آخرین به روز رسانی:
قیمت روز خودرو
شرایط فروش خودرو
مقایسه خودرو
تجربه رانندگی
کد خبر:
۱۳۸۳۷۶
۱۵:۳۸
۱۳۹۹/۱۲/۲۹
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای:

اتوبوس ها تنها باید ۵۰ درصد ظرفیت خود را تکمیل کنند

پدال نیوز: معاون وزیر راه وشهرسازی گفت: در صورتی که رانندگان در پایانه بیش از ۵۰ درصد ظرفیت خود سوار کنند برخورد خواهد شد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس  سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای در حاشیه بازدید از پایانه جنوب با بیان اینکه وضعیت سلامتی مسافر و بهداشت در اتوبوس ها در پایانه و در طول مسیر مورد بررسی قرار می گیرند، بیان کرد: تمامی دستور العمل های بهداشتی در پایانه های مسافری رعایت می شود و توصیه اکید داریم که مسافر بیمار نیز از ناوگان استفاده نکنند.

امانی با بیان اینکه اتوبوس‌ها تنها از ۵۰ درصد ظرفیت خود برای مسافرگیری استفاده می‌کنند و در هر ردیف تنها دو نفر مسافر قرار می‌گیرد، افزود: این برنامه ریزی جهت حفظ سلامت مسافرانی است که مجبور به سفر هستند.

او با تاکید بر مستند سازی و نظارت بر حسن اجرای آیین‌نامه‌ها، شیوه نامه ها و دستورالعمل های تدوین شده در این حوزه، افزود: تسریع در روند امورات به ویژه آشنایی عموم مردم بر نحوه عملکرد ناوگان و رانندگان به رؤسای پایانه ها در این بخش بسیار مهم است.

امانی توضیح داد: در صورتی که مسافران  تخلفی  در پایانه های مسافری مشاهده کنند و  یا بیش از ظرفیت مسافر سوار کنند با سامانه ۱۴۱ و یا اپلیکیشن های سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای تماس بگیرند.

او یادآور شد: مسافران در طول سفر باید حتما  از ماسک و دستکش استفاده کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای جهت خدمات دهی به عموم مردم از تمام فرصت ها استفاده می کند، تصریح کرد: با استقرار شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات در تمامی پایانه ها مسافران می‌توانند با مراجعه به سامانه ۱۴۱ و ورود به بخش ارسال مشکلات حمل و نقل عمومی و ثبت شکایت مسافران، مراتب اعتراض خود را نسبت به هرگونه تخلف در بخش ثبت شکایات حمل و نقل عمومی اعلام کنند و به صورت آنلاین به تخلف گزارش شده اشاره رسیدگی و با متخلفان برخورد می شود.

امانی با بیان اینکه انجمن های صنفی حمل و نقل جاده ای تلاش بسیار زیادی می کنند، افزود: در طول یک سال گذشته و به دنبال شیوع ویروس کرونا، خسارت های زیادی به ناوگان حمل و نقل جاده ای به خصوص در حوزه مسافر وارد شد اما با وجود همه این دشواری ها تلاش انجمن های صنفی این حوزه موثر است.

گفتنی است در این بازدید محسن حاج اسماعیلی مدیر کل دفتر ریاست ، بابک طالبی معاون حمل و نقل سازمان ، داریوش باقرجوان مدیر کل دفتر حمل و نقل مسافر، منصور فخاران مشاور رئیس رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای همراهی کردند.


منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/
گزارش خطا
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودرو‌های وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذی‌صلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبهه‌گیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج می‌شوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل می‌شود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو