رییس کمیسون حمل و نقل شورای شهر تهران:
پایتخت به سه هزار دستگاه اتوبوس جدید نیاز دارد
پدال نیوز: رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به کمبود اتوبوس در پایتخت اعلام کرد: کلانشهر تهران به سه هزار دستگاه اتوبوس جدید نیاز دارد.
به گزارش "پدال نیوز" به گارش پدال نیوز به نقل از ایرنا، محمد علیخانی روز شنبه در مراسم آغاز بهره برداری از 110 دستگاه اتوبوس و مینیبوس جدید در تهران افزود: دولت مصوبات مناسبی در زمینه خرید و تأمین اتوبوس در کلانشهرها به ویژه تهران دارد ولی متاسفانه تاکنون این مصوبات محقق نشده است که امیدواریم با همکاری وزارت کشور این مسأله به سرانجام برسد.
وی اظهار داشت: امروز شاهد بهرهبرداری 110 دستگاه اتوبوس و مینیبوس جدید برای حمل و نقل عمومی تهران هستیم هر چند که نیازها فراتر از این تعداد است ولی به هر حال باید همین تعداد را هم غنیمت بشماریم چرا که افزوده شدن اتوبوسها در شرایط سخت ناشی از تحریم و شیوع کرونا است.
علیخانی با اشاره به مصوبه اخیر ستاد ملی کرونا مبنی بر تحویل 5 هزار اتوبوس به شهرهای کشور نیز گفت: امیدواریم سهم تهران هر چه سریعتر تحویل داده شود و این موضوع محقق شود چرا که بسیاری از اتوبوس های پایتخت فرسوده است.
وی در بخش دیگری از سخنانش به موضوع خرید 630 دستگاه واگن مترو اشاره کرد و گفت: امیدواریم این مسأله نیز با همت وزارت کشور هر چه سریعتر محقق شود.
رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با بیان اینکه رانندگان تاکسی به واسطه ارتباط با مردم و نحوه کارشان در این دوره کرونایی آسیب دیده اند، گفت: انتظار داریم به این قشر توجه بیشتری شود همچنین وعده شهردار تهران مبنی بر پرداخت باقیمانده مطالبات اتوبوسرانی نیز در دستور کار قرار گیرد و اجرایی شود.
وی تاکید کرد: هر چقدر تعداد اتوبوسها و واگنهای مترو بیشتر باشد رعایت فاصلهگذاری اجتماعی در شرایط کرونا بهتر خواهد بود و کیفیت خدمترسانی بهبود پیدا می کند که در این زمینه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران برای پیگیری قراردادهای جدید برای خرید اتوبوس و انعقاد قرارداد با شرکت ایرانخودرو جدی است که امیدواریم این مسأله و کمبودها هر چه بیشتر مرتفع شود.
به گزارش ایرنا، آیین بهره برداری از 110 دستگاه اتوبوس و مینی بوس با حضور پیروز حناچی شهردار تهران، سید مناف هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، محمد علیخانی رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران، فرشاد مقیمی مدیرعامل شرکت ایران خودرو ، محسن هاشمی رییس شورای اسلامی شهر تهران و مهدی جمالی نژاد معاون وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و دیگر مدیران شهری پایتخت در بوستان گفت وگو، محل دائمی نمایشگاههای شهرداری تهران برگزار شد.
وی اظهار داشت: امروز شاهد بهرهبرداری 110 دستگاه اتوبوس و مینیبوس جدید برای حمل و نقل عمومی تهران هستیم هر چند که نیازها فراتر از این تعداد است ولی به هر حال باید همین تعداد را هم غنیمت بشماریم چرا که افزوده شدن اتوبوسها در شرایط سخت ناشی از تحریم و شیوع کرونا است.
علیخانی با اشاره به مصوبه اخیر ستاد ملی کرونا مبنی بر تحویل 5 هزار اتوبوس به شهرهای کشور نیز گفت: امیدواریم سهم تهران هر چه سریعتر تحویل داده شود و این موضوع محقق شود چرا که بسیاری از اتوبوس های پایتخت فرسوده است.
وی در بخش دیگری از سخنانش به موضوع خرید 630 دستگاه واگن مترو اشاره کرد و گفت: امیدواریم این مسأله نیز با همت وزارت کشور هر چه سریعتر محقق شود.
رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با بیان اینکه رانندگان تاکسی به واسطه ارتباط با مردم و نحوه کارشان در این دوره کرونایی آسیب دیده اند، گفت: انتظار داریم به این قشر توجه بیشتری شود همچنین وعده شهردار تهران مبنی بر پرداخت باقیمانده مطالبات اتوبوسرانی نیز در دستور کار قرار گیرد و اجرایی شود.
وی تاکید کرد: هر چقدر تعداد اتوبوسها و واگنهای مترو بیشتر باشد رعایت فاصلهگذاری اجتماعی در شرایط کرونا بهتر خواهد بود و کیفیت خدمترسانی بهبود پیدا می کند که در این زمینه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران برای پیگیری قراردادهای جدید برای خرید اتوبوس و انعقاد قرارداد با شرکت ایرانخودرو جدی است که امیدواریم این مسأله و کمبودها هر چه بیشتر مرتفع شود.
به گزارش ایرنا، آیین بهره برداری از 110 دستگاه اتوبوس و مینی بوس با حضور پیروز حناچی شهردار تهران، سید مناف هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، محمد علیخانی رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران، فرشاد مقیمی مدیرعامل شرکت ایران خودرو ، محسن هاشمی رییس شورای اسلامی شهر تهران و مهدی جمالی نژاد معاون وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و دیگر مدیران شهری پایتخت در بوستان گفت وگو، محل دائمی نمایشگاههای شهرداری تهران برگزار شد.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها