدراسیونی که با سرپرست اداره شود، سخت است
اکبری در خصوص عملکرد فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری در سال 99 اظهار کرد: در این سال فدراسیون مدتی با حضور سرپرست اداره شد، مدتی را با دبیر و حالا هم صاحب رئیس شده است. نمیتوان از فدراسیونی که با سرپرست اداره میشود، تعریف کرد. فدراسیونی را که سرپرست اداره کند، وضعیت جالبی نخواهد داشت. امیدوارم با آمدن مازیار ناظمی وضع فدراسیون بهتر و به موتور سواران توجه بیشتری شود.
سنگین سواران میتوانند به خیابانها بیایند
قهرمان موتور ریس کشورمان دروغ سیزده را این گونه بیان کرد: موتور سنگین آزاد شد و موتورهای سنگین از امروز میتوانند به خیابانها بیایند.
وی ادامه داد: یکی دیگر از مسابقاتی که در سال 99 شرکت کردم، رقابتی بود که به یاد سردار سلیمانی برگزار شد و حضور من در آن مسابقه نمادین بود. آن مسابقه در ورزشگاه آزادی برگزار شد و من هم به طور نمادین شرکت کردم تا جوانان انگیزه بیشتری برای رقابت داشته باشند. به همین دلیل از خط پایان عبور نکردم تا دوستانم همگی رد شدند و سپس من از خط رد شدم.
کار فدراسیونی که با سرپرست اداره شود، سخت است
اکبری در خصوص عملکرد فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری در سال 99 اظهار کرد: در این سال فدراسیون مدتی با حضور سرپرست اداره شد، مدتی را با دبیر و حالا هم صاحب رئیس شده است. نمیتوان از فدراسیونی که با سرپرست اداره میشود، تعریف کرد. فدراسیونی را که سرپرست اداره کند، وضعیت جالبی نخواهد داشت. امیدوارم با آمدن مازیار ناظمی وضع فدراسیون بهتر و به موتور سواران توجه بیشتری شود.
سنگین سواران میتوانند به خیابانها بیایند
قهرمان موتور ریس کشورمان دروغ سیزده را این گونه بیان کرد: موتور سنگین آزاد شد و موتورهای سنگین از امروز میتوانند به خیابانها بیایند.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها