در پی هشدار برای خیز چهارم کرونا
سفرهای مردم محدودتر میشود؟
پدال نیوز: در پی هشدار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای خطر خیز چهارم کرونا در کشور و صحبتهای اخیر وزیر راه و شهرسازی مبنی بر بازگشت محدودیتهای کرونایی برای سفرهای بین شهری در صورت سرکش شدن شیوع ویروس کرونا، به نظر میرسد در هفتههای آتی شاهد بیشتر شدن محدودیت در زمینهی سفرهای جادهای مردم باشیم.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایسنا، دو روز گذشته محمد اسلامی – وزیر راه و شهرسازی – با تاکید بر اینکه سیاستها و تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا در زمینهی رعایت الزامات و پروتکلهای بهداشتی تغییر نکرده و همچنان استانها و مناطق مختلف براساس وضعیت آبی، زرد، نارنجی و قرمزی که دارند پروتکلهایی برایشان تعریف شده اجرایی میشود، به ایسنا گفت: تقاضا و درخواست مسئولان بهداشتی این است که مردم پروتکلها را جدی بگیرند چرا که مسلما اگر وضعیت هر منطقه یا شهرستانی از نظر شیوع ویروس کرونا وخیمتر و بدتر شود محدودیتهای تردد بیشتر خواهد شد.
وی افزود: اختیار تصمیمات عملیاتی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا به ستادهای استانی و شهرستانی واگذار شده و بر همین اساس مدیریت منطقهای نیز به خوبی در حال اجراست اما تقاضای ستاد ملی مقابله با کرونا و مسئولان بهداشتی این است که مردم پروتکلها را همچنان رعایت کرده و جدی بگیرند تا با شکستن پروتکلها و عادی انگاری، این ویروس مجددا سرکش نشود.
البته گرچه طی هفتههای گذشته روند ابتلا و آمار جان باختگان کرونایی رو به کاهش بوده و به نظر میرسد شرایط تحت کنترل است، اما دکتر سیماسادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت امروز نسبت به برگزاری هرگونه تجمع و همچنین دورهمیهای خانوادگی هشدار داد و گفت: نباید فراموش کنیم که در شرایط حساس کنونی رعایت توصیههای بهداشتی وظیفه عقلی و انسانی ماست و امیدواریم با تقویت همکاری مردم با همکاران نظام سلامت مانع از بروز خیز چهارم بیماری در کشور شویم.
با توجه به این وضعیت و هشدارهای مسئولان بهداشتی کشور نسبت به شکننده بودن وضعیت کرونا در کلانشهرهایی مانند تهران به نظر میرسد در هفتههای آینده شاهد محدودیتهای بیشتری در زمینهی ترددهای جادهای و سفرهای بینشهری مردم باشیم.
وی افزود: اختیار تصمیمات عملیاتی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا به ستادهای استانی و شهرستانی واگذار شده و بر همین اساس مدیریت منطقهای نیز به خوبی در حال اجراست اما تقاضای ستاد ملی مقابله با کرونا و مسئولان بهداشتی این است که مردم پروتکلها را همچنان رعایت کرده و جدی بگیرند تا با شکستن پروتکلها و عادی انگاری، این ویروس مجددا سرکش نشود.
البته گرچه طی هفتههای گذشته روند ابتلا و آمار جان باختگان کرونایی رو به کاهش بوده و به نظر میرسد شرایط تحت کنترل است، اما دکتر سیماسادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت امروز نسبت به برگزاری هرگونه تجمع و همچنین دورهمیهای خانوادگی هشدار داد و گفت: نباید فراموش کنیم که در شرایط حساس کنونی رعایت توصیههای بهداشتی وظیفه عقلی و انسانی ماست و امیدواریم با تقویت همکاری مردم با همکاران نظام سلامت مانع از بروز خیز چهارم بیماری در کشور شویم.
با توجه به این وضعیت و هشدارهای مسئولان بهداشتی کشور نسبت به شکننده بودن وضعیت کرونا در کلانشهرهایی مانند تهران به نظر میرسد در هفتههای آینده شاهد محدودیتهای بیشتری در زمینهی ترددهای جادهای و سفرهای بینشهری مردم باشیم.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها