مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران خبر داد:
رونمایی از 40 دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی
پدال نیوز- مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: ۲۰ دستگاه مینیبوس و ۲۰ دستگاه اتوبوس قبل از پایان سال به بهرهبرداری میرسد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمود ترفع مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اظهار کرد: زمانی که از 110 دستگاه اتوبوس در ماه گذشته رونمایی کردیم، مقرر شد که 40 دستگاه دیگر ناوگان حمل و نقل عمومی (20 دستگاه مینیبوس و 20 دستگاه اتوبوس) را تا قبل از پایان سال از کارخانه دریافت کنیم.
وی ادامه داد: فراخوان اتوبوسهای برقی بر اساس منابع تبصره 15 و با مشارکت بخش خصوصی و عمومی بوده که تقریبا 160 میلیارد تومان از محل بودجه دولت و باقی آن از بخش خصوصی بوده است و برخی امکانات را هم ما در اختیار آنها قرار میدهیم.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اضافه کرد: بررسی نهایی این موضوع دیروز در کمیسیون مربوطه انجام شد و برنده هم داشتیم و به زودی وارد قرارداد میشویم و 50 دستگاه اتوبوس برقی جدید در سال آینده در خط میدان جمهوری و میدان بهارستان راه اندازی میشود.
ترفع با اشاره به کمبود وسایل حمل و نقل عمومی در پایتخت و اظهار نظر یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر عقبمانده بودن تهران، یادآور شد: این عقبماندگی در بخش حمل و نقل عمومی به دلیل عدم حمایتها است، زیرا حمل و نقل عمومی یک وظیفه حاکمیتی است؛ بله عقبماندگی وجود دارد و لازم است در بودجه، منابع مالی مناسبی برای آن در نظر گرفته شود.
ترفع در پایان بیان کرد: درصدد انعقاد قراردادی برای 200 دستگاه اتوبوس هستیم که امیدواریم انجام شود.
وی ادامه داد: فراخوان اتوبوسهای برقی بر اساس منابع تبصره 15 و با مشارکت بخش خصوصی و عمومی بوده که تقریبا 160 میلیارد تومان از محل بودجه دولت و باقی آن از بخش خصوصی بوده است و برخی امکانات را هم ما در اختیار آنها قرار میدهیم.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اضافه کرد: بررسی نهایی این موضوع دیروز در کمیسیون مربوطه انجام شد و برنده هم داشتیم و به زودی وارد قرارداد میشویم و 50 دستگاه اتوبوس برقی جدید در سال آینده در خط میدان جمهوری و میدان بهارستان راه اندازی میشود.
ترفع با اشاره به کمبود وسایل حمل و نقل عمومی در پایتخت و اظهار نظر یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر عقبمانده بودن تهران، یادآور شد: این عقبماندگی در بخش حمل و نقل عمومی به دلیل عدم حمایتها است، زیرا حمل و نقل عمومی یک وظیفه حاکمیتی است؛ بله عقبماندگی وجود دارد و لازم است در بودجه، منابع مالی مناسبی برای آن در نظر گرفته شود.
ترفع در پایان بیان کرد: درصدد انعقاد قراردادی برای 200 دستگاه اتوبوس هستیم که امیدواریم انجام شود.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو خودرو در «فاز انتظار» توافق ورود خودروی پلاک منطقه آزاد تهران به ناوگان حمل و نقل عدم صدور مجوز برای تردد خودروهای مناطق آزاد در سرزمین اصلی خودرو در انتظار تکرار برجام هند در مسیر فناوری خودروهای خودران
شرایط فروش