کد خبر:
۱۳۷۱۵۶ ۱۵:۵۸
۱۳۹۹/۱۱/۲۸
جگوار تا سال 2025 تمام الکتریکی میشود
پدال نیوز: شرکت خودروسازی جگوار لندرور اعلام کرد که برند جگوار تا سال ۲۰۲۵ کاملاً برقی خواهد شد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، شرکت خودروسازی جگوار لندرور اعلام کرد که برند جگوار تا سال 2025 کاملاً برقی خواهد شد.
این شرکت همچنین اضافه کرد که مدل های تمام الکتریکی خط تولید جگوار و لندرور خود را تا سال 2030 روانه بازار می کند.
بر اساس این گزارش، این شرکت در ادامه تاکید کرد که به عنوان بخشی از استراتژی جدید خود، هر سه کارخانه انگلیس خود را تعطیل نخواهد کرد.
اما این شرکت قصد ندارد نسخه الکتریکی XJ saloon خود را در کارخانه Castle Bromwich بسازد و این یعنی این کارخانه در نهایت ساخت اتومبیل را متوقف خواهد کرد.
تیری بولوره، رئیس اجرایی این شرکت بدون اینکه جزئیاتی ارائه دهد گفت این کارخانه در عوض بر فعالیت های "غیر تولیدی" در دراز مدت متمرکز خواهد شد.
این شرکت در نظر دارد سالانه حدود 2.5 میلیارد پوند برای فناوری جدید اتومبیل های خود هزینه کند.
این یک حرکت بزرگ برای جگوار لندرور است اما واقعیت این است که گزینه های کمی برای انتخاب دارد.
همانطور که مقررات جدید در اروپا و مناطق دیگر به اجرا در می آیند، جگوار مانند سایر تولید کنندگان تحت فشار قرار گرفته است تا میزان انتشار گاز CO2 از ناوگان خود را کاهش دهد.
منبع: تسنیم
این شرکت همچنین اضافه کرد که مدل های تمام الکتریکی خط تولید جگوار و لندرور خود را تا سال 2030 روانه بازار می کند.
بر اساس این گزارش، این شرکت در ادامه تاکید کرد که به عنوان بخشی از استراتژی جدید خود، هر سه کارخانه انگلیس خود را تعطیل نخواهد کرد.
اما این شرکت قصد ندارد نسخه الکتریکی XJ saloon خود را در کارخانه Castle Bromwich بسازد و این یعنی این کارخانه در نهایت ساخت اتومبیل را متوقف خواهد کرد.
تیری بولوره، رئیس اجرایی این شرکت بدون اینکه جزئیاتی ارائه دهد گفت این کارخانه در عوض بر فعالیت های "غیر تولیدی" در دراز مدت متمرکز خواهد شد.
این شرکت در نظر دارد سالانه حدود 2.5 میلیارد پوند برای فناوری جدید اتومبیل های خود هزینه کند.
این یک حرکت بزرگ برای جگوار لندرور است اما واقعیت این است که گزینه های کمی برای انتخاب دارد.
همانطور که مقررات جدید در اروپا و مناطق دیگر به اجرا در می آیند، جگوار مانند سایر تولید کنندگان تحت فشار قرار گرفته است تا میزان انتشار گاز CO2 از ناوگان خود را کاهش دهد.
منبع: تسنیم
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو خودرو در «فاز انتظار» توافق ورود خودروی پلاک منطقه آزاد تهران به ناوگان حمل و نقل عدم صدور مجوز برای تردد خودروهای مناطق آزاد در سرزمین اصلی
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها