کد خبر:
۱۳۸۳۷۳ ۱۳:۳۰
۱۳۹۹/۱۲/۲۹
خداحافظی مینی با موتورهای احتراقی
پدال نیوز- در جریان کنفرانس سالانه ۲۰۲۱ شرکت BMW ، اعلام شد که شرکت مینی قصد دارد با موتور احتراقی ماشین های خود خداحافظی کند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، با تغییر تدریجی و تمایل صنعت خودرو به رفتن سمت وسایل نقلیه الکتریکی، باید خود را برای شنیدن سیگنالهای بیشتر از انقراض موتور احتراق آماده کنید. امروز شرکت مینی که در واقع مالک آن بی ام و است، در قالب اطلاعیهای اعلام کرد، برای معرفی آخرین ماشین مجهز به ICE خود در سال 2025 برنامههایی دارد.
کنفرانس سالانه 2021 BMW برگزار شد
اولیور زیپسه رئیس BMW در جریان کنفرانس سالانه 2021 این شرکت گفت که این شرکت انگلیسی، تا اوایل دهه 2030 به طور کامل به وسایل نقلیه الکتریکی روی خواهد آورد.
همچنین شایان ذکر است که در این کنفرانس، معرفی رسمی i4 در فرم تولید نیز انجام شد. مینی اولین زیرمجموعه گروه BMW خواهد بود که موتور احتراق را کاملا کنار گذاشته و در حال حرکت به سمت آیندهای کاملاً الکتریکی است
مینی تخمین میزند که وسایل نقلیه کاملاً الکتریکی، حداقل نیمی از فروش سالانه این شرکت را تا سال 2027، قبل از آغاز دهه آینده که آخرین ماشین با موتور احتراق از خط تولید خارج میشود، به خود اختصاص دهند.
در این راستا، مینی در حال کار بر روی یک پلتفرم هدفمند EV با همکاری شرکت Great Wall Motor برای معرفی اتومبیلهای الکتریکی جدید از سال 2023 به بعد است.
به گفته اولیور زیپسه، هر یک از اتومبیلهای جدیدی که پس از سال 2025 توسط مینی به بازار عرضه شود، موتور احتراقی را به عنوان بخشی از انرژی لازم استفاده می کند و آلودگی هوای کمتری خواهیم داشت. بی ام و میگوید مارک فرعی خود یعنی مینی، نقش پیشگامانهای را در پیش خواهد داشت، زیرا خودروی شهری الکتریکی کاملا ایده آل است. این شرکت جهانی در دوره EV حرفی برای گفتن خواهد داشت.
کنفرانس سالانه 2021 BMW برگزار شد
اولیور زیپسه رئیس BMW در جریان کنفرانس سالانه 2021 این شرکت گفت که این شرکت انگلیسی، تا اوایل دهه 2030 به طور کامل به وسایل نقلیه الکتریکی روی خواهد آورد.
همچنین شایان ذکر است که در این کنفرانس، معرفی رسمی i4 در فرم تولید نیز انجام شد. مینی اولین زیرمجموعه گروه BMW خواهد بود که موتور احتراق را کاملا کنار گذاشته و در حال حرکت به سمت آیندهای کاملاً الکتریکی است
مینی تخمین میزند که وسایل نقلیه کاملاً الکتریکی، حداقل نیمی از فروش سالانه این شرکت را تا سال 2027، قبل از آغاز دهه آینده که آخرین ماشین با موتور احتراق از خط تولید خارج میشود، به خود اختصاص دهند.
در این راستا، مینی در حال کار بر روی یک پلتفرم هدفمند EV با همکاری شرکت Great Wall Motor برای معرفی اتومبیلهای الکتریکی جدید از سال 2023 به بعد است.
به گفته اولیور زیپسه، هر یک از اتومبیلهای جدیدی که پس از سال 2025 توسط مینی به بازار عرضه شود، موتور احتراقی را به عنوان بخشی از انرژی لازم استفاده می کند و آلودگی هوای کمتری خواهیم داشت. بی ام و میگوید مارک فرعی خود یعنی مینی، نقش پیشگامانهای را در پیش خواهد داشت، زیرا خودروی شهری الکتریکی کاملا ایده آل است. این شرکت جهانی در دوره EV حرفی برای گفتن خواهد داشت.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها